Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min Nokia N73 ME har begynt å oppføre seg litt merkelig i det siste. Av og til vil den ikke motta/forsinket sms og når de kommer så får jeg ingen beskjed at jeg har fått en sms uten at jeg selv må gå inn på meldinger og se om det er en ny sms i innboksen. Hvilket er veldig tungvindt, telefonsamtaler derimot kommer igjennom. Har ikke oppgradert noe firmwire, versjonen jeg har per i dag er v 3.0705.1.0.31, hvis det skule være nødvendig?

Noen idéer om hvordan jeg kan få det fikset? Takk på forhånd. :)

Endret av Cerb89
Lenke til kommentar

Kjøpe meg en brukt N73 og forstår meg ikke helt på "sticken" hvor man bruker til å komme seg fra og tilbake i menyer og slikt.

Feks når jeg trykker på meny knappen og begynner å fikle med "sticken" for å komme meg inn på feks Meldinger så går det for det meste inn på Web greien, eneste jeg har fått til er å bruke tallene til å komme meg inn på de forskjellige menyene.

Kan ikke tro at dette er slik den skal være og tror heller det er noe gale med mobilen.

Noen andre som har lignende problemer.

Lenke til kommentar

Ny software for Nokia N73 ME med skandinavisk modellkode (Uten operatørlås) V4.0808.4.2.2

EDIT:

Og telefonen virker en god del kjappere kontra forrige versjon.

EDIT2:

Siste updaten tok knekken på A2DP igjen da :(

Endret av Gromit
Lenke til kommentar
Ny software for Nokia N73 ME med skandinavisk modellkode (Uten operatørlås) V4.0808.4.2.2

EDIT:

Og telefonen virker en god del kjappere kontra forrige versjon.

EDIT2:

Siste updaten tok knekken på A2DP igjen da :(

hvilken produktkode må jeg ha på min n73 ME da for å få den siste sw? og noen som kan forklare meg hvorofr det bare kommer opp mobil nr på display når jeg ringer til min n73 med netcom youngtalk? jeg har lagret nr'ene med navn og bilde men mobil nummer kommer bare opp. mens jeg testet ringe fra hjemme tlf , da kom det på display det jeg har lagret hjemme tlf nr som i telefonboken

Lenke til kommentar
Det store problemet mitt er at nokia's sikkerhetskopierings-funksjon ikke fungerer hos meg.

funker i alle fall ikke i vista med SP1 installert... da får jeg bare opp at Service Layer sluttet å virke.. og ikke kan jeg lese melinger heller..

Lenke til kommentar
Det store problemet mitt er at nokia's sikkerhetskopierings-funksjon ikke fungerer hos meg.

funker i alle fall ikke i vista med SP1 installert... da får jeg bare opp at Service Layer sluttet å virke.. og ikke kan jeg lese melinger heller..

Og du har nyeste PC suite?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei!

Bytta til meg en N73 i går, men den ser egentlig ikke ut :p

Fyren som hadde den før meg har åpnet mobilen(vet ikke hvorfor), og dette har blitt gjort med en feit skrutrekker som har laget masse hakk i deksla. I tillegg greide han også etterlate fettmerker på innsiden av skjerm-dekslet :p I tillegg er bakdekselet ROSA! :S

Så, jeg lurte på å kjøpe et sånt fult dekselsett, så den ser 100% ut som N73 Music Edition etterpå. Noen her som har gjort dette? Ble det bra? Bra kvalitet? Lett? Hvor mye kosta det? Hvor kjøpte du?

n73_black_housing.jpg

Får jeg et sånt sett for under 200 kr i norge? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...