Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Hvis jeg kobler mobilen til dataen, åpner PC Suite og går på "Meldinger", kan jeg trykke oppdater for å overføre meldingene fra mobilen til dataen og omvendt. Men hvordan overfører jeg meldinger til dataen uten å få de gamle meldingene som ligger på dataen til mobilen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei! :)

Jeg mottok min nye Nokia N73 ME idag. Og når jeg trykket *#0000# for å sjekke hvilken firmware som var installert. Så skjønte jeg fort at det var en ganske gammel FW der: V 3.0705.1.0.31. Oppdatert den 26. Januar 2007.

Kan jeg finne FW oppdateringen på nokia.no? Hvis ikke, hvor finner jeg den?

Takk.

Du finner ny software på nokia.no v 4.0727.2.2.1 :)

Hvis du kjøpt en N73 som bundet til en operatør, må du antageligvis følge T_H_X sin tråd om hvordan du forandrer produktkoden - for igjen å få den siste tilgjengelig FW oppdatering.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=790625&hl=

Jeg har nettopp fått min N73 ME og har fulgt tråden jeg linker til for å få absolutt siste FW oppdatering. (men min er kjøpt med binding til en operatør)

Jeg har gjort alt det der nå, og holder på å oppdatere nå. Fra 3.0705.1.0.31 til 4.0736.3.2.1

Men nå har NSU holdt på med "Preparing installation" i omtrent 45 minutter... er dette normalt? er litt redd for å disconnecte.

edit: Kunne ikke gjøre noe annet enn å unplugge kabelen, og lukke NSU. Nå får jeg denne meldingen fra NSU når jeg prøver å oppdatere igjen: Unable to retrieve phone information. The connection to the phone is busy. "Try again" "Cancel"

Endret av k_flaathe
Lenke til kommentar
Hvis jeg kobler mobilen til dataen, åpner PC Suite og går på "Meldinger", kan jeg trykke oppdater for å overføre meldingene fra mobilen til dataen og omvendt. Men hvordan overfører jeg meldinger til dataen uten å få de gamle meldingene som ligger på dataen til mobilen?

BUMP

Lenke til kommentar

noen av dere som opplever at på oppgave behandlinga så står det plutselig at tlfen er tilkobla via Bluetooth? får den hele tiden enda tlf er avslått :s så dette skjønner jeg ikke, nå har kabelen min vært på service i snart 1 mnd, hvor blir det av den tru? posten har vel klart å rota den bort tenker jeg :S

Lenke til kommentar

BUMP

BUUUUUMP! :cry:

Lenke til kommentar

BUMP

BUUUUUMP! :cry:

sletter dem vell!

Lenke til kommentar
Jeg skal ikke ha de gamle meldingene på mobilen, det er jo nettopp derfor jeg overfører dem til dataen, så jeg får slettet dem på mobilen!

Og ja, jeg vil helst ta vare på meldingene :p

kan hende jeg er meget morgen trøtt her, men dette skjønner jeg ikke = Men hvordan overfører jeg meldinger til dataen uten å få de gamle meldingene som ligger på dataen til mobilen?

kan du forklare det på en måte som at en halv våken zombe kan skjønne? hehe sorry :p

Lenke til kommentar

Hvis jeg kobler mobilen til dataen, og åpner Pc Suite, og går på meldinger, kan jeg trykke på oppdater. Da overføres meldingene fra mobilen til dataen, men de gamle meldingene som allerede ligger på dataen (etter forrige runde med Pc Suite) overføres også til mobilen. Jeg lurer på om det er noen mulighet for å kun overføre fra mobil til data.

Endret av Konnis
Lenke til kommentar

Jeg er heller ikke helt med på "oppdater"? ? ?

Ei heller at meldinger-valget har noe med "backup" av meldinger å gjøre.

Etter det jeg har forstått, så skal du kunne skrive og sende tekstmeldinger via PC-en med dette.

Det som skjer når jeg trykker f.eks. Innboks, er at programmet kun henter meldingene som er lagret i innboks på telefonen.?.

Avbrytes programmet, finner ihvertfall ikke jeg igjen meldingene på PC...

Lenke til kommentar
Jeg er heller ikke helt med på "oppdater"? ? ?

Ei heller at meldinger-valget har noe med "backup" av meldinger å gjøre.

Etter det jeg har forstått, så skal du kunne skrive og sende tekstmeldinger via PC-en med dette.

Det som skjer når jeg trykker f.eks. Innboks, er at programmet kun henter meldingene som er lagret i innboks på telefonen.?.

Avbrytes programmet, finner ihvertfall ikke jeg igjen meldingene på PC...

takk, det var sånn det var ja. har sitti her i flere timer å lurt på om jeg måtte ta meg en tur til øyelegen eller ikke :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Oppdaterings softwaren til N73 finnes den til Vista? Finner bare XP og 2000, men ikke Vista altså. Eller virker XP/2000 til Vista også?

Lenke til kommentar

Svaret på dette kan bli en smule tvetydig, men: Noen får NSU til å funke i Vista, og andre ikke/får trøbbel.

Så det er bare en måte å finne det ut på...

Har ikke giddet å prøve dette selv, da jeg har XP på den stasjonære maskinen.

Endret av DTS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...