jokkepokke Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 hei! jeg lurer på hvorfor min Nokia N73 skrur seg av i ny å ne? til å med når jeg ikke driver med noe? hva er galt? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Gratulerer Olsenhower! Går ut ifra at du også merker forskjell hastighetsmessig i menyer, sammenlignet med v2.0628... Jepp! Merker god bedring i hastigheten! Faktisk hadde min telefon v1.xxxx i utgangspunktet. Husker ikke eksakt versjon. Firmaet mitt har vel fått en god pris på dem.... Lenke til kommentar
DTS Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 (endret) Den er god, da satser jeg på den investeringen:) Som Gromit også sier: AD-41 er veldig bra. Bare pass på at du kjøper en original AD-41. På eBay f.eks. ligger mange AD-41, som noen selgere hevder er originale. Dette er i 99% av tilfellene ikke riktig, for dette er somregel simple piratkopier. Disse sliter da med samme problemene som du nevnte i en tidligere post, samt at "fjernstyringen" ikke virker, skraping/skurring, etc. Har selv også AD-41, og kjøpte min fra mytrendyphone.no. I tillegg har jeg også en AD-46. Endret 27. oktober 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
DTS Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 hei! jeg lurer på hvorfor min Nokia N73 skrur seg av i ny å ne? til å med når jeg ikke driver med noe? hva er galt? Om problemet skyldes en feil i OS, eller om du har en komponentfeil i telefonen, er vanskelig å svare på. Skal du finne ut av dette, kan du prøve å oppdatere FW. Oppfører telefonen seg likedan etter FW-oppdateringen, må du nok levere telefonen inn til service, for å få fikset problemet... Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 hei! jeg lurer på hvorfor min Nokia N73 skrur seg av i ny å ne? til å med når jeg ikke driver med noe? hva er galt? Har funnet ut at av og til når jeg "kaster" mobilen min fra meg, og den får et lite trøkk sånn ca. der kameraet er, så skrur den seg av. Trodde tidligere det bare var tilfeldig at den skrudde seg av en gang i blant, og det var så sjeldent at jeg ikke gjorde noe stort ut av det, før den fikk en litt hard landing på nattbordet. Lenke til kommentar
jokkepokke Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 nå installerte jeg den nye firmwaren, men nå er tlf på engelsk å jeg finner ikke norsk i menyen:( hvordan endrer jeg det? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) -Tools -Settings -Phone -General -Phone language til Norsk. Endret 29. oktober 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
jokkepokke Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Det er ikke norsk i den menyen! å når den står på auto er den på engelsk hvordan får jeg endret på dette? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Forandret du produktkode før FW-oppdateringen? Lenke til kommentar
jokkepokke Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 jeg endret ikke på noe som helst jeg. men i så fall. hvordan endrer jeg dette? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Flashing av Symbian Series60! Lenke til kommentar
jokkepokke Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 er dette komplisert? men vet du hvorfor det ble sånn? den var på norsk helt til jeg oppdaterte FW på den, så det er det jeg liksom ikke skjønner Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 det noe galt med tlfen min trur jeg... i det siste så har jeg fulgt tipse til THX, om å legge di lydene jeg vil ha som meling tone osv i telefonminne-Data-Sounds-direct eller noe sånnt... da funker det fint.. men i den siste uka så er det vært sånn at akurat da den siste byte n med data skal legges in kommer det opp en IRITERENES feil meling om at tlfonen ikke svarer eller at den ble fra kobla? det er så FORBANA IRITERENDE! like før jeg hev PC-en ut av vindu i går! så hva er galt? og stilles klokka i n73 automatisk til vinter og sommertid? det må den ha gjort siden jeg stilde klokka tilbake 1 time og mista bussen og alt mulig i dag :S Lenke til kommentar
DTS Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 (endret) er dette komplisert? men vet du hvorfor det ble sånn? den var på norsk helt til jeg oppdaterte FW på den, så det er det jeg liksom ikke skjønner Dette er ikke mer komplisert enn hva som er beskrevet i guiden nei... Hvorfor du plutselig ikke får tilgang til Norsk nå, kan jeg ikke svare på dessverre. Det var derfor jeg spurte om du hadde forandret produktkode. For forandrer du denne "feil", så kan du sitte igjen med en språkpakke som ikke inneholder Norsk... Endret 29. oktober 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
DTS Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Klokka justeres automatisk ja... :!: Ang. trøbbel med å få overført data fra PC->telefon, så er det nok ikke telefonen eller PC-en din det er noe galt med. Høres mer ut som USB-kabelen din er fucked... Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 FYYY FAEN nå klikker den når jeg ringer å nå! det blir bare helt stille når jeg ringer. så etter 30 sec blir det opptatt singnal :S HVA er dette for noe tull? så låser den seg når jeg tykker på av bryt. eller legg på knappen . når jeg slår den av kommer det MASSE pipe lyder :S er dette for noe tull! Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Oj, nei nå har du så mye problemer. Spørs om du ikke bare bør få deg en tlf som det ikke går ann å programmere, og som er helt idiotsikker. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Oj, nei nå har du så mye problemer. Spørs om du ikke bare bør få deg en tlf som det ikke går ann å programmere, og som er helt idiotsikker. klapp igjen a! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 USB kablene som fulgte med er dårlige, jeg må ha en bøy på de for at de skal funke. Klokken stilles kun automatisk hvis du har satt den til at den skal oppdatere seg automatisk fra nettverk Og ja. Avanserte telefoner får med avanserte feil når ting klikker. Tror muligens jeg har en 3310 liggende et sted. Jeg skiftet til OneCall og dette gjorde telefonen min engelsk når jeg oppdaterte programvaren. Dette skjedde ikke med Telenor, men det var bare å skifte til Norsk som noen lengre oppe her beskrev. Har du ikke norsk har du ikke skandinavisk produktkode. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 30. oktober 2007 Del Skrevet 30. oktober 2007 dette med denne ubrukelige usb kabelen som jeg har lest lenger bakei forumet sm ikke virker.. kan jeg få byta denne? kan jeg ringe netcom å si den er dorlig/ødelakt å få en ny? hva i alle dager skal jeg gjøre vis jeg skal ta en firmware update og kabelen klikker da? da får jeg jo kun en murstein ut av alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå