DTS Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Jeg har forstått det sånn at de på nokia verksted har mye å gjøre for tiden, noe som forsinker alle reparasjoner. Tviler på at telefonen er sendt til Nokia's hovedverksted, men OK. Dette er en jobb et vanlig serviceverksted (med nødvendig utstyr) utfører... Det er m.a.o. forskjell på et autorisert verksted for Nokia og Nokia's hovedverksted. Endret 18. oktober 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Servicepack 1 duger det... Grunnen til at jeg spurte var at på Nokias sider står det at SP2 behøves for oppgradering av firmware. Hmm... Lenke til kommentar
DTS Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tror det er en skrivefeil der... For det står: Windows XP (SP2 eller SP2) Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvordan er musikkspilleren i den nye FW'en til vanlig N73? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Da så. *gjøre klar til oppdatering* Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tror det er en skrivefeil der... For det står: Windows XP (SP2 eller SP2) Ok, da tar jeg sjangsen med SP1 da og håper det beste .. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Tror det er en skrivefeil der... For det står: Windows XP (SP2 eller SP2) Ok, da tar jeg sjangsen med SP1 da og håper det beste .. hvorfor har du ikke sp? du vet at maskinen din har veldig nytte av sp2? du vil få en mye sikrere pc, bare sånn at du vet det! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Nå er jeg jævlig sur på denne skiten. Har nettopp lagt inn ny FW, og jeg må faen meg fortsatt taste inn dato og klokkeslett hver jævla gang jeg skrur på mobilen! ARGH! Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Kan du ikke sende den inn til service da? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Har du forandret produktkode også nå da? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nei... Men det går ikke utover garanti å forandre produktkode? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Nei du mister ikke garanti. Min har vært til service. I tillegg til et vanlig serviceverksted, så var denne innom Nokia's hovedverksted også. Og jeg har forandret produktkode frem og tilbake MANGE ganger. Sjekk denne tråden, så skal du finne svar på det meste... Hvis telefonen er likedan, når du forandrer produktkode, så hadde jeg levert den inn til service. Da kan problemet være en komponentfeil på din. Men somsagt i tidligere svar til deg også: problemet kan muligens løses ved forandring av produktkode. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Ok. Når det står "-Hak av "Enable" ved siden av produktkoden." i guiden, betyr det at det skal være et kryss eller ikke? Og en ting til; er det koden 0529605 jeg skal bytte til? Og enda en ting; nå har jeg bare fortsatt. Håper på det beste Men neida, det funket ikke. Da er det vel service neste. Endret 20. oktober 2007 av Konnis Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Sorry for dobbeltpost, men hvordan overfører man meldinger fra data til mobil? Tror egentlig mobilen min er relativt fucked... Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 THX, om du kunne valgt en ny symbian mobil idag, hvem ville du anbefalt? Måtte kvitte meg med min N80 her, så vurderer N73ME men usikker på om jeg heller skal vente på noe annet, kanskje N81 Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 THX, om du kunne valgt en ny symbian mobil idag, hvem ville du anbefalt? Måtte kvitte meg med min N80 her, så vurderer N73ME men usikker på om jeg heller skal vente på noe annet, kanskje N81 Ut ifra mine erfaringer med N73 (vanlig vel og merke) hadde jeg ventet. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) THX, om du kunne valgt en ny symbian mobil idag, hvem ville du anbefalt? Jeg for min del venter på N82. Dette skal somsagt tidligere, bli "turboutgaven" av N73. Denne skal ha innebygd GPS, 5Mpx kamera med xenonblitz, WLAN, etc. Jeg er ikke videre begeistret over skyve-/klapptelefoner da, men N81 kan absolutt være et alternativ for de som liker disse. N73 blir en "mopedtelefon" sammenlignet med begge ovennevnte da. Endret 21. oktober 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
olesyv Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Får ikke startet MSN etter oppdatering. Har prøvd å fjerne det og ligge det inn på nytt, men uten hell Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 22. oktober 2007 Del Skrevet 22. oktober 2007 Synes at den siste firmware oppdateringen gjorde telefonen endel tregere jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå