DTS Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 (endret) Jeg har nettopp oppdatert n73 ME FW til : V 4.0736.3.2.1Er dette den nyeste? I huleste? Nå går det fort her... Dette er garantert siste FW for ME ja... Endret 9. oktober 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Det kan se ut som bildene får mindre blåskjær nå enn før, prøvde å ta endel bilder i mørket og ingen av dem har så langt blitt blå, et hadde vell antydning til mørk lilla, men heldigvis ikke den lyseblå fargen jeg har sett så alt for ofte. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Da lurer jeg på hva som egentlig er galt med min mobil. Har du installert 3.parts programmer på minnekort da? Har du dette, så er dette garantert med på å senke hastigheten på telefonen... Ang. strømsparingstiltakene jeg nevnte, så er det nok kun avskruing av bluetooth som kan gjøre at telefonen blir kjappere isåfall. Endret 10. oktober 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
DTS Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Frontkameraet har jo blitt helt PERFEKT nå ved siste FW! Nå kan det plutselig bli litt mer givende å foreta et videoanrop... Endret 10. oktober 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
DTS Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nå sendte jeg en bug-rapport til Nokia! Det irriterer meg grenseløst at de ennå ikke har klart å få vekk det irriterende valget om "Legg på", på høyre valgtast straks du skal foreta et utgående anrop. Dette blir smør på flesk for min del, da jeg har en RØD LEGG PÅ-tast rett under. Denne bugen har forfulgt N73 helt siden v2.0628 for mitt vedkommende... Skjønner ikke hvorfor de ikke kan gjøre høyttaler-valget tilgjengelig med en gang istedet? For slik er det på min E65, og det passer meg mye bedre. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 THX vet du om lyden er bedre? i den siste FW? skal ta en update etter på jeg Lenke til kommentar
DTS Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Den vrenger seg kanskje ikke i like stor grad nå, men om den er like bra som med v3.070X er jeg litt usikker på, da jeg ikke har noe å sammenligne med lengre... Endret 10. oktober 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har den vanlige N73 og FW v2.0628.0.0.1. Den er låst til Tele2. Hva vil forsvinne om jeg fjerner operatøråsen og oppgraderer FW til N73 ME? - installerte programmer? - kontakter? - meldinger? - bilder? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Jeg har den vanlige N73 og FW v2.0628.0.0.1. Den er låst til Tele2. Hva vil forsvinne om jeg fjerner operatøråsen og oppgraderer FW til N73 ME? - installerte programmer? - kontakter? - meldinger? - bilder? Gå inn på "minnekort" i verktøymenyen og kopier tlf-minnet, da tar du backup av alt du har lagret på tlfen. Ingenting på minnekortet blir slettet under oppdateringen. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Sannhet med modifikasjoner... Jeg fikk ikke overført kontakter og meldinger ved denne fremgangsmåten da. Så foreslår at du synkroniserer disse via Outlook i tillegg (for sikkerhets skyld)... Temaer, innstillinger, samt noen programmer slapp jeg å reinstallere. Spillene som var lagret på minnekort måtte reinstalleres btw... En FW-oppdatering formatterer kun telefonminnet, så du trenger ikke bekymre deg for det som evnt. skulle være lagret på minnekortet nei, som Delavar også sier... Endret 10. oktober 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Glemte en liten ting, du kan jo lagre numrene til både sim og minnekort så har du backup av de og Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Nye FW er TOPP! men hadde litt små problemer her i sta.. jeg tokk backup før jeg statra, men da jeg var ferdig så var bare bakupen borte.. så jeg må gjøre litt her men heldig vis har jeg ikke proppa tlfen full av musikk osv da.. Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 bare trykk på den knappen du tar telefonen med når noen ringer deg, da kommer du til anroplistene! hjalp det? Takk, det hjalp! Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) WTF? Når jeg skulle oppgradere firmware så fikk jeg engelsk ?!? Edit: DOOOH Language sto til automatic og med One Call ble det engelsk ikke norsk som med Telenor. DJEEBUS jeg ble skremt. Slå seg hardt i pannebrasken Endret 11. oktober 2007 av Gromit Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Har det kommet ny FW? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 For dere som også lurer. De har fikset problemene med BT GPS i denne utgaven. TomTom og min BlueI GPS fungerer ypperlig igjen *puste lettet* Lenke til kommentar
DTS Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Tips! til dere som ønsker å personliggjøre operatørlogoen! Lenke til kommentar
mtc2300 Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Har det kommet ny FW? Jeps. Opdaterede min i går: http://europe.nokia.com/A4577225 Lenke til kommentar
yaci Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 Jeps. Opdaterede min i går: http://europe.nokia.com/A4577225 Taster inn product code på nokia sine sider, men ser fortsatt at siste versjon er 3.0705.1.0.31. Jeg har vanlig N73. Gjelder oppdateringen kun N73 ME? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå