Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Riktignok så har jeg 4 deksel...

 

Min er opprinnelig en vanlig "deep plum" N73, så når jeg oppgraderte til ME ville jeg også ha svart deksel og tastematte selvfølgelig.  :cool:

 

Kjøpte først 2 stk. fra eBay, men disse var så dårlige, at bare du førte fingeren lett over displayglasset, så satte det "vannmerker" i LCD-skjermen.

Disse Hong Kong dekslene var ikke brukbare...

 

Kjøpte deretter et svart OEM(original enhanced media)-deksel og OEM svart tastematte fra cnn.cn, og dette var da helt perfekt.  :)

9554439[/snapback]

 

Hvor mye blir det i frakt når du bestiller noe fra cnn.cn?

Lenke til kommentar

Joystick-knappen min sluttet å fungere som den skal i dag også! Den fungerer forsåvidt, men den gir ikke lenger noe klikk når jeg trykker den rett inn. Verken lyd eller noe motstand. Så nå trykker jeg ofte 2 ganger når jeg skal trykke en. Er dette slitasje som vi må regne med, eller reklamasjon? Under 1 år gammel.

 

Edit: Blir kanskje vanskelig å få på reklamasjon, når service-verkstedet her mente at jeg ikke hadde krav på ny kabel engang.

Endret av Jove
Lenke til kommentar
Noen plass man kan kjøpe nye tastatur (og joystick da jeg har hatt ett mislykket forsøk på å lime den...). Er det enkelt å bytte dette selv?

9557704[/snapback]

www.cnn.cn selger originale reservedeler.

 

Hvor enkelt det er å bytte dette selv, tør jeg ikke svare på, men går ut ifra at det krever visse loddeferdigheter.

Lenke til kommentar
Vurderer å kjøpe denne TLF'en, men hvordan fungerer det egentlig med filmer?

 

Hvilke formater osv takler den?

9560793[/snapback]

Hadde meg en lengre togtur, og hadde med endel serier på telefonen. Var i divx format, og det fungerte greit med divx-player. Ble noe lagg i lyd, men ved å trykke pause, for så å trykke play igjen fungerte det helt ok. Nå var dette helt ukomprimerte vanlige divx-filer på ca 350 mb, så mulig resultatet hadde vært bedre om jeg hadde kjørt dem litt ned i størrelse/kvalitet.

Lenke til kommentar

Ja den går i bukselomma uten problemer. Den er litt større enn mange, men så har den en veldig stor og god skjerm. Størrelsen plager meg ikke nevneverdig. Jeg synes at tastene kunne vært litt større, men vi kan ikke få i pose og sekk.

 

Jeg har truffet mange som har den nå etterhvert, og merkelig nok så vet jeg ikke om noen som ikke liker den. I tillegg til at den har fått helt greit på tester. Men tlf begynner jo å bli litt gammel. Snart på tide med en oppfølger.

Endret av Hansforum
Lenke til kommentar

FYYYYYYY faen å dyrt det er å bruke tlfen som internett til bærbar PC-en!

 

satte meg på bussen å skulle laste ned en driver til en joypad, sånn at jeg kan spille san andreas på bussen. så jeg kobla opp med bluetooth tilkobling til tlfen. å fikk nett.. halvegs i nedlastninga stoper den opp og eg får meling av netcom som sier at jeg har 00.3 kr igjen på kortet! jeg hadde jo for faen over 150 kr da jeg starta! 1 min på nettet koster 150 kr :mad: LATERLIG! fy faen nå er jeg sint!

Lenke til kommentar
FYYYYYYY faen å dyrt det er å bruke tlfen som internett til bærbar PC-en!

 

satte meg på bussen å skulle laste ned en driver til en joypad, sånn at jeg kan spille san andreas på bussen. så jeg kobla opp med bluetooth tilkobling til tlfen. å fikk nett.. halvegs i nedlastninga stoper den opp og eg får meling av netcom som sier at jeg har 00.3 kr igjen på kortet! jeg hadde jo for faen over 150 kr da jeg starta! 1 min på nettet koster 150 kr :mad:  LATERLIG! fy faen nå er jeg sint!

9570723[/snapback]

 

Å sutre over sånt i denne tråden er bare tull. Det kan du gjøre på operatørdelen av forumet. Syns du alt er dyrt så kan du bare selge alt du har og flytte til ei jordhytte midt på fjellet. OM det er så behagelig er en annen sak.

Lenke til kommentar
FYYYYYYY faen å dyrt det er å bruke tlfen som internett til bærbar PC-en!

 

satte meg på bussen å skulle laste ned en driver til en joypad, sånn at jeg kan spille san andreas på bussen. så jeg kobla opp med bluetooth tilkobling til tlfen. å fikk nett.. halvegs i nedlastninga stoper den opp og eg får meling av netcom som sier at jeg har 00.3 kr igjen på kortet! jeg hadde jo for faen over 150 kr da jeg starta! 1 min på nettet koster 150 kr :mad:  LATERLIG! fy faen nå er jeg sint!

9570723[/snapback]

 

Å sutre over sånt i denne tråden er bare tull. Det kan du gjøre på operatørdelen av forumet. Syns du alt er dyrt så kan du bare selge alt du har og flytte til ei jordhytte midt på fjellet. OM det er så behagelig er en annen sak.

9572197[/snapback]

 

 

er det med deg a?? jeg viste da ikke det! trenger ikke være frekk for det da! jeg sutrer ikke.. så vær så snill å ta deg sammen man!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...