Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Vel, hvis lydkvaliteten er dårligere på v4 enn v3 så er det skammelig, for lydkvaliteten hos meg med v3 har vært dårlig hele tiden. Når jeg skifter til headset eller høyttaler så går den fra dårlig til enda verre.

9522213[/snapback]

 

 

du kødder? skulle ha ringt Nokia å sourt når neste FW kommer :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et program som heter Innst.Veiviser - markert med stjerne.

 

Når jeg åpner dette legger den inn operatørinnstillinger for sverige og velger feil tilkoblingspkt som jeg skal bruke for å gå online med Tele2 innstillinger. ER dette noe man kan gjøre noe med. (det går automatisk, uten at jeg får anledning til å endre på noe) Er det et program en trenger eller er det bare å slette og problemet forsvinner.

 

Jeg har rette innstillinger når jeg kobler meg til web manuelt. Men hvis jeg klikker en link f.eks i en tekstmelding på en ringetone så velger den aut feil tilkobling (ikke wap fra Tele2) og deretter kommer det pakkedata ikke tilgjengelig, og jeg får f.eks ikke lastet ned ringetonen eller åpnet siden m.m.

 

Har disse to tingene sammenheng? Tips?

 

Hvordan får jeg endret innstillingene til web slik at jeg går online når jeg klikker en link?

Endret av Reggy
Lenke til kommentar

Nei, jeg må ikke inn å aktivere etter restart (lengre) nei.

 

Hadde problemet du nevner, når jeg installerte programmer på minnekort. Autostartproblemet gjaldt da flere 3.parts programmer, ikke bare Timebar.

 

Etter at jeg slettet og deretter reinstallerte alle programmer til telefonminnet, så funker alle slik de skal...

 

Samtidig som du får en kjappere og mer stabil telefon, ved å installere programmer på telefonminnet. Ihvertfall merket jeg stor forskjell på mine 2 telefoner, men så har jeg kanskje endel flere programmer installert enn den vanlige bruker også da...

Lenke til kommentar

Jeg bruker (og har prøvd) Fring kun via WLAN og min E65 da vel og merke...

 

Via N73 får du ikke brukt Fring gratis alikevel, da du er avhengig av datatilkobling.

Og den eneste datatilkoblingen N73 har, er 3G/Edge, og denne tilkoblingen er som kjent ikke gratis...

Dessuten betviler jeg at du får brukbart resultat ved 3G/Edge også, p.g.a. for liten dataoverføringshastighet.

Lenke til kommentar
Noen som sliter med å koble telefonen til GPS etter at den ble oppgradert til v4?

9529249[/snapback]

Jeg har ikke trøbbel med min GlobalSat nei, men jeg sjekket at dette ikke ble et problem før FW-oppdateringen også da...

 

For jeg visste på forhånd at problemet med noen typer bluetooth GPS var et av de større bugsene på v4.

Det menes at dette var grunnen til at Nokia trakk tilbake v4.0723 også. Men de fikk tydeligvis ikke fikset problemet på de 2 FW-versjonene etter ovennevnte versjon heller...

 

Så du er nok ikke alene om dette problemet dessverre...

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar

Selve programmet er 100% gratis som Gromit også sier. Du betaler ikke noe til programutvikler for å bruke det m.a.o.

 

MEN, og det er et stort men.

Programmet krever datatilkobling for å funke da. Og som jeg svarte istad også: N73 har fortsatt bare 3G/Edge-mulighet, og dette er IKKE gratis....

Så noen instilling i menyen kommer dere GARANTERT ingen vei med, medmindre han har funnet en bug i Fring som gjør at han kan bruke datatilkobling til operatør gratis. :D

Lenke til kommentar
pappa mener enda at fring er 100% gratis.. han kommer i morgen å skal vise meg noe i setupen..

 

 

ALT I DAG KOSTER JO PENGER :realmad:

9530292[/snapback]

 

Det heter å bli voksen. Get used to it...

9530422[/snapback]

 

 

er ikke lett å vokse opp i dag da:P hehe

 

jaja THX vi får vel se.. pappa er jo ,, hva skal jeg si? dum? hehe nei da.. men ja vår se:P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...