Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som har opplevd at N73 ME slår seg av ganske ofte, uten grunn?

 

Det gjør i hvertfall min. Det kan skje av flere grunner. Noen ganger skjer det bare i hånden, når det får litt mye last (laster et bilde, åpner en side i Opera etc.) og noen ganger skjer det når den får "brå" bevegelser, dvs. hvis jeg tar den opp av lommen etter å ha fått melding, så blir skjermen svart, og jeg må skru den på igjen.

 

Jeg har hatt den på reparasjon en gang, og da sa de at det var fikset, men den er fortsatt like dårlig :(

 

Hva skal jeg gjøre nå? Sende den inn en gang til?

Lenke til kommentar
Er det noen som har opplevd at N73 ME slår seg av ganske ofte, uten grunn?

 

Det gjør i hvertfall min. Det kan skje av flere grunner. Noen ganger skjer det bare i hånden, når det får litt mye last (laster et bilde, åpner en side i Opera etc.) og noen ganger skjer det når den får "brå" bevegelser, dvs. hvis jeg tar den opp av lommen etter å ha fått melding, så blir skjermen svart, og jeg må skru den på igjen.

 

Jeg har hatt den på reparasjon en gang, og da sa de at det var fikset, men den er fortsatt like dårlig :(

 

Hva skal jeg gjøre nå? Sende den inn en gang til?

9464093[/snapback]

 

 

har du abonomang? eller en senere FW så kan det være grunden.

 

skriv *#0000# på mobilen og si oss hvilken FW du har

Lenke til kommentar

I mens jeg venter på min nye N73 ME holder jeg å forbedrede meg til FW oppdatering av denne m.m.

 

I dag opplevde jeg dette da jeg åpnet Nokia Software Updater:

 

Åpnet NSU på dataen idag og fikk beskjed om at det var kommet ny versjon og startet oppdatering/ nedlasting.

 

Fikk en feilmelding og da klarer den ikke og oppdatere seg. Går heller ikke ann å velge dette bort når en starter NSU - en må liksom godta å laste ned oppdateringer.

 

Får følgende feilmelding (må gjengi den klarer ikke å kopiere den inn(så der er nivået)):

 

"There is a problem with Windows Installer Package. A script required for this install to complete could not be run. Contact your support personel or package vendor. Custom action kill_process script error-2147217406,: Line 5, colum 1,"

 

Jeg lastet nylig ned NSU og har ikke brukt det på noen tlf ennå, men har klart å laste det og åpne programmet og det har sett ut som det fungerer - bare at jeg har manglet å koble til en telefon.

 

Nå vil ikke programmet starte så lenge denne oppdateringen lager problemer for meg. Har også prøvd å avinstallere NSU, men får akkurat samme feilmelding så det går heller ikke.

 

(Min versjon av NSU er v.1.3.85no, det er det som vises (helt ned i høyre hjørne)i bildet hvor jeg velger å laste ned ny versjon/ oppdatering.)

 

Noen som skjønner noe av dette? Er feilen hos meg eller i denne versjonen til NSU??

Lenke til kommentar
Har sett spørsmålet ditt Reggy, men ikke rukket å teste ut løsning/svar til deg ennå...

 

Har aldri hatt trøbbel med NSU, men skal prøve denne oppdateringen selv når jeg får tid...

9464309[/snapback]

 

Supert T_H_X!

 

Var vel litt despo så det ble i to tråder.....

 

Får håpe at flere er i samme båt og at denne NSU oppdateringen som er problemet. Feilmeldingen sier meg ingenting. Kunne like gjerne vært gresk.

 

Lykke til da!

Lenke til kommentar

jeg hadde ikke noe problem med den nye Updaten til NSU.. men:

"There is a problem with Windows Installer Package. A script required for this install to complete could not be run. Contact your support personel or package vendor. Custom action kill_process script error-2147217406,: Line 5, colum 1," kan kansje tyde på at Windows 3.1 ikke er instalert? har du nettopp instalert windows på nytt? eller har du ikke Updata med Windows Update?

Lenke til kommentar
jeg hadde ikke noe problem med den nye Updaten til NSU.. men:

"There is a problem with Windows Installer Package. A script required for this install to complete could not be run. Contact your support personel or package vendor. Custom action kill_process script error-2147217406,: Line 5, colum 1," kan kansje tyde på at Windows 3.1 ikke er instalert?  har du nettopp instalert windows på nytt? eller har du ikke Updata med Windows Update?

9464383[/snapback]

 

Ikke installert windows på nytt. Pleier å oppdatere seg selv. Skal sjekke om det noe nytt å hente. (må på jobb nå - - siden) Takk. Prøver alt. (fikk jo til forrige versjon av NSU og har ikke gjort noe nytt m min maskin...)

Lenke til kommentar
Er det noen som har opplevd at N73 ME slår seg av ganske ofte, uten grunn?

 

Det gjør i hvertfall min. Det kan skje av flere grunner. Noen ganger skjer det bare i hånden, når det får litt mye last (laster et bilde, åpner en side i Opera etc.) og noen ganger skjer det når den får "brå" bevegelser, dvs. hvis jeg tar den opp av lommen etter å ha fått melding, så blir skjermen svart, og jeg må skru den på igjen.

 

Jeg har hatt den på reparasjon en gang, og da sa de at det var fikset, men den er fortsatt like dårlig :(

 

Hva skal jeg gjøre nå? Sende den inn en gang til?

9464093[/snapback]

 

 

har du abonomang? eller en senere FW så kan det være grunden.

 

skriv *#0000# på mobilen og si oss hvilken FW du har

9464218[/snapback]

 

 

Jeg har: V 3.0705.1.0.31 26-01-2007 RM-133 © Nokia N73 (W5.01)

 

Det står når jeg stykker *#0000#

Lenke til kommentar

Jeg har: V 3.0705.1.0.31 26-01-2007 RM-133 © Nokia N73 (W5.01)

 

Det står når jeg stykker *#0000#

9464596[/snapback]

 

Har samme problemet med:

 

V 3.0705.1.0.31 26-01-2007 RM-133 © Nokia N73 (X4.01)

 

Har bare skrudd seg av 2 ganger so far, så er ikke noe stort problem foreløbig.

9465224[/snapback]

Kan ikke garantere utbedring, i.o.m. at jeg ikke vet om problemet deres skyldes FW-feil, eller om det skyldes en komponentfeil i telefonen.

 

Men, spør dere meg, så er det verdt et forsøk istedet for å være telefonløs i +/- 4uker...

 

Foreslår følgende:

 

Oppdater FW!

 

D.v.s. at dere må følge "How To'n" på side 176 i denne tråden, eller følg den via Flashing av Symbian Series60!-tråden.

 

For etter tall-/bokstavkombinasjonen som står i parentes å bedømme, så går jeg ut ifra at dere begge har en operatørlåst telefon?

P.g.a. operatørlåsen, så må dere altså forandre produktkode først, for å få tilgang til siste FW.

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
(Min versjon av NSU er v.1.3.85no, det er det som vises (helt ned i høyre hjørne)i bildet hvor jeg velger å laste ned ny versjon/ oppdatering.)

 

Noen som skjønner noe av dette? Er feilen hos meg eller i denne versjonen til NSU??

9464248[/snapback]

Jeg lastet ned denne oppdateringen nå, men denne skaper ikke trøbbel for min del ihvertfall.

 

Jeg har nå v1.3.95no BTW.

 

Tydeligvis ikke noe feil med oppdateringen, så du må nok feilsøke på PC'n din...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...