Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Bare hyggelig å kunne være til hjelp On1Musha!  :)

 

Bare still tilbake dato på telefonen en 3-4 måneder, installer temaet, for deretter å justere dato tilbake til dagen i dag.

Dette får du feilmelding på, fordi signeringen av programmer/spill/tema fra Nokia varer bare 1 år.

 

F-Secure/antivirusprogram har jeg ingen kjennskap til desverre.

Slettet dette fra begge mine telefoner, da virus for mobil ikke har vært noe tema ennå...

9456467[/snapback]

 

 

 

ok det skal testes.. da sletter jeg bare F-Secure og tester å stille tilbake data, takk nokk en gang :D du er kjempe snill! men det jeg gjorde med nss, er det ulovelig? altså å skrive in den prudukt koden? eller, hvorfor for dem med abonomang ikke tilgang til den nyeste FW?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok det gikk bra :D men i denne nye FW, finnes ikke dissa gammle ringetonene som Motorway osv.. hvor kan jeg laste ned dem? jeg lasta ned motorway fra nettet på tlfen, men det var en elendig versjon! den var tatt opp og den hørtes ikke kul ut lenger, jeg googla motroway.acc eller hva fil typen er, men fant ingen ting,

 

eller kansje dere med gammel FW kan laste opp motorway ut på nettet og gi meg en link?

 

ps, åssen programmer er lurt å ha? lasta ned den sms greia som speeder opp smsen, noe mere nyttig?

Endret av On1Musha
Lenke til kommentar

Dette er ikke ulovlig, og du mister ikke garantien nei...

Min har vært til service, og jeg har forandret produktkode frem og tilbake MANGE ganger.

Og jeg fikk selvfølgelig dekt rep. på garanti.

For å si det sånn: vi på forumet her har mye bedre greie på en Nokia-telefon enn toppsjefene til Nokia Customer Care.

Disse har ikke peiling på, hvordan/at det går an å oppdatere en vanlig N73 til N73ME engang. :cool:

 

Spillet Snakes (som du også nå mangler), samt 3D-tonene har jeg lagt ut for nedlasning nederst i posten til produktkodene for N73, i tråden "Flashing av Symbian Series60!"

 

Den SMS-greia har du strengt tatt ikke bruk for, da denne er implementert i de siste FW-versjoner, men men... :)

Problemet med sms-sending, gjaldt for de aller første FW-versjoner (v2.0628.xxxx).

 

EDIT:

Kan jo si det også nå da, når jeg er så godt igang. :)

Jeg har følgende programmer installert på min idag:

-RotateMe

-Screenshot

-QuickOffice Premier Upgrade

-Best Birthday

-Calcium

-Best Safe

-Papyrus

-Search

-Best Profiles

-Advanced Device Locks

-Best Taskman

-RemindMe

-Timebar

-Tectronics KeypadLock

-Nice Alarm

-Best FullScreenCaller

-Ntorch Lite

-Best Timer

-Advanced Call Manager

-SMSZipper

-A-SMS

-TomTom

-Windows Live Messenger

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
den samme med den som du hadde lakt ut.. den er stygg å høre på.. den lager liksom en sånn stygg eko lyd,, mens di andre lydene er perfekte,, dumt:(

9456756[/snapback]

 

 

men han pappa har en N73, jeg trur han har de 3d tonene der, er det sånn at han kan sende dem til meg? åssen? siden dem kun ligger inne på der du kan velge ringetone

Lenke til kommentar
Noen måte det går an å fjerne at det kommer \m bak alle numrene?

9458094[/snapback]

Er ikke 100% sikker, men mener å huske at hvis du legger alle numrene på Telefon, og ikke bruker Mobil, Mobil (privat), Telefon (privat), Telefon (jobb), etc. så blir navnet lagret riktig på SIM-kort...

Lenke til kommentar
hvorfor for dem med abonomang ikke tilgang til den nyeste FW?

9456473[/snapback]

Overså dette spørsmålet i farten On1Musha... :blush:

 

Om det er operatørene som rett og slett ikke bryr seg hva slags FW kundene deres får tilgang til, eller om det er Nokia som ikke har kapasitet til å lage en egen FW-versjon til alle operatørene, tør jeg ikke svare på.

 

Men som jeg sa i en tidligere post også, så må det altså lages en egen FW-versjon for hver operatør, samtidig som at det må lages en egen for de som ikke har en operatørlåst telefon.

 

Grunnen til at det må lages en egen FW for operatørene, er at operatøroppsettet/brandingen (f.eks. Entry for Telenor) er implementert i selve FW.

Lenke til kommentar
hvorfor for dem med abonomang ikke tilgang til den nyeste FW?

9456473[/snapback]

Overså dette spørsmålet i farten On1Musha... :blush:

 

Om det er operatørene som rett og slett ikke bryr seg hva slags FW kundene deres får tilgang til, eller om det er Nokia som ikke har kapasitet til å lage en egen FW-versjon til alle operatørene, tør jeg ikke svare på.

 

Men som jeg sa i en tidligere post også, så må det altså lages en egen FW-versjon for hver operatør, samtidig som at det må lages en egen for de som ikke har en operatørlåst telefon.

 

Grunnen til at det må lages en egen FW for operatørene, er at operatøroppsettet/brandingen (f.eks. Entry for Telenor) er implementert i selve FW.

9459258[/snapback]

 

 

ok da lærte jeg noe nytt i dag å :D hehe takk for svar THX :)

Lenke til kommentar
Du hadde en haug av programmer inne THX, noen spesielle du anbefaler jeg evnt kan hive inn i min N95?

9460808[/snapback]

Vel...

Dette er vidt forskjellige programmer alle sammen da, så det spørs jo litt hva du vil at telefonen din skal kunne gjøre for deg også...

 

Kan legge ut denne listen i tråden Anbefalte programmer... istedet, der jeg prøver å gi en kort forklaring på hva de forskjellige programmene er/gjør.

På den måten, så får du selv en pekepinn på om programmet passer din "smak".

Samtidig som at vi prøver å holde oss "on topic" i denne tråden... ;)

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...