Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med min N73 (eller snarere Opera-browereren på min N73)

 

På noen sider går det fint å lese og den fungerer så den skal.

 

Imidlertid på mange sider kommer det opp (noen ganger kommer det, noen ganger ikke) "XML Parsing failed. Not well-formed" og så sier den at f.eks. Tegn 5 på linje 20 er feil. Så viser den gjerne til "h"-en i </head> i HTML koden, at den er feil, noe jeg tviler på den er. Noen som vet hvordan det fikses?

 

Jeg vet at det er browseren sin feil, og ikke siden, ettersom jeg får det hele tiden på diksujon.no, som fungerer fint på andres mobilbrowsere, men ikke på mobilen min :)

9421742[/snapback]

 

For det første er html'en til diskusjon.no helt på bærtur. MEN snodig at Opera ikke bare håndterer feilene uten å klage til deg. Den gjennomsnittlige Operabruker vet neppe hva en XML Parsing failed error betyr.

 

Hvilke andre mobilbrowsere du har sammenlignet med? Virker som Opera er litt for streng, som man egentlig burde være, hadde det ikke vært at så mange sider driter i å følge standarder. Prøvd siste versjon, hva med Opera Mini?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva tenkte Nokia når de valgte å ikke la stoppeklokke-funksjon være med som "default"? Var det en teknisk umulighet å ha dette som et valg under "Verktøy"? Ville det bli uforholdsmessig dyrt? Nei, ikke det, nei.

Og hvor er automatisk tastelås? Jeg finner det hvertfall ikke.

9423950[/snapback]

 

Autolock kan du laste ned gratis. HER.

Det fungerer sånn at du stiller inn hvor lang idle time før den slår inn. Den er dessverre ikke speseilet intelligent, så den kan slå seg inn under en samtale, eller andre tilsvarende operasjoner. Ja det er ganske idiotisk at noe slikt ikke er standard. Jeg kan ikke se for meg hvem som ikke trenger tastelås.

Lenke til kommentar
Hva tenkte Nokia når de valgte å ikke la stoppeklokke-funksjon være med som "default"? Var det en teknisk umulighet å ha dette som et valg under "Verktøy"? Ville det bli uforholdsmessig dyrt? Nei, ikke det, nei.

Og hvor er automatisk tastelås? Jeg finner det hvertfall ikke.

9423950[/snapback]

 

Kalkulator gratis her Men min N73 har jeg ikke lagt inn noen kalkulator, så den må ha hatt det som standard.

(Har hatt v3 software hele tiden)

Endret av Hansforum
Lenke til kommentar

Autolock kan du laste ned gratis. HER.

Det fungerer sånn at du stiller inn hvor lang idle time før den slår inn. Den er dessverre ikke speseilet intelligent, så den kan slå seg inn under en samtale, eller andre tilsvarende operasjoner. Ja det er ganske idiotisk at noe slikt ikke er standard. Jeg kan ikke se for meg hvem som ikke trenger tastelås.

9424664[/snapback]

 

 

Må da innrømme at jeg ikke har noe behov for automatisk tastelås, for meg så var det noe jeg må slå av på SE telefonene. Den slo seg på for ofte sånn at jeg måtte slå den av hele tiden.

Men det er fordi ejg bruker telefonen til å se på kalender, meldinger, klokke osv.

 

men nå er jeg kanskje litt sær siden jeg skriver haugevis med meldinger også.

Lenke til kommentar

Autolock kan du laste ned gratis. HER.

Det fungerer sånn at du stiller inn hvor lang idle time før den slår inn. Den er dessverre ikke speseilet intelligent, så den kan slå seg inn under en samtale, eller andre tilsvarende operasjoner. Ja det er ganske idiotisk at noe slikt ikke er standard. Jeg kan ikke se for meg hvem som ikke trenger tastelås.

9424664[/snapback]

 

 

Må da innrømme at jeg ikke har noe behov for automatisk tastelås, for meg så var det noe jeg må slå av på SE telefonene. Den slo seg på for ofte sånn at jeg måtte slå den av hele tiden.

Men det er fordi ejg bruker telefonen til å se på kalender, meldinger, klokke osv.

 

men nå er jeg kanskje litt sær siden jeg skriver haugevis med meldinger også.

9427628[/snapback]

 

Men altså, bærer du alltid mobilen med hendene dine? Har du den aldri i en lomme eller sekk o.l ?

Lenke til kommentar

Da ble Tele2-kjøpet kansellert på grunn av lite kredittverdighet (Har 30.000 på konto, men neida). Så der tapte Tele2 en evig kunde. Netcom-abonnement med K810i ble bestilt 4 minutter etterpå kanselleringen.

 

Nå er jeg bare sur på Lefdal. De brukte 12 (!) dager på å finne ut at min kredittverdighet ikke holdt. Selv om den faktisk gjorde det. Tullete dritt! :@

Lenke til kommentar
Da ble Tele2-kjøpet kansellert på grunn av lite kredittverdighet (Har 30.000 på konto, men neida). Så der tapte Tele2 en evig kunde. Netcom-abonnement med K810i ble bestilt 4 minutter etterpå kanselleringen.

 

Nå er jeg bare sur på Lefdal. De brukte 12 (!) dager på å finne ut at min kredittverdighet ikke holdt. Selv om den faktisk gjorde det. Tullete dritt! :@

9429977[/snapback]

Tele2 og Netcom bruker to forskjellige selskaper.

Hvis du har en sak på deg hos Tele2 sin partner vil du få feilmelding der. ;)

Lenke til kommentar
Jeg har et problem med min N73 (eller snarere Opera-browereren på min N73)

 

På noen sider går det fint å lese og den fungerer så den skal.

 

Imidlertid på mange sider kommer det opp (noen ganger kommer det, noen ganger ikke) "XML Parsing failed. Not well-formed" og så sier den at f.eks. Tegn 5 på linje 20 er feil. Så viser den gjerne til "h"-en i </head> i HTML koden, at den er feil, noe jeg tviler på den er. Noen som vet hvordan det fikses?

 

Jeg vet at det er browseren sin feil, og ikke siden, ettersom jeg får det hele tiden på diksujon.no, som fungerer fint på andres mobilbrowsere, men ikke på mobilen min :)

9421742[/snapback]

 

For det første er html'en til diskusjon.no helt på bærtur. MEN snodig at Opera ikke bare håndterer feilene uten å klage til deg. Den gjennomsnittlige Operabruker vet neppe hva en XML Parsing failed error betyr.

 

Hvilke andre mobilbrowsere du har sammenlignet med? Virker som Opera er litt for streng, som man egentlig burde være, hadde det ikke vært at så mange sider driter i å følge standarder. Prøvd siste versjon, hva med Opera Mini?

9422910[/snapback]

 

Nei, jeg har ikke prøvd med nyere verisjon. Jeg får vel prøve en gang senere i dag.

Lenke til kommentar

 

Kalkulator gratis her Men min N73 har jeg ikke lagt inn noen kalkulator, så den må ha hatt det som standard.

(Har hatt v3 software hele tiden)

9424675[/snapback]

 

Riktig det, kalkulatoren på min N73 er jeg fornøyd med :)

9429858[/snapback]

 

Celsius kalkulatoren har veldig stilig utseende, men ikke så mange funksjoner, prøv den og se hvilken du liker best. Jeg falt for Celsius.

Lenke til kommentar
Jeg har bestlit meg en Nokia N73.

 

Minnnekortet jeg har i min Nokia 6280 passer N73. Kan jeg bare flyttet minnekortet rett over med alt inneholdet som ligger på dette av musikk og bilder?

9432710[/snapback]

 

Stemmer ;)

9432793[/snapback]

 

Det var jo bra. Da slipper jeg å legge det over på nytt.

 

Spent på å få telefonen. Har hatt lyst på den lenge, men knappene har holdt meg igjen siden jeg skriver mye sms, men en blir vel vandt med det så en får tempo på meldingene igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...