Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært utrolig greit for oss vanedyr å hatt en variabel profil.

Med det mener jeg en som en kunne stille inn kl på, slik at jeg kunne hatt

lydløs hver dag fra 8-16, og generell fra 16-22 og diskret fra 22-08 hadde vært utrolig greit å sluppet å endre den hele tiden.

 

Det er jo lov å kreve litt i 2007.

Lenke til kommentar
Hadde vært utrolig greit for oss vanedyr å hatt en variabel profil.

Med det mener jeg en som en kunne stille inn kl på, slik at jeg kunne hatt

lydløs hver dag fra 8-16, og generell fra 16-22 og diskret fra 22-08 hadde vært utrolig greit å sluppet å endre den hele tiden.

 

Det er jo lov å kreve litt i 2007.

9385978[/snapback]

 

tar jeg ikke helt feil så finnes det 3.parts programvare som fikser dette. prøv den tråden for s60 software

Lenke til kommentar

Har suglet litt på kommende Nokia 6500 slide.

 

Bortsett fra at 6500 er en slide telefon, vil man få omtrent like bra telefon om man kjøper N73?

 

Jeg kan få N73 til 1 kr, med det abonnementet jeg har tenkt å binde meg til, mens jeg nok må opp mot 2000 kr for å få 6500 slide. Spørsmålet er om det er verdt å bruke 2000 kr på den da, kontra en billig N73?

 

(har ikke tid til vente så lenge med kjøp av ny telefon, at jeg kan vente til 6500 faller litt i pris)

Endret av Reggy
Lenke til kommentar

Idag skjedde det noe utrolig morsomt, som jeg selvfølgelig skulle feste på film med n73en min. Problemet var bare at rett før jeg skulle trykke på stopp-knappen, så skrudde telefonen seg av på grunn av manglende batteri. Nå ligger jo selvfølgelig ikke videoen i galleriet. Noen som vet om den har lagra seg ett rart sted, eller om det er mulig å få den fram igjen?

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med min N73 (eller snarere Opera-browereren på min N73)

 

På noen sider går det fint å lese og den fungerer så den skal.

 

Imidlertid på mange sider kommer det opp (noen ganger kommer det, noen ganger ikke) "XML Parsing failed. Not well-formed" og så sier den at f.eks. Tegn 5 på linje 20 er feil. Så viser den gjerne til "h"-en i </head> i HTML koden, at den er feil, noe jeg tviler på den er. Noen som vet hvordan det fikses?

 

Jeg vet at det er browseren sin feil, og ikke siden, ettersom jeg får det hele tiden på diksujon.no, som fungerer fint på andres mobilbrowsere, men ikke på mobilen min :)

Endret av _Zeke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...