Hetland Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 min nokia n73 begynte å monge seg til i dag, begynte å gå inn og ut av kamera funksjonen helt til den var tom for batteri, andre som har opplevd dette? Er vel på tide å bytte mobil snart^^ Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Er det noen forskjell på vanlig N73 og N73 Music Edition, utenom at Music Edition er sort og skal komme med minnekort av en viss størrelse? Ser at den selges sort flere steder, men uten minnekort. Er det da ikke ME versjonen og er det egentlig noen forskjell....? Hva bør man velge? Lenke til kommentar
gnav Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Sort er ME versjonen uten minnekort og headsett med 3,5 mm lydadapter på. Forskjellen på ME og vanlig versjon ligger i softwaren. ME har en dedikert musikk-knapp i stedet for en mediaknapp og en bedre musikkavspiller, med bl.a. mulighet å styre musikken med joystick. ME har vel heller ikke spillet Soduko, som den vanlige versjonen har. Ellers er det ikke så mye forskjell så jeg vet om. Jeg valgte den sorte på grunn av musikkfunksjonaliteten, fargen og prisen. Endret 17. august 2007 av Gnav Lenke til kommentar
DTS Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 ME har IKKE bedre musikkavspiller enn vanlig, sålenge man snakker om siste FW av denne. Siste FW av vanlig har også N-seriens musikkavspiller (d.v.s. ME-spilleren). At vanlig også skal inneholde Sudoku, er det første gangen jeg hører om, men...? Og jeg har prøvd begge de siste FW-versjonene. Lenke til kommentar
gnav Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Ikke? Hadde bestemt fått det for meg at vanlig N73 hadde Soduko jeg. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Finnes det et program jeg kan bruke slik at jeg kan skrive inn timeplanen min på mobilen? Vil ikke skrive det i kalenderen, for da kommer alle timene opp på "startsiden". Lenke til kommentar
Razormail Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg lagde timeplanen i Excel og tok så en screenshot med pcen lagra som jpg og sente til fon.. Funka glimrende Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Jeg fikk en liten idè. Kan evt. gjøre om timeplanen til en .pdf og dra den over. Burde funke ganske greit. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 (endret) Eller bare enkelt og greit: Lag timeplanen i Excel. Overfør .xls-filen til telefon/minnekort. For så å åpne/lese denne via Quickoffice. Trenger ikke gjøre ting vanskeligere enn de er.?.?.? Endret 18. august 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Camron Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Det kan jeg også prøve. Takk for tips! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Nokia N73 er fåreløpig en herlig telefon Jeg liker den veldig godt, og den har oppført seg pent. Er riktignok N73 Music Edition. Formaterte forøvrig minnekortet i telefonen, men har ikke hatt et eneste problem med den. Ikke engang med kameraet! Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 min n73 heter Nokia n73 Black.. da jeg oppna eksa tlf lå oppi sto det: here is your n73 ME edition.. men fikk ikke head sett å minne kort... å jeg finner heller ikke noe som indikerer hva den er.. normal eller me.. har en knapp med note på.. trykker jeg lett en gang kommer musikk av spilleren.. holder jeg den ikke så kommer radio.. kjøpte min fra netcom.. fikk tilbud på 700 kr sikker på at ingen vet hvor det er en liste over neste fw? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 FW på N73 Black er akkurat den samme som N73ME. D.v.s. at det er en ME uten minnekort og lydadapter. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 FW på N73 Black er akkurat den samme som N73ME.D.v.s. at det er en ME uten minnekort og lydadapter. 9316833[/snapback] OK takk Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 FW på N73 Black er akkurat den samme som N73ME.D.v.s. at det er en ME uten minnekort og lydadapter. 9316833[/snapback] Kjekt å få den uten så du selv kan bestemme hva du vil bruke sammen med den Headsettet som fulgte med N73 var helt elendig, skulle gladelig betalt litt midnre for å fått den uten det, men da jeg kjøpte AD41 og plugger fra sony ble det noe helt annet Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 FW på N73 Black er akkurat den samme som N73ME.D.v.s. at det er en ME uten minnekort og lydadapter. 9316833[/snapback] Kjekt å få den uten så du selv kan bestemme hva du vil bruke sammen med den Headsettet som fulgte med N73 var helt elendig, skulle gladelig betalt litt midnre for å fått den uten det, men da jeg kjøpte AD41 og plugger fra sony ble det noe helt annet 9317295[/snapback] så du vil anbefale å kjøpe ny ad41? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Ja, jeg synes den var bra, men headsettet som fulgte med det var og dårlig så kjøpte et sett med sony plugger som var velig bra og da ble lyden overrraskende bra. Om du hører mye på musikk og trikser litt med equaliseren synes jeg helt klart det er verdt det. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg kjøpte også N73 Me uten minnekort (og headset tydeligvis). Betalte siden 300,- på Class Ohlsson for minnekortet (Kingston med livsgaranti), og overgang til jack med fjernkontroll til 200,-. Omtrent samme prisen som Music Edition med alt, men jeg mener både minnekortet, og overgangen er bedre. Er visst ikke fjernkontroll på den som følger med, noe som er praktisk til musikkbruk. Lar faktisk iPoden ligge hjemme nå, lyden er meget god i headsett. Iallefall i forhold til iPoden min. Noen som er enig? Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg kjøpte også N73 Me uten minnekort (og headset tydeligvis).Betalte siden 300,- på Class Ohlsson for minnekortet (Kingston med livsgaranti), og overgang til jack med fjernkontroll til 200,-. Omtrent samme prisen som Music Edition med alt, men jeg mener både minnekortet, og overgangen er bedre. Er visst ikke fjernkontroll på den som følger med, noe som er praktisk til musikkbruk. Lar faktisk iPoden ligge hjemme nå, lyden er meget god i headsett. Iallefall i forhold til iPoden min. Noen som er enig? 9324561[/snapback] Det stemmer ikke at det ikke er Fjernkontroll på den som følger med ME versjonen. Det følger med en med fjernkontrol, det er vel AD-41 etter det jeg har hørt. minnekort er jeg enig i.....men løsningen din er jo like bra som ME pakka Lenke til kommentar
erlnico Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Har nettopp kjøpt Nokia N73ME. Er fornøyd med mobilen til nå, men det er ein ting som irriterer meg veldig å det er at når eg får ein melding så står det bare nummeret frå avsender som f.eks: +47000000 Selv om eg har lagret nummeret på mobilen, er det noen forslag til hva som er gale? Ellers så har eg store problemer med å få instalert Nokia suite programvaren, den krasjer heile veien Windows..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå