Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen forskjell på vanlig N73 og N73 Music Edition, utenom at Music Edition er sort og skal komme med minnekort av en viss størrelse?

 

Ser at den selges sort flere steder, men uten minnekort. Er det da ikke ME versjonen og er det egentlig noen forskjell....?

 

Hva bør man velge?

Lenke til kommentar

Sort er ME versjonen uten minnekort og headsett med 3,5 mm lydadapter på. Forskjellen på ME og vanlig versjon ligger i softwaren. ME har en dedikert musikk-knapp i stedet for en mediaknapp og en bedre musikkavspiller, med bl.a. mulighet å styre musikken med joystick. ME har vel heller ikke spillet Soduko, som den vanlige versjonen har. Ellers er det ikke så mye forskjell så jeg vet om.

 

Jeg valgte den sorte på grunn av musikkfunksjonaliteten, fargen og prisen.

Endret av Gnav
Lenke til kommentar

ME har IKKE bedre musikkavspiller enn vanlig, sålenge man snakker om siste FW av denne.

Siste FW av vanlig har også N-seriens musikkavspiller (d.v.s. ME-spilleren).

 

At vanlig også skal inneholde Sudoku, er det første gangen jeg hører om, men...?

Og jeg har prøvd begge de siste FW-versjonene.

Lenke til kommentar

min n73 heter Nokia n73 Black.. da jeg oppna eksa tlf lå oppi sto det: here is your n73 ME edition.. men fikk ikke head sett å minne kort... å jeg finner heller ikke noe som indikerer hva den er.. normal eller me.. har en knapp med note på.. trykker jeg lett en gang kommer musikk av spilleren.. holder jeg den ikke så kommer radio.. kjøpte min fra netcom.. fikk tilbud på 700 kr sikker på at ingen vet hvor det er en liste over neste fw?

Lenke til kommentar
FW på N73 Black er akkurat den samme som N73ME.

D.v.s. at det er en ME uten minnekort og lydadapter.

9316833[/snapback]

Kjekt å få den uten så du selv kan bestemme hva du vil bruke sammen med den :) Headsettet som fulgte med N73 var helt elendig, skulle gladelig betalt litt midnre for å fått den uten det, men da jeg kjøpte AD41 og plugger fra sony ble det noe helt annet ;)

Lenke til kommentar
FW på N73 Black er akkurat den samme som N73ME.

D.v.s. at det er en ME uten minnekort og lydadapter.

9316833[/snapback]

Kjekt å få den uten så du selv kan bestemme hva du vil bruke sammen med den :) Headsettet som fulgte med N73 var helt elendig, skulle gladelig betalt litt midnre for å fått den uten det, men da jeg kjøpte AD41 og plugger fra sony ble det noe helt annet ;)

9317295[/snapback]

 

 

så du vil anbefale å kjøpe ny ad41?

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte også N73 Me uten minnekort (og headset tydeligvis).

Betalte siden 300,- på Class Ohlsson for minnekortet (Kingston med livsgaranti), og overgang til jack med fjernkontroll til 200,-.

Omtrent samme prisen som Music Edition med alt, men jeg mener både minnekortet, og overgangen er bedre.

Er visst ikke fjernkontroll på den som følger med, noe som er praktisk til musikkbruk.

Lar faktisk iPoden ligge hjemme nå, lyden er meget god i headsett. Iallefall i forhold til iPoden min. Noen som er enig?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte også N73 Me uten minnekort (og headset tydeligvis).

Betalte siden 300,- på Class Ohlsson for minnekortet (Kingston med livsgaranti), og overgang til jack med fjernkontroll til 200,-.

Omtrent samme prisen som Music Edition med alt, men jeg mener både minnekortet, og overgangen er bedre.

Er visst ikke fjernkontroll på den som følger med, noe som er praktisk til musikkbruk.

Lar faktisk iPoden ligge hjemme nå, lyden er meget god i headsett. Iallefall i forhold til iPoden min. Noen som er enig?

9324561[/snapback]

 

Det stemmer ikke at det ikke er Fjernkontroll på den som følger med ME versjonen. Det følger med en med fjernkontrol, det er vel AD-41 etter det jeg har hørt.

 

minnekort er jeg enig i.....men løsningen din er jo like bra som ME pakka ;)

Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt Nokia N73ME.

 

Er fornøyd med mobilen til nå, men det er ein ting som irriterer meg veldig å det er at når eg får ein melding så står det bare nummeret frå avsender som f.eks: +47000000

Selv om eg har lagret nummeret på mobilen, er det noen forslag til hva som er gale?

 

Ellers så har eg store problemer med å få instalert Nokia suite programvaren, den krasjer heile veien Windows..... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...