Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Ok tusen takk

9183699[/snapback]

Bare hyggelig!

 

Kan også legge til at ME var nesten ikke påtenkt heller, når jeg kjøpte mitt 2Gb-minnekort... :cool:

 

Men, som Lakus også sier: N73 støtter også 3Gb minnekort!

Tror derimot ikke at den støtter miniSDHC-kort da...

9183794[/snapback]

 

3Gb minnekort?? Er jeg totalt lost når jeg mener det er en ukurrant størrelse? Har du noe fabrikat/type/forhandler å vise til. Jeg er desperat etter mer enn 2Gb.

 

tlangset

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har N73ME, fw:

V 4.0727.2.2.1

04-07-2007

RM-133

Nokia N73 (03)

 

Jeg ser nå at Komplett har 4Gb kort til 349,-, Varenummer: 328067, TwinMOS miniSDHC Card 4096MB Class2, FIS4GBU-CLASS 2, SD2.0 specification. I listen under som viser hva kunder som kjøpte det kortet også kjøpte står det N73ME. I den grad man kan stole på dette.

 

Mvh

tlangset

9199672[/snapback]

 

Nå støtter vel ikke N73 miniSDHC kort, men ser ikke at det skal være no problem i seg selv med 4gb kort, finnes noen vanlige på 4gb på ebay.

9200178[/snapback]

 

Ahh. Det der sant. Det er noe forskjell der. Burde da miniSDHS ha vært i en egen kategori/gruppe av minnekort siden dette ikke er et "vanlig" miniSD?

 

Har du noen erfaring med om det lønner seg å formatere kortet som fulgte med telefonen i Windows med Fat32 eller lønner det seg å formatere kortet med telefonen?

 

tlangset

9200205[/snapback]

 

Jeg har selv formatert mitt 2gb kort både i tlf og med windows, la merke til at tlf ble kjappere når det var formatert i windows. Men dette gjalt da på FW versjon 2.X

Hvordan dette er nå aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Jeg har selv formatert mitt 2gb kort både i tlf og med windows...

9200412[/snapback]

"Problemet" med denne fremgangsmåten, er at du må opprette mappene på minnekortet selv...

 

Jeg formatterer kortet i Windows først, for deretter å formattere det i telefonen.

 

Har prøvd litt forskjellig, men har ikke merket noen hastighetsforskjell whatsoever...

Lenke til kommentar
Hei, vil bare sende en stor takk til T_X_H for hjelpen.

Fikk oppdatert telefonen min nu.

9201510[/snapback]

Se der ja! :)

Bare hyggelig å kunne hjelpe hdlarsen...

 

Når det gjelder det 3Gb minnekortet du spurte om tidligere, så må du nesten høre med "Lakus" om fabrikat/type/forhandler.

 

Jeg kjører 2Gb Sandisk i mine telefoner...

Lenke til kommentar

Neste FW kommer?

 

Det er jo nettopp sluppet en "major" en jo, og du begynner å etterlyse en ny allerede... :nei:

Hvis du ikke har fått med deg dette, tror jeg nok du kan lese litt mer enn de siste 2 sidene i denne tråden!

 

Da finner du svaret på spørsmålet om progranner også...

Dette finnes det to egne tråder om på forumet.

Anbefalte programmer for Symbian v9.x og

Request etter programmer for Symbian v9.x

 

Problemet med installeringen:

Høres ut som om du prøver å reinstallerere en demo, der prøvetiden er gått ut...?

De aller fleste spill og programmer fra siden du linker til, er ikke gratisprogrammer. De er kun for testing/prøve i 5-14 dager. Synes du programmet er verdt å ha etter det, må du nok kjøpe det...

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar

Nei, det er nok ikke så enkelt når det er snakk om demo/trial - programvare nei...

Og heller ingen sammenheng med feilmeldingen som mottas i dette tilfellet.

 

Trikset du nevner gjelder for freeware-programmer, der det er satt et gitt tidsom (fra-til) for når det kan installeres.

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
Neste FW kommer?

 

Det er jo nettopp sluppet en "major" en jo, og du begynner å etterlyse en ny allerede...  :nei:

Hvis du ikke har fått med deg dette, tror jeg nok du kan lese litt mer enn de siste 2 sidene i denne tråden!

 

Da finner du svaret på spørsmålet om progranner også...

Dette finnes det to egne tråder om på forumet.

Anbefalte programmer for Symbian v9.x og

Request etter programmer for Symbian v9.x

 

Problemet med installeringen:

Høres ut som om du prøver å reinstallerere en demo, der prøvetiden er gått ut...?

De aller fleste spill og programmer fra siden du linker til, er ikke gratisprogrammer. De er kun for testing/prøve i 5-14 dager. Synes du programmet er verdt å ha etter det, må du nok kjøpe det...

9204845[/snapback]

 

 

Jeg bare LURTE på om noen viste når den neste kommer.. i såfall hvor kan jeg se hvilken dato den kommer? altid kjekt å vite det!

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som fremdeles får mye blåfarge på bilde med nattbildefunksjonen påskrudd? Men når ejg bruker egendefinert med overskyet, 2 + på ekstralys og medium iso så blir bildene faktsik mye bedre, men litt mørke? Svart blir i det minste svart (mørk lilla i kantene) og ikke knallblått som når jeg bruker nattbildefunksjonen.

Lenke til kommentar

Har vært en stund på ferie, og ser det at det har komme ny FW update til både ME og vanlig N73.

Forandret produktkode og la inn ME på min vanlige N73 rett før jeg dro, og det eneste jeg lurer på nå er egentlig hva som anbefales av den nye versjonen av ME og den nye versjonen av vanlig?

Lenke til kommentar

9212425[/snapback]

Eneste forskjell på disse 2, er vel egentlig de 2 ME-temaene, og at mediatasten fungerer litt forskjellig.

 

Så utover dette, må du nok nesten finne ut selv hva som passer deg best...

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
Hvordan sletter man ord man har lagt til i ordlista?

9221171[/snapback]

Eneste måten jeg har funnet for det er å fortsette å legge inn nye ord så forsvinner det etterhvert, ordlisteminnet er ikke allverden på N73. Lurer egentlig på det samme som det, hadde vært fint med ei liste over alle ordene i ordlista slik man har på f.eks SE sine mobiler.

Lenke til kommentar

Åssen går det med N73 nå etter nyeste firmware oppdatering... noe av det som har gjort at jeg har holdt meg unna denne tlf. er historiene om at den ikke registrerer når noen ringer og sender meld. osv enkelte ganger.

Og det kan jo være litt kjipt ofte, men er telefonen stabil nå, og eventuelt raskere??

 

Ser tele2 selger den til 499 nå.... vis man kjøper den, blir den levert med nyeste firmware da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...