Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Er det mulig å sjekke om service-verkstedet har skiftet front-kameraet uten å åpne mobilen og sjekke loddingen? Jeg har hatt mobilen to ganger inne på service, og andre gangen hevder de og ha skiftet front-kameraet, noe som jeg stiller meg svært tvilende til. Front-kameraet er fortsatt så dårlig at det kun kan brukes utendørs i sollys.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok tusen takk

9183699[/snapback]

Bare hyggelig!

 

Kan også legge til at ME var nesten ikke påtenkt heller, når jeg kjøpte mitt 2Gb-minnekort... :cool:

 

Men, som Lakus også sier: N73 støtter også 3Gb minnekort!

Tror derimot ikke at den støtter miniSDHC-kort da...

Lenke til kommentar
Er det mulig å sjekke om service-verkstedet har skiftet front-kameraet uten å åpne mobilen og sjekke loddingen? Jeg har hatt mobilen to ganger inne på service, og andre gangen hevder de og ha skiftet front-kameraet, noe som jeg stiller meg svært tvilende til. Front-kameraet er fortsatt så dårlig at det kun kan brukes utendørs i sollys.

9183747[/snapback]

Tvilsomt at du får til å sjekke dette, uten å "skru løs" ja!

 

Kan trøste deg med at frontkameraet mitt også er helt rævva (veldig mye støy), men trøster meg selv med at dette er et 0.3Mpx-kamera da.

Min gamle 6680 hadde faktisk bedre frontkamera, så det blir egentlig en mager trøst, men likevel...

 

Så, tror nok ikke du skal forvente at det kan bli så veldig mye bedre heller, uten at jeg vet hvor j"@* ditt er, men...

Lenke til kommentar

Skulle ønske noen kunne summere opp de viktigste tingene fra denne trådens 193 sider, få den stengt. Og så starte en ny fresh en med samle infoen...

 

Denne er håpløs lang og blir bare lengere så lenge folk absolutt må quote posten foran, dobbelposte og svare med kun en takk....

Lenke til kommentar

Trenger ikke lese 193 sider i denne tråden, for å få med deg det viktigste da Razormail.

 

Holder i massevis om man starter 30-40 sider tilbake, og det går jeg ut ifra at de fleste skjønner...

 

Hvis ikke, får de da vel for i himla bare lese 193 sider da!

 

Skal du lage en ny tråd om N73, så gidder ingen lese den alikevel, for de ser at denne tråden er mye lengre og er mer "populær", så her er det større sjanse for å få svar på spørsmålet sitt...

 

Dessuten bør også eventuell trådstarter ha mer enn RIMELIG peiling på N73 og hva som er verdt å ha med, eller ikke også. Hvis ikke er det både et og to steg tilbake.

 

Unødvendig quoting får du uansett hva du prøver på, for det kommer stadig nye brukere til i dette forumet...

 

Så nei... Synes ikke vi trenger å gjøre ting vanskeligere enn det er! :hrm:

Lenke til kommentar

Problemet tror jeg løses ved å formattere minnekort da...

 

Hjelper ikke dette kan du:

Ta backup av kontaktlisten, bilder, etc.

Så trykker du *#7370#.

 

Dette formatterer telefonminnet.

 

Når du da starter opp igjen, er problemet garantert borte...

9178894[/snapback]

 

 

jeg fant ut av det....jeg tok ut minnekortet for å formatere det..så fant jeg installasjonsfila i en skjult mappe som het "private".

slettet denne sis filen og vips var alt fikset ;) helt perfekt

Lenke til kommentar

Du får ikke fjernet operatørlåsen på produktkoden, om du får opplåsningskoden fra operatør da.

D.v.s: At du ikke får oppdatert FW på denne, uten at du forandrer produktkode til en åpen en...

 

Skal du få opplåsningskoden fra Tele2, må du nok ut med noen hundre kroner også.

 

Det er produktkoden som bestemmer om du får tilgang til siste FW.

Hvordan forandre denne (How To), står på side 176 i denne tråden.

 

Opplåsningskoden du får fra operatør, gjør kun at du kan bruke SIM-kort fra annen operatør m.a.o.

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar

Jeg har N73ME, fw:

V 4.0727.2.2.1

04-07-2007

RM-133

Nokia N73 (03)

 

Jeg ser nå at Komplett har 4Gb kort til 349,-, Varenummer: 328067, TwinMOS miniSDHC Card 4096MB Class2, FIS4GBU-CLASS 2, SD2.0 specification. I listen under som viser hva kunder som kjøpte det kortet også kjøpte står det N73ME. I den grad man kan stole på dette.

 

Jeg sendte spørsmål til Komplett og fikk raskt svar:

"2GB er stort sett grensen. Men har hørt at N73 kan bruke opp til 4GB hvis du har nyeste software til telefonen installert."

 

Det svaret er jo litt romslig. Har noen erfaring med 4Gb og i tilfelle fabrikat/betegnelse.

 

Trenger litt god plass til musikk, bilder og Nokia Maps som jeg bruker sammen med Tomtom GPS MkII.

 

En annen sak er stereo blåtann.

 

Har lest et sted på tråden at dette nå skal virke med siste fw. Kan noen bekrefte dette og i tilfelle anbefale et headsett?

 

Jeg slenger også med, selv om det ikke er N73. Noen som har prøvd 4Gb på SE W710?

 

Mvh

tlangset

Lenke til kommentar
Jeg har N73ME, fw:

V 4.0727.2.2.1

04-07-2007

RM-133

Nokia N73 (03)

 

Jeg ser nå at Komplett har 4Gb kort til 349,-, Varenummer: 328067, TwinMOS miniSDHC Card 4096MB Class2, FIS4GBU-CLASS 2, SD2.0 specification. I listen under som viser hva kunder som kjøpte det kortet også kjøpte står det N73ME. I den grad man kan stole på dette.

 

Jeg sendte spørsmål til Komplett og fikk raskt svar:

"2GB er stort sett grensen. Men har hørt at N73 kan bruke opp til 4GB hvis du har nyeste software til telefonen installert."

 

Det svaret er jo litt romslig. Har noen erfaring med 4Gb og i tilfelle fabrikat/betegnelse.

 

Trenger litt god plass til musikk, bilder og Nokia Maps som jeg bruker sammen med Tomtom GPS MkII.

 

En annen sak er stereo blåtann.

 

Har lest et sted på tråden at dette nå skal virke med siste fw. Kan noen bekrefte dette og i tilfelle anbefale et headsett?

 

Jeg slenger også med, selv om det ikke er N73. Noen som har prøvd 4Gb på SE W710?

 

Mvh

tlangset

9199672[/snapback]

 

Nå støtter vel ikke N73 miniSDHC kort, men ser ikke at det skal være no problem i seg selv med 4gb kort, finnes noen vanlige på 4gb på ebay.

Lenke til kommentar
En annen sak er stereo blåtann.

 

Funker fint i bilen med stereoanlegget i allefall.. Har ikke prøvd headsett men regner med det går like fint

9199841[/snapback]

Jeg bruker Jabra BT620s og er storfornød med det :)

Eneste er at man ikke har "tastelås" på den, noe som man burde hatt noen ganger.. :p

Lenke til kommentar
Jeg har N73ME, fw:

V 4.0727.2.2.1

04-07-2007

RM-133

Nokia N73 (03)

 

Jeg ser nå at Komplett har 4Gb kort til 349,-, Varenummer: 328067, TwinMOS miniSDHC Card 4096MB Class2, FIS4GBU-CLASS 2, SD2.0 specification. I listen under som viser hva kunder som kjøpte det kortet også kjøpte står det N73ME. I den grad man kan stole på dette.

 

Mvh

tlangset

9199672[/snapback]

 

Nå støtter vel ikke N73 miniSDHC kort, men ser ikke at det skal være no problem i seg selv med 4gb kort, finnes noen vanlige på 4gb på ebay.

9200178[/snapback]

 

Ahh. Det der sant. Det er noe forskjell der. Burde da miniSDHS ha vært i en egen kategori/gruppe av minnekort siden dette ikke er et "vanlig" miniSD?

 

Har du noen erfaring med om det lønner seg å formatere kortet som fulgte med telefonen i Windows med Fat32 eller lønner det seg å formatere kortet med telefonen?

 

tlangset

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...