hojohansen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Har lastet ned v. 3 av fw, fungerer bra, men mobilen min stopper opp på installering av podcast hver gang jeg starter opp mobilen..? Har prøvd å slette installeringen via prog.beh, men det funerer ikke (fil ødelagt).. Hva gjør jeg da..? Ett annet problem med web, hvis jeg skal laste ned noe på f.eks. wap.vg.no så får jeg to beskjeder den ene er "tidsavbrudd for tilkobling" og den andre er "innholdstypen støttes ikke" Er det slik at det er lite som kan lastes ned på n73'en eller har jeg noe feil i inntillingen min? 9094420[/snapback] Ingen som kan hjelpe meg?? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Det første problemet bunner nok i at du ikke formatterte minnekortet ditt, før du la inn ny FW... Hvis du installerer programmer på minnekortet, så blir også noen filer liggende på telefonminnet. Filene som ligger på telefonminnet, blir da absolutt nødvendig, for å få selve programmet til å fungere i telefonen. Når du installerer ny FW, så blir filene på telefonminnet formattert, derfor får du dette problemet. Hver gang du slår på telefonen, så prøver den å installere dette programmet. Men når den ikke finner filene på telefonminnet, så får du feilmeldingen... Har du mange programmer installert da, så får du mange slike feilmeldinger. Derfor formatterer jeg minnekort først, for så å installere ny FW. Løsningen på problemet ditt nå: -Prøv å installer programmet på nytt. Hvis ikke dette hjelper: -Gå i prgrambehandleren. Der går jeg ut ifra at du finner noen programmer som bare har noen tall som programnavn. Slett disse... Det andre problemet ditt er jeg litt usikker på, men hva er det du prøver å laste ned da? Endret 18. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Spill musikk ringetoner osv på wap!! Ang. 1. problem så bare installerte jeg podcasen på nytt så løste det seg.. Endret 18. juli 2007 av hojohansen Lenke til kommentar
DTS Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Ok, jeg forstod det slik på noen forum jeg var inne på at den hadde kommet på NSU, men mulig bare for enkelte produktkoder foreløpig? 9094776[/snapback] Har prøvd forskjellige produktkoder (Euro1, Euro2, Skandinavia, etc.), men ingen av disse støtter FW-oppdatering fra NSU ennå. Mulig APAC produktkoder støtter dette for alt jeg vet, men synes det høres rart ut om oppdateringen først skal bli tilgjengelig i Asia... Endret 18. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
DTS Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Spill musikk ringetoner osv på wap!! 9094925[/snapback] Du har hentet WAP/GPRS-innstillingene fra operatøren din etter FW-oppdateringen da? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ok, jeg forstod det slik på noen forum jeg var inne på at den hadde kommet på NSU, men mulig bare for enkelte produktkoder foreløpig? 9094776[/snapback] Har prøvd forskjellige produktkoder (Euro1, Euro2, Skandinavia, etc.), men ingen av disse støtter FW-oppdatering fra NSU ennå. Mulig APAC produktkoder støtter dette for alt jeg vet, men synes det høres rart ut om oppdateringen først skal bli tilgjengelig i Asia... 9094971[/snapback] Ja, vet ikke jeg, leste bare om noen som hevdet at den lå ute på NSU så da tok jeg det for god fisk Kan jo hende det lå ute en liten stund men ble trukket tilbake slik som for vanlig N73 nå nylig. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Noen som har hørt eller lest noe om Vista-støtte for Nokia PC Suite?? Synes de bør få bakenden i gir snart, for så å si alle nye maskiner som selges kommer med Vista om dagen (inkludert den jeg får om en måneds tid). I den anledning tenkte jeg å være litt føre var... for hvis jeg ikke får synkronisert med pc'en, er jeg litt ute på tur... Noen som forøvrig vet om man vil kunne synkronisere med Windows Calendar, eller må man gå til innkjøp av Office? 9085244[/snapback] Du følger med.. Vista støtte har det vært siden 6.83.. nå er vi oppe i 6.84 Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg vurderer denne telefonen, men har hørt mye klaging på at den er treg og henger seg osv osv... Var det noe som var et problem når telefonen var ny, eller er det like stor feilprosent idag? Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) selv har jeg hatt se som er mye raskere, men synes ikke tregheten er noe problem med n73 heller! Så er det jo kjekt med alle tingene en kan gjøre med denne kontra de fleste av se sine.. Endret 18. juli 2007 av hojohansen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Jeg vurderer denne telefonen, men har hørt mye klaging på at den er treg og henger seg osv osv..9096368[/snapback] Min N73 er definitivt ikke noe treg, det er mulig at det var et "problem" med de første modellene, det har isåfall blitt løst før jeg kjøpte min telefon. Bare kjøp den du, den er et godt kjøp. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Så er det jo kjekt med alle tingene en kan gjøre med denne kontra de fleste av se sine.. 9096537[/snapback] Jeg lytter Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 les tråden bare, mange kule programer osv. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 les tråden bare, mange kule programer osv. 9096829[/snapback] 186 sider? Nei, takk Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Da så.. Endret 18. juli 2007 av hojohansen Lenke til kommentar
DTS Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Så er det jo kjekt med alle tingene en kan gjøre med denne kontra de fleste av se sine.. 9096537[/snapback] Jeg lytter 9096780[/snapback] Bare sjekk her det... Her har du 1870 programmer for N73... Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Så er det jo kjekt med alle tingene en kan gjøre med denne kontra de fleste av se sine.. 9096537[/snapback] Jeg lytter 9096780[/snapback] Bare sjekk her det... Her har du 1870 programmer for N73... 9097204[/snapback] Ikke noe for free? Lenke til kommentar
RC Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ble så i dag, at jeg gikk nettopp til innkjøp av en E65! Nå er det 6 uker siden jeg leverte inn telefonen min til service... Skulle bare få byttet joystick på den, samt at mikrofondelen ved bruk av handsfree ikke fungerte... Ringte verkstedet etter 4 uker, og fikk da beskjed om at telefonen var sendt videre til Nokias Hovedverksted. Samtidig fikk jeg lovnad om at telefonen skulle være ferdig reparert derfra samme dag. Etterlyser telefonen min igjen i dag, men da beklager de, og skylder på en ansatt som har vært for snar med å gi ut opplysninger om når denne skulle være ferdigstillt... Viser seg fortsatt at de venter på en "del"! Etter krangling og kjefting med forskjellige ledd, så ble jeg så forb... at jeg gikk til innkjøp av ny telefon, for gidder ikke sitte å fise med en utdatert SE T630i i enda flere uker nei. F*##, jaja, sånn kan det gå! På den lyse siden, blir det flunka ny telefon på meg da... 9083986[/snapback] Og hvordan vil du si at E65 er kontra N73? Hva er de store forskjellene? Hva er bedre/ dårligere? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Ikke noe for free? 9097271[/snapback] Selvfølgelig finnes gratisprogrammer. Ikke i så store kvanta som dette kanskje, men likevel. Dette var kun for å "get you started"... I denne tråden, er det linket til anbefalte programmer, deriblandt endel gratisalternativ... Etterspørsel/diskusjoner/erfaringer/spørsmål om programmer tas eventuelt her. Endret 18. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
DTS Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Og hvordan vil du si at E65 er kontra N73? Hva er de store forskjellene? Hva er bedre/ dårligere? 9097347[/snapback] Har ikke mottatt denne ennå. Bestilte over nett. Ferietid og greier, så ting tar litt tid... Forventer egentlig ikke å få en bedre telefon enn N73'n da, bare så det er sagt... Er igrunn ikke noen stor "fan" av klapp-/skyve-telefoner, men syntes det ble for dumt å bli eier av 2 N73 tilslutt. Hadde jeg ikke fått igjen N73'n etterhvert, så hadde ting tatt en dramatisk vending selvfølgelig Grunnen til at jeg gikk for E65, var for at denne har wifi. Er vel det eneste jeg kan se for meg som er bedre med E65 fremfor N73. Så har E65 støtte for "text to speech" da. Ikke for at det er noe å sette tenna i taket for, men likevel... Tenkte også på kjøp av N95, men har ikke bruk for en svindyr fasttelefon... Så det ender vel med at jeg blir sittende å knote med N73'n igjen, når denne er tilbake fra service ja. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 E65 er tynnere og litt kortere, Har dårligere kamera, men veier opp for dette med å ha WIFI tilknytning. Sånn bruksmessig er det samme. Er jo trossalt S60 3rd. Musikkbiten kan jeg ikke uttale meg om, for det har jeg ikke prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå