Gjest Slettet+451234 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Da måtte jeg krype til korset for å få hjelp ... Når jeg har synkronisert telefonen, dukker ikke navnet på kontaktene opp når jeg får meldinger eller telefoner fra enkelte av dem - bare telefonnummeret - selv om kontakten ligger inne med identisk telefonnumer. Og når jeg forsøker å lagre nummeret direkte fra SMS som ny kontakt, får jeg fortsatt ikke opp navnet, bare telefonnummeret. Dette skjer uansett om jeg velger å synkronisere kontakter eller ikke i PC Suite. Uansett er det hårreisende, og det gjør meg gal. Svar ønskes raskt, før jeg hiver telefonen i veggen og tramper på den. Hjelp! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hvis det ligger dobbelt opp med kontakter vil mest sannsynlig ikke navnet komme opp. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Da måtte jeg krype til korset for å få hjelp ... Når jeg har synkronisert telefonen, dukker ikke navnet på kontaktene opp når jeg får meldinger eller telefoner fra enkelte av dem - bare telefonnummeret - selv om kontakten ligger inne med identisk telefonnumer. Og når jeg forsøker å lagre nummeret direkte fra SMS som ny kontakt, får jeg fortsatt ikke opp navnet, bare telefonnummeret. Dette skjer uansett om jeg velger å synkronisere kontakter eller ikke i PC Suite. Uansett er det hårreisende, og det gjør meg gal. Svar ønskes raskt, før jeg hiver telefonen i veggen og tramper på den. Hjelp! 9088120[/snapback] hvis det ligger to kontakter knyttet til samme nr (om de heter det samme eller ikke gjør ingenting) så får man ikke opp navnet fordi tlf ikke vet hvilken den skal si ifra om. det er sannsynligvis det som har skjedd ved sync. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+451234 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hvis det ligger dobbelt opp med kontakter vil mest sannsynlig ikke navnet komme opp. 9088218[/snapback] Godt poeng, men det stemmer fortsatt ikke for min, og andres del. Selv når kontaktene kun ligger én gang - og jeg tydeligvis ikke har lagt dem inn manuelt - vises kun nummeret, og ikke navnet. Jeg skjønner ingenting, bortsett fra at det er en mystisk synkronisering som jeg ikke har autorisert og som absolutt ikke holder mål. Lenke til kommentar
kebabkongen Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hvis det ligger dobbelt opp med kontakter vil mest sannsynlig ikke navnet komme opp. 9088218[/snapback] Godt poeng, men det stemmer fortsatt ikke for min, og andres del. Selv når kontaktene kun ligger én gang - og jeg tydeligvis ikke har lagt dem inn manuelt - vises kun nummeret, og ikke navnet. Jeg skjønner ingenting, bortsett fra at det er en mystisk synkronisering som jeg ikke har autorisert og som absolutt ikke holder mål. 9088517[/snapback] Jeg har hatt samme problem, og det har også vært nevnt en del ganger her uten at noen har funnet en løsning. For min del innebar det at når jeg tastet inn nr manuelt ved sending av sms, så kom ikke navnet opp når jeg så på meldingen i sendt-mappa etterpå. Slik er det ennå, og jeg har bare innfunnet meg med at hvis jeg ønsker å se navnet på de som jeg har sendt meldinger til, så må jeg gå inn i telefonboka og hente ut nr der manuelt. Samme hvis jeg får meldinger fra noen som ikke er lagret, da synes bare nr (naturlig nok). Men selv når jeg lagrer nr, så blir ikke meldingen jeg akkurat har fått oppdatert med navnet jeg akkurat har lagret. Samme skjer hvis jeg endrer navnet på noen jeg allerede har fått melding fra. Da oppdateres ikke navnet i meldingsregisteret, så det gamle navnet blir stående ved meldingen selv om det er nytt navn i telefonboken. Dette er rart og en jævla irriterende bug med denne mobilen, men jeg har bare lært meg å leve med den... Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hvis det ligger dobbelt opp med kontakter vil mest sannsynlig ikke navnet komme opp. 9088218[/snapback] Godt poeng, men det stemmer fortsatt ikke for min, og andres del. Selv når kontaktene kun ligger én gang - og jeg tydeligvis ikke har lagt dem inn manuelt - vises kun nummeret, og ikke navnet. Jeg skjønner ingenting, bortsett fra at det er en mystisk synkronisering som jeg ikke har autorisert og som absolutt ikke holder mål. 9088517[/snapback] ¨ Har du sjekket når du er i en melding på valg..at du har slått på "automatisk søk" det er vel den som søker opp fra kontaktlista? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+451234 Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hvis det ligger dobbelt opp med kontakter vil mest sannsynlig ikke navnet komme opp. 9088218[/snapback] Godt poeng, men det stemmer fortsatt ikke for min, og andres del. Selv når kontaktene kun ligger én gang - og jeg tydeligvis ikke har lagt dem inn manuelt - vises kun nummeret, og ikke navnet. Jeg skjønner ingenting, bortsett fra at det er en mystisk synkronisering som jeg ikke har autorisert og som absolutt ikke holder mål. 9088517[/snapback] ¨ Har du sjekket når du er i en melding på valg..at du har slått på "automatisk søk" det er vel den som søker opp fra kontaktlista? 9088916[/snapback] Stygt redd for at den står på, ja. Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Det med automatisk søk har ingenting med Flaases problem å gjøre. Automatisk søk gjør rett og slett at man kan trykke på telefonnummere og linker i tekstmeldinger, epost o.l.. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Det med automatisk søk har ingenting med Flaases problem å gjøre. Automatisk søk gjør rett og slett at man kan trykke på telefonnummere og linker i tekstmeldinger, epost o.l.. 9089979[/snapback] My mistake. Lenke til kommentar
treningsdagboka-com Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 noen som vet om det går ann å forandre opratørlogo'n? sånn at man kan skrive hva man vil der istede for netcom telenor eller tele 2 osv Lenke til kommentar
DTS Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Da må du ta ibruk en gammel Nokia 6xxx (husker ikke modellbetegnelsen, for den er så gammel at det var før fargeskjermenes inntog). Ellers så finnes et Python-program kalt AniSimb, men bakdelen med dette er at det fungerer kun med Engelsk språkvalg valgt på telefonen... Venter fortsatt på at FExplorer skal få implementert dette for 3rd edition S60 da (det er forsåvidt implementert, men funker ikke)... Fungerer utmerket på 1st & 2nd edition S60 btw... Endret 17. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
treningsdagboka-com Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 ok hadde vært litt kult å hatt navnet sitt der istedet Lenke til kommentar
DTS Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Jepp... Har navn som op.logo på min... Men den er somsagt laget med et gammelt program for PC, og sendt som SMS med en utdatert Nokia med svart/hvit skjerm. Endret 17. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
DTS Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Ny N73 ME firmware: 4.0727.xxxxx 9087871[/snapback] Betyr dette at den er tilgjengelig via NSU nå? Endret 17. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ny N73 ME firmware: 4.0727.xxxxx 9087871[/snapback] Betyr dette at den er tilgjengelig via NSU nå? 9092570[/snapback] Vet ikke, men virket som noen på www.mobile-review.com har lagt den inn. Har ikke ME selv så får ikke testet. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Har lastet ned v. 3 av fw, fungerer bra, men mobilen min stopper opp på installering av podcast hver gang jeg starter opp mobilen..? Har prøvd å slette installeringen via prog.beh, men det funerer ikke (fil ødelagt).. Hva gjør jeg da..? Ett annet problem med web, hvis jeg skal laste ned noe på f.eks. wap.vg.no så får jeg to beskjeder den ene er "tidsavbrudd for tilkobling" og den andre er "innholdstypen støttes ikke" Er det slik at det er lite som kan lastes ned på n73'en eller har jeg noe feil i inntillingen min? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Vet ikke, men virket som noen på www.mobile-review.com har lagt den inn. Har ikke ME selv så får ikke testet. 9094223[/snapback] Vel... Da er dette gammelt nytt!Da ser det ut for at ME får ny FW om ikke alt for lenge også. Denne får sannsynligvis versjonsnummer 4.0727.2.2.1. 9067648[/snapback] Endret 18. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Gammel nytt at du sa den ville komme, og så sier jeg at nå har den kommet? Vet ikke om jeg tok poenget med det innlegget. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 (endret) Hvis du leser hele posten, så ser du at jeg sier den er kommet. Men da kun tilgjengelig ved nedlastning av flash-filen og ved bruk av Phoenix. Ikke tilgjengelig via NSU m.a.o. Dette er jeg rimelig sikker på er statusen med din post også, derfor blir det gammelt nytt. Sjekket siste FW-versjon både i går og i dag, og den sier fortsatt 3.0705.xxxx fra Nokia sine sider. Da ser det ut for at ME får ny FW om ikke alt for lenge også. Har ikke funnet ut hvor denne "nyeste nye" er sluppet (Edit: Kun mulig ved nedlastning av flash-filen og bruk av Phoenix), men det drøyer vel ikke mange dagene før vi har tilgang til denne via NSU heller... Denne får sannsynligvis versjonsnummer 4.0727.2.2.1. 9067648[/snapback] Endret 18. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Ok, jeg forstod det slik på noen forum jeg var inne på at den hadde kommet på NSU, men mulig bare for enkelte produktkoder foreløpig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå