Hansforum Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg har akkurat åpnet esken og sett på min nye N73ME, bør jeg knuse til med oppdatere firmwaren, eller er min firmware oppdatert allerede, i så fall, hvordan sjekker jeg om jeg har beste versjon? 9007398[/snapback] Det kommer ikke klart frem her, noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Vanskelig å svare også, når du ikke sier noe om hvilken FW-versjon du har... Har du en operatørlåst produktkode, så er det ikke sikkert du har siste FW nei. Endret 6. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ok, min er ikke operatørlåst. Hvordan sjekker jeg hvilken fw versjon jeg har? Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 God kveld, jeg har selvfølgelig tuklet litt for mye, og nå har menyen blitt sånn liste, og jeg vil ha den gamle gode, problemet er vel heller da, jeg vet ikke hvordan jeg fikk det til :$ hehe, noen som kan hjelpe ? takk =) Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 God kveld, jeg har selvfølgelig tuklet litt for mye, og nå har menyen blitt sånn liste, og jeg vil ha den gamle gode, problemet er vel heller da, jeg vet ikke hvordan jeg fikk det til :$ hehe, noen som kan hjelpe ? takk =) 9018849[/snapback] trykk på meny knappen -> valg -> endre visning -> rutenett Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Trykk inn *#0000#. 9017852[/snapback] Det står V 3.0705.1.0.31 26.01.2007 RM-133 © Nokia N73 (03) Lenke til kommentar
DTS Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Da har du siste FW av ME ja, så oppdatering blir unødvendig... Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hatt n73 en uke nå, oppdatert til nyeste firmwaren med ME spilleren etc må bare få si, denna mobilen EIER gamle SE w850i'n min så utrolig mye mer valg etc, kan installere så utrolig mye, og har så mange valgmuligheter. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Takk. Jeg må si meg litt skuffet over lydkvaliteten, spesielt pga støy når jeg bruker handsfri settet eller høyttaleren. Dette var et par hakk bedre på min gamle W810i. Går det ann å gjøre noe med det? Har prøvd med annet headset, men dog. Endret 7. juli 2007 av Hansforum Lenke til kommentar
RC Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg synes at mobilen er blitt så utrolig treg, spesielt når det gjelder å åpne sms-delen. Tar mange sekunder. Mulig jeg trenger en fw oppdatering, men det får jeg gjøre hos en forhandler. Har prøvd det en gang tidligere og da døde telefonen... ene og alene pga den elendige kabelen som ikke klarer å opprettholde kontakten med telefoenen når den er tilkoblet. Jeg har hatt sms-accelerator innstallsert, men mistenker at den ikke har vært i funksjon i og med tregheten. Så jeg avinnstalerte programmet og lastet det ned på nytt. Men jeg får ikke åpnet det, får feilmeldingen: "Elementet lar seg ikke åpne" (noe i den duren). Så hvordan løser jeg dette? Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Som du selv sier det: lever den til en forhandler for å oppdatere. Evt lån en usb-kabel som fungerer skikkelig. Er endel forskjell på ytelsen på tlfen fra den første FWen til den siste. Uansett så er den og blir litt treg. Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg synes at mobilen er blitt så utrolig treg, spesielt når det gjelder å åpne sms-delen. Tar mange sekunder. Mulig jeg trenger en fw oppdatering, men det får jeg gjøre hos en forhandler. Har prøvd det en gang tidligere og da døde telefonen... ene og alene pga den elendige kabelen som ikke klarer å opprettholde kontakten med telefoenen når den er tilkoblet. Jeg har hatt sms-accelerator innstallsert, men mistenker at den ikke har vært i funksjon i og med tregheten. Så jeg avinnstalerte programmet og lastet det ned på nytt. Men jeg får ikke åpnet det, får feilmeldingen: "Elementet lar seg ikke åpne" (noe i den duren). Så hvordan løser jeg dette? 9028468[/snapback] Hvor mange meldinger har du lagret på telefonen?? jeg vet at når jeg nærmer meg 700 meldinger i innboksen så blir det veldig veldig treg. kanskje litt lurt å lagre meldingene på minnekortet. Lenke til kommentar
lin22 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 V 2.0628.0.0.1 10-07-2006 RM-133 Nokia N73(79.02) Dette kan da umulig være nyeste firmware? Når jeg bruker oppdaterings programmet får jeg opp at det ikke er noen nyere firmwarer tilgjengelig. stemmer dette? Lenke til kommentar
lin22 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg synes at mobilen er blitt så utrolig treg, spesielt når det gjelder å åpne sms-delen. Tar mange sekunder. Mulig jeg trenger en fw oppdatering, men det får jeg gjøre hos en forhandler. Har prøvd det en gang tidligere og da døde telefonen... ene og alene pga den elendige kabelen som ikke klarer å opprettholde kontakten med telefoenen når den er tilkoblet. Jeg har hatt sms-accelerator innstallsert, men mistenker at den ikke har vært i funksjon i og med tregheten. Så jeg avinnstalerte programmet og lastet det ned på nytt. Men jeg får ikke åpnet det, får feilmeldingen: "Elementet lar seg ikke åpne" (noe i den duren). Så hvordan løser jeg dette? 9028468[/snapback] SMS-Delen skal vel ha 1-2 sec delay for å rekke å trykke på tastelåsen? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Dette kan da umulig være nyeste firmware? Når jeg bruker oppdaterings programmet får jeg opp at det ikke er noen nyere firmwarer tilgjengelig. stemmer dette? 9029193[/snapback] Dette stemmer nok i ditt tilfelle, da jeg går ut ifra at du har en operatørlåst produktkode. Vil du ha nyeste FW tilgjengelig, må du følge "How To'n" på side 176 i denne tråden, eller denne tråden for å forandre produktkode til en åpen en. Endret 8. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
DTS Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Jeg synes at mobilen er blitt så utrolig treg, spesielt når det gjelder å åpne sms-delen. Jeg har hatt sms-accelerator innstallsert, men mistenker at den ikke har vært i funksjon i og med tregheten. 9028468[/snapback] Du trenger nok en FW-oppdatering ja, eller du kan prøve å formattere telefonen ved å trykke: *#7370#... SMS Acellerator er laget p.g.a. et "bug" i de første FW-versjoner, som medførte at det tok opptil xxx sekunder før meldingen ble sendt, men har ingenting med at telefonen blir treg til å åpne menyen for SMS... Noen rapporterer derimot at HELE telefonen kan virke noe treg straks etter installeringen av SMS Acellerator, men dette skal forsvinne etter noe bruk. Og som Blackster sier, har du mange hundre meldinger lagret i telefonminnet, så vil det etterhvert bli sneglefart ja... Ang. reinstallerings-problemet ditt, kan du prøve å sette dato på telefonen tilbake noen måneder, installer, for deretter sette dato tilbake til dagens... Mener at fra v3.0638.xxxx, så skal denne SMS-"bugen" være borte, så SMS Acellerator skal være unødvendig fra og med denne FW-versjonen. Endret 8. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 1. Hvordan får jeg på automatisk tastelås, slik at tastelåsen slår seg på f.eks samtidig med skjermsparer. 2. Bakgrunnsbildet, går det ikke ann å strekke det til å dekke hele skjermen, nå blir bildene bare en rute på det gamle temaet. Ikke særlig pent. Går det evt ann å lage egne temaer? Lenke til kommentar
DTS Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) 1. Autolock finner du i denne tråden. 2. Tema kan du lage online via Ownskin eller Astod. Du kan også installere Nokia Theme DIY. Endret 8. juli 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Takk. Nokia Theme DIY var genialt. Autolock funket ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå