Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet at hvis du hadde disse 3D-tonene aktivert, så kunne du få trøbbel. Husker ikke i farten hva slags trøbbel desverre...  :blush:

Det står en eller annen plass i denne tråden, men den begynner å bli så veldig laaang at jeg gidder ihvertfall ikke lete.  :)

8994925[/snapback]

Brukte dem litt før, funket som bare det, har ikke opplevd noen problemer av noe slag, men kan hende jeg har vært heldig.

Lenke til kommentar
De deler vel samme firmware av hva jeg mener.

8995229[/snapback]

NIX, de deler ikke samme FW nei...

Oppdateringen jeg refererer til gjelder for vanlig N73, ikke ME.

Vil du ha "vanlig" FW istedenfor ME, må du forandre produktkode.

"How To" på dette står på side 176 i denne tråden...

er det kommet noe ny fw til original n73 ME ??

8995152[/snapback]

Nei, v3.0705.xxxx er fortsatt siste FW for ME.

Men... La ikke du inn v3.0713.xxxx på din da?

Edit: Kom på det nå, at du snakket om å få byttet din "røde" mot ME.

Så da har du fått utført dette skjønner jeg...

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte mg Nokia N73 Music Edition i dag på Elkjøp. Er godt fornøyd til nå, men jeg finner ikke miniSD-kortet på 2GB som skulle følge med. Er jeg blind eller ligger det gjemt en smart plass?

Hva kan jeg gjøre? Gå tilbake til Elkjøp å kreve et nytt?

Lenke til kommentar
Hvordan oppdaterer man?

8997071[/snapback]

Installer PCSuite på din PC, så finner du et valg om "Oppdater programvare". Trykker du på denne blir du da linket til en nettside, hvor du velger N73, og laster ned programvaren.

Deretter er det bare å plugge i USB-kabelen, vente på at Windows installerer driverne, for så å kjøre "Oppdater programvare" igjen. Da kommer programmet Nokia Software Updater opp, og på dette følger du bare anvisningene gitt på skjermen...

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte mg Nokia N73 Music Edition i dag på Elkjøp. Er godt fornøyd til nå, men jeg finner ikke miniSD-kortet på 2GB som skulle følge med. Er jeg blind eller ligger det gjemt en smart plass?

8997130[/snapback]

Sikker på at du ikke har kjøpt Nokia N73 Black nå da?

Er det denne du har kjøpt, så er ikke minnekort og lydadapteret AD-41 med i pakken.

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
Sikker på at du ikke har kjøpt Nokia N73 Black nå da?

Er det denne du har kjøpt, så er ikke minnekort og lydadapteret AD-41 med i pakken.

8997179[/snapback]

Det står Nokia N73 Music Edition utpå pakken. Og jeg lurer også på hvorfor pakken ikke hadde forsegling?

Lenke til kommentar

Ja, det står ME på esken til denne "Black"-utgaven også...

Dette fordi det er ME FW på denne, men det som er, er at på denne "Black"-versjonen så plukker de ut minnekortet og lydadapteret AD-41...

Følger det nevnte lydadapteret med i pakken da?

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
Ja, det står ME på esken til denne "Black"-utgaven også...

Dette fordi det er ME FW på denne, men det som er, er at på denne "Black"-versjonen så plukker de ut minnekortet og lydadapteret AD-41...

Følger det nevnte lydadapteret med i pakken da?

8997251[/snapback]

Nei, så da er det altså ikke Music Edition. Forvirrende, men takk for hjelpen! :) Og mens vi er i farten; hva er den knappen med blyanten på for? :)

Lenke til kommentar
Nei, så da er det altså ikke Music Edition. Forvirrende, men takk for hjelpen! :) Og mens vi er i farten; hva er den knappen med blyanten på for? :)

8997321[/snapback]

Vel...

Det er forsåvidt ME, bare uten minnekort og lydadapter...

Så tror ikke du kommer langt med å gå tilbake til Elkjøp nei m.a.o. :(

Blyanten bruker du når du vil kopiere/lime inn tekst, i f.eks. QuickOffice eller meldinger.

Lenke til kommentar

Ok! Takk for all hjelp og kudos til deg! :) Det var ikke så veldig dyrt med slike minnekort så jeg bestilte et fra Komplett.no som skal fungere greit på Nokia N73.

Skal teste ut mobilen mer i morgen, men til nå er jeg veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar

Jeg har desverre ikke fått prøvd denne FW-versjonen ennå (min N73 på service)...

Bruker selv en GlobalSat, og ut ifra opplysningene på siden du linket til, så ser denne ut til å skal funke (ihvertfall med v4.0723)...

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...