Kizzaz Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg fikk min idag fra Netcom, Black ver. er ME uten minnekort, koster bare 200 i tillegg. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 black ver. har vel vanlig N73 firmware, og ikke ME firmware. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvordan vet man at man har ME firmware? Har den musikktasten, stod ME på pakken Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hvordan vet man at man har ME firmware? Har den musikktasten, stod ME på pakken 8798492[/snapback] da må du jo se hva du bestilte fra netcom.. jeg bestilte black version som ikke var N73 ME ... selv om du har black vers. betyr ikke det at du har ME. Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Skjønner det, står black edition, men boksen sier ME, står at den er uten minnekort. Er det en måte å sjekke hvilken firmware? Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 sjekk ossen mp3 avspiller telefonen har... Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Den har en MP3 spiller, kommer opp når man trykker musikk tasten...tastene er midstilt, med album bilde lengre opp... vet ikke mer jeg kan si Lenke til kommentar
DTS Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Er det en måte å sjekke hvilken firmware? 8798679[/snapback] Trykk *#0000#. Har du v3.0638.0.0.1., v3,0649.0.0.1, v3.0704xxxx eller v3.0713.1.0.2 er det "vanlig" FW. Har du v3.0638.0.0.30., v3.0649.0.0.30 eller v3.0705xxxx er det ME FW. Etter hvordan du beskriver avspilleren din, så har du nok ME FW ja... Endret 6. juni 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
tvilling1981 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 er det normalt at min n73 slår seg av seg selv. har den i vesken uten komme borti noe, men så tar jed den ut og da står det jeg må taste inn pin koden. dette har skjedd flere ganger utenat jeg har hatt den i vesken og! slår seg bare av og ber meg taste inn pinkode. er det slik den skal være eller? og flere ganger når jeg har melding meny oppe f. eks. og så skal åpne kamera eller galleri så henger alt seg totalt opp. eneste måten er å skru av eller ta ut batteri. hva skal jeg gjøre? tlf er bare 1 uke gammel helt ny fra butikk. vil helst ikke måtte levre den inn til butikken og dem sende videre fordi det vil ta evigheter før jeg får den tilbake Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) black ver. har vel vanlig N73 firmware, og ikke ME firmware. 8798045[/snapback] Min har ME firmware, og telefonen er en ME version. Eneste forskjellen er at det ikke følger med minnekort og bedre høretelefoner på denne. Endret 7. juni 2007 av Nikkor Lenke til kommentar
DTS Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Prøvde å få FW tilbake til original i går, slik at produktkode og FW-versjon stemte overens. Men dette gikk da ikke. Fikk beskjed om at det ikke fantes oppdateringer... Har da Tele2-låst telefon. Nå har jeg v3.0713.1.0.2 på en telefon som egentlig skulle hatt 3.0638.0.0.1 (hvis den ikke var enda eldre). Å jeg mangler operatøroppsettet. Skal levere inn telefonen min i dag, for å få byttet joystick og for å få igang mikrofondelen på handsfree. Jaja, vi får høre hva de sier om dette da... Men en ting er ihvertfall sikkert... Jeg skal over på ME FW igjen, når jeg får den tilbake... Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Prøvde å få FW tilbake til original i går, slik at produktkode og FW-versjon stemte overens. Men dette gikk da ikke.Fikk beskjed om at det ikke fantes oppdateringer... Har da Tele2-låst telefon. Nå har jeg v3.0713.1.0.2 på en telefon som egentlig skulle hatt 3.0638.0.0.1 (hvis den ikke var enda eldre). Å jeg mangler operatøroppsettet. Skal levere inn telefonen min i dag, for å få byttet joystick og for å få igang mikrofondelen på handsfree. Jaja, vi får høre hva de sier om dette da... Men en ting er ihvertfall sikkert... Jeg skal over på ME FW igjen, når jeg får den tilbake... 8803035[/snapback] har du bytta til ME på norsk språk?? har lyst selv hvis det er norsk språk.. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Akkurat nå er det "vanlig" FW på den, men hadde Skandinavisk ME FW før jeg leverte inn ja... Så m.a.o. hadde jeg Norsk språk. Bare bruk produktkode 0539269 det... Lenke til kommentar
tvilling1981 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Akkurat nå er det "vanlig" FW på den, men hadde Skandinavisk ME FW før jeg leverte inn ja... Så m.a.o. hadde jeg Norsk språk. Bare bruk produktkode 0539269 det... 8807579[/snapback] hva er n73 ME fw? og hva er vanlig. og hva er forskjellen??? Lenke til kommentar
tvilling1981 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Akkurat nå er det "vanlig" FW på den, men hadde Skandinavisk ME FW før jeg leverte inn ja... Så m.a.o. hadde jeg Norsk språk. Bare bruk produktkode 0539269 det... 8807579[/snapback] hva er n73 ME fw? og hva er vanlig. og hva er forskjellen? 8824653[/snapback] Virker som jeg bare har nyeste fw til vanlig n73. hvordan får jeg den til å bli n73 ME fw Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 jeg har laga et topic om dette under "programvare" forumet. den heter "Veiledning for N73 ME inn i N73" Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Da har jeg dratt igjennom alle 172 sidene mens jeg venter på at min ME skal komme med posten. Bestilt hos komplett på torsdag, men orderen står fortsatt som åpen. Håper de får ut fingeren over helgen... Betalte kr 3.150,- (demovare). Alltid like kjipt å vente på at varer skal komme i posten... Lenke til kommentar
DTS Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) hva er n73 ME fw? og hva er vanlig. og hva er forskjellen? 8824653[/snapback] Virker som jeg bare har nyeste fw til vanlig n73. hvordan får jeg den til å bli n73 ME fw 8824818[/snapback] ME kommer med en litt annen/bedre musikkspiller. Du får mulighet til å tilpasse lyden litt bedre i.o.m. at du da får valgt evnt. loudness og stereoutvidelse. Joysticken fungerer som dedikert musikktast (play, pause, stop, ffw., rew., skip). I tillegg så støtter ME albumcover. Telefonen blir også kjappere i musikkmenyene. Du har nok gjort alt riktig likevel. Grunnen til at du har siste FW av N73 er nok "my bad" desverre, i.o.m. at jeg hadde klart å skrive feil produktkode i "How To'n". Denne er nå oppdatert, men desverre litt for sent da i.o.m. at du rakk å følge den før jeg oppdaget blemma... Men bare kjør NSS på nytt, å legg inn den riktige produktkoden for ME. Så kjører du NSU, å haker av for installer programvare pånytt. Endret 10. juni 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
tvilling1981 Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) hva er n73 ME fw? og hva er vanlig. og hva er forskjellen? 8824653[/snapback] Virker som jeg bare har nyeste fw til vanlig n73. hvordan får jeg den til å bli n73 ME fw 8824818[/snapback] ME kommer med en litt annen/bedre musikkspiller. Du får mulighet til å tilpasse lyden litt bedre i.o.m. at du da får valgt evnt. loudness og stereoutvidelse. Joysticken fungerer som dedikert musikktast (play, pause, stop, ffw., rew., skip). I tillegg så støtter ME albumcover. Telefonen blir også kjappere i musikkmenyene. Du har nok gjort alt riktig likevel. Grunnen til at du har siste FW av N73 er nok "my bad" desverre, i.o.m. at jeg hadde klart å skrive feil produktkode i "How To'n". Denne er nå oppdatert, men desverre litt for sent da i.o.m. at du rakk å følge den før jeg oppdaget blemma... Men bare kjør NSS på nytt, å legg inn den riktige produktkoden for ME. Så kjører du NSU, å haker av for installer programvare pånytt. 8826199[/snapback] det kommer ikke noe der om å hake om å få instalere på nytt. den bare sier jeg har den siste fw versjonen så ikke nødvendig. kan bare trykke på avslutt Endret 10. juni 2007 av pito2006 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå