Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Jeg har et seriøst problem med telefonen, den vil jo ikke ta imot meldinger noen ganger, kan restarte den 10 ganger, og hver gang kommer det inn en ny melding som egentlig skulle ha vært levert for flere timer siden :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kommer med litt fler spørsmål her jeg :!:

De N73 ME som er i butikken akkurat nå, kommer de med nyeste firmware, eller med den gamle versjonen 3.0638.0.0.30?

Blir joysticken på n73 fort "slarkete"?

8706355[/snapback]

Tror versjonen kan variere alt etter om telefonen er låst til Telenor, Netcom, Tele2 eller ikke låst i det hele tatt.

Joysticken min var slarkete når jeg fikk den for 7-8 mnd. siden, men har ikke giddet å gjøre noe med det før nå.

Den har ikke blitt noe verre, men har prøvd N73 hvor joysticken funker slik den skal, og da føles det så MYE bedre enn på min.

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar

Har hatt litt problemer med minnekortet i det siste, så har planer om å formatere det.

Det jeg da lurer på er om man kan ta backup av filene på både telefon og minnekort og overføre til pc, og en enkel måte å overføre tilbake igjen?

Musikk, bilder og video kan jeg selvfølgelig overføre på en vanlig måte til pcen, men tenker på meldinger, temaer, programmer osv.?

Lenke til kommentar
IE er ikke det samme som ME.  IE har samme musikkavspiller som ME, men med flere andre programmer (msn pre-installert tror jeg) i tillegg.  Også fungerer multimediaknappen som på vanlig N73.

Så vidt jeg har forstått det er IE utgaven kun for Asia, så en skandinavisk versjon er ikke planlagt.

8706102[/snapback]

Vel... Tja...

Hvis du surfer forskjellige fora ang. produktkoder på nettet, så finner du fort IE Skandinavia og ME Skandinavia i samme oversikt.

Det som er, er at ME og IE da har samme produktkode.

Lenke til kommentar
Jeg har et seriøst problem med telefonen, den vil jo ikke ta imot meldinger noen ganger, kan restarte den 10 ganger, og hver gang kommer det inn en ny melding som egentlig skulle ha vært levert for flere timer siden :(

8708055[/snapback]

Jeg er ikke så sikker på at dette nødvendigvis er telefonens skyld...

Det kan like gjerne være 3G-nettet.

Prøv å skru av 3G, så ser du om problemet blir borte da...

Lenke til kommentar

8708055[/snapback]

Jeg er ikke så sikker på at dette nødvendigvis er telefonens skyld...

Det kan like gjerne være 3G-nettet.

Prøv å skru av 3G, så ser du om problemet blir borte da...

8708681[/snapback]

Det hjalp ikke:(

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med min n73. Noen ganger forsvinner muligheten til å velge noe i aktiv ventemodus, og teksten ved de øveste knappene forsvinner og blir ubrukelige. Meldinger blir heller ikke vist på skjermen, bare i hjørnet (konvolutten) menyknappen fungerer som vanlig.

Det virker som om alt blir som det pleier om jeg bytter profil på telefonen, feks holder firkant inne og setter på lydløs. Men det er fortsatt hakket irriterende. telefonen er helt ny, kan dette være en fwfeil? ;\ Evt andre som har samme erfaringen?

Lenke til kommentar
Noen som får PC Suite til å funke i Vista? Eller har dere forslag til andre sync program jeg kan bruke?

8706369[/snapback]

Bumper denne.. Ny versjon av PC Suite er ute, men bluetooth tilkobling virke ikke.. for meg i allefall..

Noen andre? Tips

Lenke til kommentar

Vel... Tja...

Hvis du surfer forskjellige fora ang. produktkoder på nettet, så finner du fort IE Skandinavia og ME Skandinavia i samme oversikt.

Det som er, er at ME og IE da har samme produktkode.

8708658[/snapback]

Kall det hva du vil, du får ihvertfall ikke IE funksjonalitet i kombinasjon med Skandinaviske språk pt.

Lenke til kommentar

Funksjoner:

Skal ha ny telefon:

-kalender: ja, 'Helst' litt avansert (men ikke et krav)

-GPRS: Ja

'EDGE: Hels, men ikke et krav

3G: Helst. men ikke et krav

Form:

- 'Helst' klapp, men vanlig går bra

Vekt: Ikke tyngre enn min k750i

Trenger ikke være støtt sikker

Skjerm:

- ' farge skjerm!

Litt større skjerm

Pris:

Med abm, maks 3000

Diverse:

Kamera: 3mpx, med et bedre «fotolys» / blitz enn k750i

'Symbian: Helst / eller samme egentlig

Bluetooth: Ja

Minnekort: Ja

Mp3: Ikke så viktig, men helst ja

Radio: En fordel

Batteritid: Helst like bra eller bedrer enn k750i

Lommelykt funksjon (kamera lyset eller.no)

Tidsur / stoppeklokke

Kalkulator

Alarm (bruker den mye)

Stillemodus (er vell en selvfølge? )

Holdbar joystick

Plass til mange sms (flere en k750i)

Koble til pc for evnt surfing

Regne ark

Mulighet til å skifte "tema" / utsende på knapper osv

Har sett på disse:

Nokia n73

Nokia 93/93i (for dyr så bare aktuell som brukt vare...)

Se k810i

Bruker telefonen til å ringe en god del, sende sms. Tar tid, skrive opp ting i kalender, og huskelapper. Tar ellers en del bilder med telefon så kamera er viktig. Har mp3 spiller som jeg bruker til den slags, så mp3 funksjonen er ikke viktig. Men batteri tid synes jeg er viktig, har ikke lyst å lade telefonen hver dag. Er fornøyd med k750i, men joysticken har tatt kvelden, batteri tid tilsvarende eller bedre synes jeg står sterkt.

Har en finger på n73 fortiden, men tror dere den passer ?

Lenke til kommentar
Noen som får PC Suite til å funke i Vista? Eller har dere forslag til andre sync program jeg kan bruke?

8706369[/snapback]

Bumper denne.. Ny versjon av PC Suite er ute, men bluetooth tilkobling virke ikke.. for meg i allefall..

Noen andre? Tips

8727442[/snapback]

Jeg opplever samme problemer med bluetooth'en. Vanskelig å få hjelp fra Nokia.

Lenke til kommentar

Hei. Snakket med spaceworld ang. tenkte jeg skulle kjøpe denne n73. han anbefalte meg å bare la sw i mobilen som den er og heller oppdatere senere, fordi han sa nye sw til nokia er det litt bugs og feil i. Stemmer dette? hva er nyeste sw til n73?? og har noen problemer med det etter oppdatering?

btw så sa selger til meg at jeg selv kunne oppdatere mobilen hjemme via nokia sin oppdateringstjeneste!

Endret av pito2006
Lenke til kommentar
btw så sa selger til meg at jeg selv kunne oppdatere mobilen hjemme via nokia sin oppdateringstjeneste!

8739687[/snapback]

ja?

8741612[/snapback]

noe som er totalt feilinformasjon fra selger vel! fikk ikke oppdatert mobilen hjemme! irriterende at selger skal si så feil

Lenke til kommentar

8739687[/snapback]

ja?

8741612[/snapback]

noe som er totalt feilinformasjon fra selger vel! fikk ikke oppdatert mobilen hjemme! irriterende at selger skal si så feil

8741657[/snapback]

hmm det skal da fungere :hmm:

Lenke til kommentar

8739687[/snapback]

ja?

8741612[/snapback]

8741657[/snapback]

hmm det skal da fungere :hmm:

8741674[/snapback]

nei jeg får bare opp samme versjon jeg har på mobil på oppdateringssiden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...