Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det støtter 4 GB - Ja.

8615863[/snapback]

Netcom sin webshop forteller rett og slett ikke hvilken type kort den bruker?

Kan jeg bruke f.eks dette her:

link!

Oh, en kollega har telefonen og jeg fikk lov til å taste litt rundt på den nå! :D

Ser veldig bra ut da, god kvalitet på begge kameraene.

Med en GPS som tillegg og 4GB brikke er denne lille tassen høyt aktuelt.

Til filming var det litt... ja, men det er heller ikke bruksområde mitt.

Endret av rat911
Lenke til kommentar
Hvor kan man lese om hva som er i oppdateringen da?

8619650[/snapback]

Hva med å starte å lese her: :)

Uoffisiell changelog fra V3.0704 til V3.0713:

* Enable startup vibra (feature in CellMo release)

SMS corrections

* System does not load sms service center address (numbers) when booted upon heavy load (2)

* SMSC is not re-read from SIM after switch on, if IMSI hasn’t changed

CellMo change

* No uplink audio in MT voice call, fixed with CellMo update

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar

prøvde telefonen på lefdal i dag og fikk kjempelyst på den med en gang!! men jeg vil bruke eget headset og så på den "my trendy phone" siden at de hadde en 2,5 mm -> 3.5 mm adapter for å bruke eget headset til 34 kr + porto.. blir lyden eventuelt dårligere ved bruk av denne adapteren og en standard nokia adapter til 199 kr?

forresten, er lyden på de medfølgende øreproppene god?

kan man oppgradere den gratis til ME sin musikk spiller?

Endret av vofif
Lenke til kommentar

Du kan oppgradere gratis til ME selv, men dette medfører at du må forandre produktkode på telefonen.

Med denne operasjonen mister du høyst sannsynlig garantien.

Tviler på at Nokia/serviceverksted oppgraderer telefonen din gratis ja...

Medfølgende ørepropper: Lyden er grei nok, men det kan bli bedre...

Du får himla mye bedre lyd med en lydadapter (AD-41 el. AD-46) og et skikkelig headsett!

AD-15 er også et valg på lydadapterfronten, men en bruker på forumet mente at volumet ble lavere ved bruk av denne. Han sammenlignet da AD-41->AD-15.

P.g.a. disse opplysningene ville jeg prøvd å unngått denne da...

2,5->3,5mm adapter: Dette har jeg ikke prøvd, men tviler på at det forkludrer lyden så veldig.

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar

Har hatt noen virkelig irriterende problemer i det siste på telefonen. Når jeg skrur telefon av og på må jeg angi dato og klokkeslett hver gang jeg skrur på telefonen igjen. Dette vil si at jeg ikke kan bruke telefonen som alarm når den er avlslått, siden verken dato eller klokkeslett er angitt når den er av. Noen som har peiling på hva jeg burde gjøre for å fikse dette?

Lenke til kommentar
Så hvis jeg kjøper AD-41, Koss "the plug" og 1024 mb minne så har jeg en like god musikk telefon som f.eks w850i bare dårligere høyttaler og ikke samme musikk avspiller??

8629852[/snapback]

Om denne er like god som W850i skal ikke jeg begi meg ut på i.o.m. at jeg ikke har testet denne, men hvis det er samme lydkvalitet som på K800i, så vil jeg si at N73 faktisk er bedre...

Mener å ha lest at K800i skal inneholde nøyaktig samme avspiller som W-serien, bare at brukergrensesnittet er forskjellig.

Jeg sammenlignet K800i->N73 med samme headsett (Sony MDR-EX71SL), og kom frem til at Nokia kunne skilte med renere/bedre lyd...

Noe faktisk min bedre halvdel også kommenterte...

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
Så hvis jeg kjøper AD-41, Koss "the plug" og 1024 mb minne så har jeg en like god musikk telefon som f.eks w850i bare dårligere høyttaler og ikke samme musikk avspiller??

8629852[/snapback]

Om denne er like god som W850i skal ikke jeg begi meg ut på i.o.m. at jeg ikke har testet denne, men hvis det er samme lydkvalitet som på K800i, så vil jeg si at N73 faktisk er bedre...

Mener å ha lest at K800i skal inneholde nøyaktig samme avspiller som W-serien, bare at brukergrensesnittet er forskjellig.

Jeg sammenlignet K800i->N73 med samme headsett (Sony MDR-EX71SL), og kom frem til at Nokia kunne skilte med renere/bedre lyd...

Noe faktisk min bedre halvdel også kommenterte...

8634337[/snapback]

Jeg mener nå det at Nokia har bedre lyd enn SE, men SE (Walkman) er lettere å betjene.

Men begge produsenter leverer hodetelefonsett med fjernbetjening av mp3-spiller (og radio), med innebygget 3,5 mm jack, slik at man velge mellom en rekke alternative hodetelefoner.

Lenke til kommentar

Hey!

Kjøpte nokia n73 i dag og har et problem som jeg er veldig irritert over...

Når jeg ser på filmene som jeg har filmet er det altid støy (piping/susing)....

Noe feil? Eller noe jeg må instille på?

Og hvor skifter jeg meldings lyd? x)

MVH Christer

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe eksterne høyttalere til min N73. Helst av den typen med 3,5 mm jack, slik at jeg kan bruke dem på mp3-spiller og PC.

Kommer til å bruke en Nokia 3,5 mm adapter som passe ril Pop Port.

Så til spørsmålet: Vil radioen virke? Den virker med Nokia-adapteren tilkoblet hodetelefoner, men virker den med høyttalere tilkoblet?

EDIT:

Never mind. Jeg har kjøpt en SE 810i, så da kan dere bare se bort fra spørsmålet.

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...