Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Får man kjøpt sånne i norsk nettbutik :?

http://mobile.brando.com.hk/image/CrystalCaseN73B_640.jpg

8548471[/snapback]

www.mytrendyphone.dk selge crystalcase, men telefonen ser helt mongo ut med det, så det er ikke verdt pengene.

8550417[/snapback]

Garantien ryker også

EDIT: GLem det.. Trodde det var blankt skall og ikke sånn regnsprutbeskyttelse

Endret av Gromit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har oppstått et mysterium på telefonen som jeg ikke skjønner noe av, og det er ganske viktig at jeg får rettet det opp.

I dag tidlig når jeg skrudde på telefonen kom det en advarsel på telefonen ( husker ikke helt hva den var) " ( Du må gjøre et eller annet), eller så vil all data på telefonen gå tapt". Jeg tenkte ikke så mye på det, og bare trykte OK, og når jeg senere bladde opp galleriet var alt borte.

Videoer, bilder, musikk og alt. Musikk og programmer er jo greit nok, det kan jo legges inn igjen, men dette var på en tur der jeg hadde tatt masser av bilder og video!

Når jeg går inn på "Minne" så står det at det er brukt 525 MB, noe som må bety at det fortsatt ligger der ( fordi jeg har aldri brukt noe spess. mer enn det, ikke når alt var på galleriet en gang). Så spørsmålet mitt er som følger, er det noen måte jeg kan få lagt inn bilder/videoer på pcen, eller få de opp igjen på telefonen?

VELDIG takknemlig hvis noen har noe svar på dette!

Prøvde forresten å legge inn via Lifeblog, men da ble bare meldinger overført. Resten ble listet opp på en liste over mislykkede objekter, og jeg kunne se på de navnene som var listet opp der at det var de bildene og videoene jeg er på jakt etter.

EDIT: Dette skjedde når minnekortet ikke var helt på plass. Lurer på om det låg på grensen, fordi det kom en rekke pipelyder alla den lyden som kommer når minnekortet blir fjernet uten å trykke på "fjern minnekort"

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar
Har oppstått et mysterium på telefonen som jeg ikke skjønner noe av, og det er ganske viktig at jeg får rettet det opp.

I dag tidlig når jeg skrudde på telefonen kom det en advarsel på telefonen ( husker ikke helt hva den var) " ( Du må gjøre et eller annet), eller så vil all data på telefonen gå tapt". Jeg tenkte ikke så mye på det, og bare trykte OK, og når jeg senere bladde opp galleriet var alt borte.

Videoer, bilder, musikk og alt. Musikk og programmer er jo greit nok, det kan jo legges inn igjen, men dette var på en tur der jeg hadde tatt masser av bilder og video!

Når jeg går inn på "Minne" så står det at det er brukt 525 MB, noe som må bety at det fortsatt ligger der ( fordi jeg har aldri brukt noe spess. mer enn det, ikke når alt var på galleriet en gang). Så spørsmålet mitt er som følger, er det noen måte jeg kan få lagt inn bilder/videoer på pcen, eller få de opp igjen på telefonen?

VELDIG takknemlig hvis noen har noe svar på dette!

Prøvde forresten å legge inn via Lifeblog, men da ble bare meldinger overført. Resten ble listet opp på en liste over mislykkede objekter, og jeg kunne se på de navnene som var listet opp der at det var de bildene og videoene jeg er på jakt etter.

EDIT: Dette skjedde når minnekortet ikke var helt på plass. Lurer på om det låg på grensen, fordi det kom en rekke pipelyder alla den lyden som kommer når minnekortet blir fjernet uten å trykke på "fjern minnekort"

8582763[/snapback]

Prøv å sett minnekortet inn i en minnekortleser og kjør smart recovery på den. Da redder du trolig bildene dine. Når du har reddet alt du trenger setter du minnekortet i telefonen igjen og formaterer det med telefonen.

Lenke til kommentar

Jeg har i lengre tid slitt med en utrolig treg N73. Dette kom etter en oppgradering i vinter. Har forsøkt mye forskjellig uten at det har blitt noe bedre.

Når jeg har oppgradert tidligere har jeg hele tiden tatt sikkerhetskopi på minnekortet og lagt denne tilbake etter oppgradering.

I går kveld tenkte jeg å forsøke en annen løsning. Sikkerhetskopierte kun det aller nødvendigste via PC Suite (kontakter, kalender og meldinger). Brukte altså ikke minnekortet i det hele tatt. Etter å ha lagt inn den siste softwaren på nytt (3.0704.1.0.1) kopierte jeg tilbake via PC Suite. Og JAAA, telefonen har stått opp fra "dvale". Den har nå blitt rask og god igjen slik den var for et halvt år siden.

Dette kan være et tips til andre som sliter med veldig treg N73.

Lenke til kommentar

Hei,

Har kjøpt en N73 brukt. Men når jeg fikk mobilen så var den operatørlåst til Netcom. Jeg har OneCall og får ikke brukt den ¨på N73.

Noen her som vet om det mulig og låse den opp via en kode? Eller om en forhandler gjør dette?

Lenke til kommentar
Prøv å sett minnekortet inn i en minnekortleser og kjør smart recovery på den. Da redder du trolig bildene dine. Når du har reddet alt du trenger setter du minnekortet i telefonen igjen og formaterer det med telefonen.

8584203[/snapback]

Og hvor får jeg tak i smart recovery? Og koster det penger?

EDIT: Jeg har nå brukt Smart Recovery til å gjenopprette bilder fra minnekortet, de fleste var mislykket, men jeg fikk gjenopprettet noen. Det jeg nå trenger er et program som kan gjenopprette videoene, de er de som er meste viktig, og programmet skal helst være gratis. Noen som kan hjelpe?

Endret av [NOR]Andreas
Lenke til kommentar

N95 blir litt dyrt, N73 ser ut som en veldig bra telefon.

Men hva er det største minnekorte man får i den telefonen?

Steike, så man kan ha Navicore GPS via bluetooth. :D

N73 blir min nye telefon, så lenge den støtter en god del GB på minnekorte.

Endret av rat911
Lenke til kommentar
N95 blir litt dyrt, N73 ser ut som en veldig bra telefon.

Men hva er det største minnekorte man får i den telefonen?

Steike, så man kan ha Navicore GPS via bluetooth. :D

N73 blir min nye telefon, så lenge den støtter en god del GB på minnekorte.

8615025[/snapback]

4gb tror jeg den støtter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...