Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

åhhh.... sendte min tilbake til moobi.no , spurte om jeg kan få heva kjøpet på den dritt telefonen... så sitter å venter i spenning... aldri opplevd en såååå treig mobil.. faktisk så storfornøyd med lånetelefonen som er en siemens fra 2002 ,

Lenke til kommentar

har vendt meg til at den ikke akkurat er den raskeste mobilen på markedet, men det som begynner å irritere litt er at den låser ser altfor ofte slik at restart er eneste løsning, noe som kan være frustrerende når du sitter der å skal lese en melding.

Lenke til kommentar
har vendt meg til at den ikke akkurat er den raskeste mobilen på markedet, men det som begynner å irritere litt er at den låser ser altfor ofte slik at restart er eneste løsning, noe som kan være frustrerende når du sitter der å skal lese en melding.

8451884[/snapback]

tar alltid en restart tidlig om morningen før jeg går i dusjen...funker bra for min del..

men aldri har det vært så viktig å sleppe all dritt som kommer inn av meldinger tidligere hehe :)

Lenke til kommentar

Etter at jeg begynte med oppgradering av firmwaren er jeg blitt plaget med at det iblant ikke er mulig å ringe til kontaktene. Alle kontaktene er tilgjengelig og jeg kan slå opp en kontakt og telefonnummeret, men det går ikke ann å ringe til det nummeret hverken ved hjelp av grønn knapp eller ved hjelp av menyen og velge taleanrop.

Noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar
Etter at jeg begynte med oppgradering av firmwaren er jeg blitt plaget med at  det iblant ikke er mulig å ringe til kontaktene. Alle kontaktene er tilgjengelig og jeg kan slå opp en kontakt og telefonnummeret, men det går ikke ann å ringe til det nummeret hverken ved hjelp av grønn knapp eller ved hjelp av menyen og velge taleanrop.

Noen som har vært borti det samme?

8470847[/snapback]

Jeg har vært borti det samme! Du får ringt de hvis du slår mobilen av og på. Men allikavel den skal jo ikke være sånn, veldig irriterende. Har sendt min mobil på reprasjon for å få på en joystick(siden min falt av) sendte med et brev ved siden av som tok opp noen andre små problemer, skrev det med at det ikke gikk å ringe der. Så får vi se om de fikser det. Når du sier at det er etter du begynte med å update firmwiren er det det samme hos meg, blir sikkert fikset i en senere firmwire...

Lenke til kommentar
Jeg har vært borti det samme! Du får ringt de hvis du slår mobilen av og på. Men allikavel den skal jo ikke være sånn, veldig irriterende. Har sendt min mobil på reprasjon for å få på en joystick(siden min falt av) sendte med et brev ved siden av som tok opp noen andre små problemer, skrev det med at det ikke gikk å ringe der. Så får vi se om de fikser det. Når du sier at det er etter du begynte med å update firmwiren er det det samme hos meg, blir sikkert fikset i en senere firmwire...

8470905[/snapback]

Håper inderlig at de gjør noe med det. Det dummeste jeg har gjort var å oppgradere fra versjon 2.6. Vi har 2 ting som ikke fungerer. Min pioneet Bluetooth handsfree funker ikke ordentlig lengre og jeg får ikke ringt. Kanskje man sender telefonen inn til rep.

Lenke til kommentar
Er det noen her som har prøvd og levere telefonen til reperasjon etter de har oppgradert den til ME.

Jeg skal bare ha joystikken fikset, men vil de fortsatt fikse mobilen på garantien etter at den er oppgradert?

7385868[/snapback]

Er det ikke bare å endre produktkode tilbake til standard N73 og flashe på nytt før du leverer inn da?

7386468[/snapback]

Det er ikke mulig før det kommer ny firmware. Du får bare melding om at du har den siste tilgjengelige software. Jeg har prøvd flere N73 produktkoder uten at det går. Det eneste er hvis du har firmwaren i en egen fil, da regner jeg med at man kan bruke NSS.

7394071[/snapback]

Jeg har prøvd og fikk da beskjed om at jeg hadde siste firmware, men fikk mulighet til å velge "reinstall" - altså legge samme firmware oppå den gamle.

Måte gjøre dette da jeg dreit meg ut å la inn prod.code fra en utenlandsk guide som ikke hadde norske menyer..... Da jeg etterpå skiftet til scand. prod code så fikk jeg beskjed om at jeg alt hadde siste firmware, men kunne altså "reflashe" likevel.

--

An10Bill

Lenke til kommentar
Jeg har prøvd og fikk da beskjed om at jeg hadde siste firmware, men fikk mulighet til å velge "reinstall" - altså legge samme firmware oppå den gamle.

8482820[/snapback]

Dette lar seg gjøre nå ja, men det var ikke så enkelt i November 2006... :no:

Det er en gammel post du svarer på, og mener det var først i disse tider at valget om å reinnstallere FW via NSU kom...

Endret av T_H_X
Lenke til kommentar
Kan grunnen være til deres mobiler streiker være at dere gjør for mye rot med den?? Min har gamel fw, men har ikke tullet en eneste gang med meg.. litt treig, men det går an å leve med..

8533372[/snapback]

Det kan nok godt være. Min fungerte igrunn helt fint når jeg hadde FW versjon 2.6. Etter at jeg begynte med oppdateringene har feilene oppstått. Den vil ikke ringe kontakter og bluetooth handsfrien fungerer bare første gang etter oppstart. Irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...