Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En liten bilde sammenligning mellom N73 og K800i

 

Her

6572939[/snapback]

Utfra disse bildene å dømme så knuser k800 N73 i kvalitet,Nokia har fortsatt ikke klart dette med å få reele farger,kan ikke si at jeg er imponert! :thumbdown:

6576347[/snapback]

 

 

spør du meg så synest jeg no at N73 tok bedre bilder.. bare see på det bildet av fjernkontrolen..

 

(var no det eneste bilde jeg kunne se da vist nokk hehe)'

 

der kom 2 bilder til.. bilde av det huset.. er det VIRKELIG så stor forskjell på fargen på bildene på de 2 mobilene?

 

må jo nesten si meg enig at det var litt skuffenes ja

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
En liten bilde sammenligning mellom N73 og K800i

 

Her

6572939[/snapback]

Utfra disse bildene å dømme så knuser k800 N73 i kvalitet,Nokia har fortsatt ikke klart dette med å få reele farger,kan ikke si at jeg er imponert! :thumbdown:

6576347[/snapback]

 

 

spør du meg så synest jeg no at N73 tok bedre bilder.. bare see på det bildet av fjernkontrolen..

 

(var no det eneste bilde jeg kunne se da vist nokk hehe)'

 

der kom 2 bilder til.. bilde av det huset.. er det VIRKELIG så stor forskjell på fargen på bildene på de 2 mobilene?

 

må jo nesten si meg enig at det var litt skuffenes ja

6576884[/snapback]

 

 

Det var jo noen andre bilder bortsett fra di 4 du så som jeg mente N73 var best på :dontgetit:

 

men av en eller annen grunn forsvant de :ermm:

ihvertfall hos meg...

 

På forumet der jeg fant link til de bildene så sa fyrn at k800i var innstilt på settings for og få best mulig resultat, mens n73 bare var på vanlig auto...

 

Kanskje det forklarer fargeforskjellen ;)

Endret av Gangstah
Lenke til kommentar
Har denne telefonen virkelig mindre skjerm enn E60? :dontgetit:

Jeg mener, oppløsningen er vel mindre. Hvordan er den fysiske størrelsen?

6577103[/snapback]

I fysisk størrelse er skjermen til N73 0.3" større. Kombinasjonen av mindre skjerm og høyere oppløsning gjør at E60 har over dobbelt så mange piksler per tomme (nesten 70000 mot N73s 32000). K800i har til sammenlikning 38400.

 

 

Har hatt K800i nesten to uker nå og veldig glad jeg valgte den fremfor N73. K800i holder feks skremmende lenge mellom hver lading tross stor bruk og mye fikling. De fleste tenger ikke Symbian til annet enn multitasking og klipp/lim så når K800i gjør begge deler ser jeg ikke poenget i å kjøpe en tregere (Symbian-)telefon med dårligere batteri. Er vel også greit at kameramobilen din har kamerablitz og egne knapper for scener/bildemodus. :!:

Lenke til kommentar

Jeg stod å trykka på en E60 i en butikk i går, og må si meg imponert over hvor langt de har kommet med S60. Siden jeg prøvde det for mange år siden, har jeg alltid tenkt at S60-telefon skal jeg iallfall IKKE ha. Men, detta var smooth og bling-bling. Sweet! :thumbs:

 

E60 og N73 er vel (ser for meg ut til å være) forholdsvis like, med unntak av skjerm, radio og kamera? E60 er en smule mindre og jeg vet ikke hvor mye jeg eventuelt ville savne kameraet, men radioen kunne vært fin å ha.

 

Jeg må komme meg i en butikk så jeg får trykke på N73.

Lenke til kommentar

Hmm. Må si jeg ble litt skuffet når jeg fikk telefonen. Den er velding fin, og mange muligheter osv, men knappene er jo ultrasmå! jeg treffer jo 4 om gangen :p må spare til lange negler nå jeg. woho. og det bildegalleriet var utrolig rotete, med mindre det er jeg som ikke klarer å bruke det ordentlig da ;)

Lenke til kommentar
Hmm. Må si jeg ble litt skuffet når jeg fikk telefonen. Den er velding fin, og mange muligheter osv, men knappene er jo ultrasmå! jeg treffer jo 4 om gangen :p må spare til lange negler nå jeg. woho. og det bildegalleriet var utrolig rotete, med mindre det er jeg som ikke klarer å bruke det ordentlig da ;)

6578364[/snapback]

 

Åssen mobil hadde du før N73? Hvis du har hatt en annen mobil enn N70 før så kan jeg kanskje skjønne at du syntes at tastene er litt små. Men fordi av oss som har eller har N70, er tastene en drøm i forhold syntes nå jeg. :)

Men det jeg er spendt på om galleriet på N73 er bedere enn N70, fordi den var rotete syntes jeg. Man kunne ikke lage mapper å sortere på N70 :( Så jeg håper at N73 har et bedere galleri. :whistle:

Lenke til kommentar

Her er noen bilder tatt med n73.

 

Shot of my room in low light: auto mode

 

http://img208.imageshack.us/img208/8127/29072006025la5.jpg

 

Shot of the apartments opposite: auto mode

 

http://img154.imageshack.us/img154/3788/29072006024jz8.jpg

 

Macro-shot: no flash [dithering in the top right picture is inherent as an effect in the printing on the manual]

 

 

http://img81.imageshack.us/img81/3709/29072006026dh9.jpg

Endret av gunnar.,89
Lenke til kommentar
hmm. når jeg setter et bilde som er 240x320 som wallpaper, så blir det bare satt som et lite bilde midt på skjermen, oppå det standardbildet. hvordan får jeg dekt skjermen? og finnes det en enkel theme-editor, så jeg får endret det standard-bildet?

6578918[/snapback]

 

Det kan hende det har noe med "Aspect Ratio" på skjermen å gjøre. Prøv det blidet jeg har laget og se om det samme skjer. Ps! Gi tilbake melding på hvordan det har gått :)

 

Edit: Korrigerer meg selv :dontgetit: det har ikke noe med Aspect Ratio å gjøre men prøv bildet og se hva som skjer.

post-86748-1154185766_thumb.jpg

Endret av m3
Lenke til kommentar
Her er  noen bilder tatt med n73.

 

Shot of my room in low light: auto mode

 

http://img208.imageshack.us/img208/8127/29072006025la5.jpg

 

Shot of the apartments opposite: auto mode

 

http://img154.imageshack.us/img154/3788/29072006024jz8.jpg

 

Macro-shot: no flash [dithering in the top right picture is inherent as an effect in the printing on the manual]

 

 

http://img81.imageshack.us/img81/3709/29072006026dh9.jpg

6579005[/snapback]

 

 

satser på det ja :thumbup:

 

gunnar.,89: fine bilder du hadde der.. men du hadde litt kjedelig rom da^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...