Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Takk for svar, men jeg skjønnte ikke hvordan jeg skal få registrert meg så jeg fikk lastet ned spillern.

Takk for tipset med konverteren, men jeg bruker Mac så hadde hvert supert om noen visste om et tilsvarende programm til Mac

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Divx-Player skal være gratis, men har sett noen poster der de mener at den er blitt betalvare nå.

Selv har jeg prøvd programmet da det var på et tidligere stadium og kan anbefale programmet.

Dersom det skulle være betalvare nå så kan du prøve å søke etter en versjon som er lavere (før det ble betalvare).

8191233[/snapback]

Prøvde v.0.83 av denne.

Etter noen ukers bruk, fikk jeg melding om at "test period has expired" eller noe i den dur...

Veldig snedig freeware da, som går ut på dato. :hmm:

Har ikke prøvd v.0.86, som skal være nyeste versjon, men.

Å gå ned i versjonsnummer ved trøbbel med nyeste, tror jeg ikke blir noen løsning p.g.a. ovennevnte...

Endret av N73_user
Lenke til kommentar
jeg skjønnte ikke hvordan jeg skal få registrert meg så jeg fikk lastet ned spillern.

jeg bruker Mac så hadde hvert supert om noen visste om et tilsvarende programm til Mac

8191400[/snapback]

Du må registrere deg på http://stage6.divx.com/ for å få lastet ned spilleren fra siden "vampyre" linket til.

Konverter til MAC kan du jo prøve: ffmpegX eller den fra Kaisakura.

Har ingen kjennskap til disse, men de er for MAC da. :)

Endret av N73_user
Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg ny telefon nå i nærmeste fremtid, og lurer på om N73 tåler noe? Er glasset kraftigere enn f.eks. 6288 sitt? Tåler den en liten tur i gulvet?

8199315[/snapback]

Har ikke fått testet om den spretter bra enda, men den virker solid i konstruksjonen. Hva mer kan jeg si!

Lenke til kommentar
Skal kjøpe meg ny telefon nå i nærmeste fremtid, og lurer på om N73 tåler noe? Er glasset kraftigere enn f.eks. 6288 sitt? Tåler den en liten tur i gulvet?

Den tåler non turer i gulvet ja ^^

Min gamle n70 (May it Rest in Peace) tålte usannsynlig mye!

Flere fall fra ca 6-7 meters høye, en bil som kjørte over +++ og fungerte fint etterpå!

Lenke til kommentar

8199315[/snapback]

Jeg har mistet min rimelig kraftig 2 ganger. Den første gangen på is og snø (hvor den ble liggende noen minutter før jeg oppdaget det). Andre gangen rett i asfalten. Ingen riper i glasset, men hakk i det røde dekselet bak. Etter hakket å dømme ser det ut som om dekselet er gjennomfarget (tenkte da jeg fikk den at den sikkert bare var lakket på overflaten). Telefonen virker VELDIG solid.

:thumbup:

Lenke til kommentar
.............men hakk i det røde dekselet bak.........

Hvilket røde deksel?

8203022[/snapback]

Altså; telefonen min er white/red(?). Bakdelen er rød. Fronten gråaktig. Riktig terminologi vet jeg ikke, men det er den røde delen på telefonen jeg snakker om :D

Lenke til kommentar

Siden det gamle Sandisk miniSD kortet mitt sluttet å funke pga at jeg fikk vann på mobilen. Så skal jeg skaffe et nytt kort...

Burde jeg satse på et rask twinmos kort, eller gå for sandisk igjenn?

Sandisk er jo kvalitetsminne med 5års garanti. Men twinmoskortet er en god del raskere. Vil jeg oppleve forsjell på mobilens hastighet?

Noen som har erfaringer med dette twinmos-kortet?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=315768&s=sc

Endret av Navitas87
Lenke til kommentar

Jeg tok mobilen ut av jakkelomme ista (innelomma). Så skulle jeg ta noen bilder, men så klikket kamera etterhvert.. Og jeg restartet telefonen, så stod det at det ikke er noe minnekort i telefoenen.. Har prøvd å tatt det ut å inn flere ganger uteen hjelp. Det er et Twinmos 1Gb minnekort.. Noen som har noen tips. Utenom å formattere.. Hadde endel på det.. :(

Lenke til kommentar

Fra Hjelp i PC-Suite (Content Copier)

When you make a backup of the phone's contents, Content Copier automatically backs up all the types of information that can be backed up depending on the phone model you are using.

Possible items that can be backed up include the following:

-contacts

-calendar information

-files, such as images and music files

-text messages

-multimedia messages (that is, MMS messages)

-settings

-Internet bookmarks

-data on a memory card

Så etter det å dømme så skulle det gå.

MMS og slikt som er drm på er bare å glemme ettersom programmet aldri tar backup av filer som er rettighetsbeskyttet.

For sikkerhets skyld bruker jeg å kopiere hele mappen når jeg tar en backup når det kommer til meldinger. (Har disse lagret på minnekortet)

Da kopierer du hele mappen under E:\private\1000484b\Mail2

når du kopler til mobilen via "Media Storage Mode".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...