Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skriv *#0000* for SW

Jeg lastet ned AutoLock_v1.1_for_S60_3rd_ed til min n73. Fungerer fint. Men husker ikke url. Finner den sikkert hvis du googler litt.

8170677[/snapback]

Har skrevet *#0000* men får det ikke til å virke.. Er det rett "kode"?

Hva med tastaturlåset? Finnes det på den?

Lenke til kommentar
Du kan da oppgradere FW fint selv. Gå inn på linken nedenfor så finner du sikkert ut hvordan ;) Laster bare ned Nokia Software Updater, så setter du i kabelen også er det bare å gå inn på programmet og følge instruksjonene.. ;)

8170549[/snapback]

Vel... Det er nok ikke så enkelt hvis du har operatørlåst telefon desverre... Og det har "hojohansen" (og du også fortsatt vil jeg tro :)) . hojohansen har prøvd opptil flere ganger, både med og uten NSS, men får det ikke til...

Har du operatørlåst telefon, setter operatørlåsen/produktkoden kjepper i hjulene for deg. Du må da bruke et program kalt Nemesis (NSS) for å forandre poduktkode, for å få NSU til å finne nyeste FW.

Har den ikke automatisk tastaturlås?

8170549[/snapback]

Automatisk tastelås må lastes ned, og innstalleres...

Programmet (bl.a. Autolock) finner du i denne tråden på forummet...

Programmer for Symbian 9.x (S60v3)

Endret av N73_user
Lenke til kommentar
Hvordan finner jeg dette programmet da.... AutoLock_v1.1_for_S60_3rd_ed?

Fant ut at jeg har denne softwaren...

V 2.0628.0.0.1

10-07-2006

RM-133

Nokia N73(63.03)

Denne er vel gammel??

8171051[/snapback]

Ville virkelig oppgradert, kommet 3 nye firmwarer etter den du har. Hastigheten, bugs og kamerafunksjon er utbedret i nyere firmwarer.

Lenke til kommentar
Jeg og en arbeidskollega sammen lignet N73 og K800I i dag. Jeg ble veldig overrasket over hvor god kontrast og farger det var på K800I i forhold til N73 på skjermen, når de var i bilde modus. Er det noen andre som har hatt liknende erfaringer? Er det mulig å justere fargene?

8169614[/snapback]

Dumper denne her. Syns bildet er så lyst / hvitaktig når jeg slår på kamerafunksjonen. Er ikke noe sterke farger i forhold til K800I

Flere som har det slikt?

Lenke til kommentar
Jeg og en arbeidskollega sammen lignet N73 og K800I i dag. Jeg ble veldig overrasket over hvor god kontrast og farger det var på K800I i forhold til N73 på skjermen, når de var i bilde modus. Er det noen andre som har hatt liknende erfaringer? Er det mulig å justere fargene?

8169614[/snapback]

Dumper denne her. Syns bildet er så lyst / hvitaktig når jeg slår på kamerafunksjonen. Er ikke noe sterke farger i forhold til K800I

Flere som har det slikt?

8171856[/snapback]

N73 mangler en funksjon i kameraet som avgjør hvilken farge det er, derfor blir mange bilder litt blasse\noen ganger blir resultatet feil farger. Husker jeg så en test som illustrerte dette godt, men ikke hvor jeg fant den. Det virker som forhåndsinnstillingene på lysforhold uansett gir blass skjerm på innebilder, heldigvis blir bildene bedre enn utgangspunktet når de først blir tatt :)

Lenke til kommentar
Du kan da oppgradere FW fint selv. Gå inn på linken nedenfor så finner du sikkert ut hvordan ;) Laster bare ned Nokia Software Updater, så setter du i kabelen også er det bare å gå inn på programmet og følge instruksjonene.. ;)

8170549[/snapback]

Vel... Det er nok ikke så enkelt hvis du har operatørlåst telefon desverre... Og det har "hojohansen" (og du også fortsatt vil jeg tro :)) . hojohansen har prøvd opptil flere ganger, både med og uten NSS, men får det ikke til...

Har du operatørlåst telefon, setter operatørlåsen/produktkoden kjepper i hjulene for deg. Du må da bruke et program kalt Nemesis (NSS) for å forandre poduktkode, for å få NSU til å finne nyeste FW.

Åja stemmer.. Jeg har brukt NSS jeg vettu :p Tenkte ikke på det.. Forandret produktkoden til : 0539269 (scandinavia), så fikk jeg oppgradert til ME ;)

Lenke til kommentar
Nordialog Stavanger gjør dette.. Men det koseter 250,-

Er det vert det?

Jeg har en nokså gammel fw 2.xxx

8167965[/snapback]

Ta med kvittering på at mobilen er kjøpt for under et år siden så gjør dem det gratis :cool: (gjorde hvertfall)

Lenke til kommentar
Hva er den nyeste fw'en til n73 ME, a?

8178984[/snapback]

3.0705xxxx

Er det mulig å få bakgrunnsbilde til og vises over hele skjermen? Eller få det til og vises over hele skjermen på en eller annen måte, lage nytt tema, osv.?

8179484[/snapback]

Bakgrunnsbilde over hele skjermen blir kun mulig med tema.

Du kan laste ned denne Theme DIY fra Nokia sine sider...

Endret av N73_user
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...