Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg skal kjøpe ny mobil i dag, og jeg må innrømme det er N73 ME som står høyest på ønskelisten.

Så da lurer jeg på: Skal jeg kjøpe N73?

Hvordan er kvaliteten osv...?

Håper på raskt svar da jeg drar ned til butikken snart

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ble til at jeg røyk på en sånn gitt.

Er veldig fornøyd så langt, og ble enda mer fornøyd da jeg kom hjem og den syncet med Macen uten problemet.

Men, jeg lurer på om det finnes en plug-in eller lignende som gjør at jeg kan bruke den i iTunes?

Det hadde hvert genialt om jeg fikk samme støtte som iPod.

Lenke til kommentar

Når noen ringer til meg så sier en data stemme hvem som ringer. Hvordan får man skrudd av det? Har leta over alt :mad:

På forhånd takk til de av dere som kan hjelpe meg med dette problemet :thumbup:

Endret av stirol
Lenke til kommentar

N73 anbefales for alle som synes det er morsomt med trege funksjoer og skjermbilder som man kan se at tegnes opp. Jeg mener å huske at min commodore 64 med grafisk brukergrensensitt var ca like responsiv.

:no:

Lenke til kommentar

Tror de fleste som kjøper denna mobilen forventer en lynkjapp ultra mobil jeg. Ikke så lenge 3. gen av symbian har vært ute, men jeg har da aldri måtte sitte og se at skjermbildet har blitt tegna opp. Ja den har vært treg noen ganger, men den har faktisk blitt bedre med nyere fw hver gang. Dessuten så har jeg tid til å vente litt på at ting kommer opp.

Lenke til kommentar

Tviler på at Elkjøp tar seg av dette ja. De sender den sikkert til Nokia.

Prøv å søke etter Club Nokia Servicebutikker i ditt nærområde. Disse utfører jobben vil jeg tro...

Oppdatering av FW skal være gratis...

Endret av N73_user
Lenke til kommentar

Jeg og en arbeidskollega sammen lignet N73 og K800I i dag. Jeg ble veldig overrasket over hvor god kontrast og farger det var på K800I i forhold til N73 på skjermen, når de var i bilde modus. Er det noen andre som har hatt liknende erfaringer? Er det mulig å justere fargene?

Endret av stirol
Lenke til kommentar
Hvilke butikker oppgradere fw? Jeg kjøpte min på elkjøp, gjør disse det? Hvor mye koster det å oppgradere den?

8167194[/snapback]

Du kan da oppgradere FW fint selv. Gå inn på linken nedenfor så finner du sikkert ut hvordan ;) Laster bare ned Nokia Software Updater, så setter du i kabelen også er det bare å gå inn på programmet og følge instruksjonene.. ;)

LINK: http://www.nokia.no/support/software/softwareupdate.php

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...