Beining Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hei, Jeg skal kjøpe ny mobil i dag, og jeg må innrømme det er N73 ME som står høyest på ønskelisten. Så da lurer jeg på: Skal jeg kjøpe N73? Hvordan er kvaliteten osv...? Håper på raskt svar da jeg drar ned til butikken snart Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 God telefon. Eneste minus må være dårlig batterilevetid. men laderen lader telefonen på 1 time så sånn sett er det ikke den værste ulempen. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Skulle kjøpe meg N95, men virker som den vil koste hele 7000 kr Bare synd N73 ikke har WIFI Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Har funnet ut at du sparer endel batteri på å ha 3G av og skjermlysstyrken på laveste. Min greier såvidt over 5 dager med lett bruk da, ikke supert, men helt kurrant. Lenke til kommentar
Beining Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hehe, ble til at jeg røyk på en sånn gitt. Er veldig fornøyd så langt, og ble enda mer fornøyd da jeg kom hjem og den syncet med Macen uten problemet. Men, jeg lurer på om det finnes en plug-in eller lignende som gjør at jeg kan bruke den i iTunes? Det hadde hvert genialt om jeg fikk samme støtte som iPod. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Er nom mulig det. Søk på google etter iTunesagent, og last ned og installer. Så skal det være mulig å synke alle minneenheter med iTunes. Setter du telefonen i USB Mass storage vil den da dukke opp Lenke til kommentar
stirol Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 (endret) Når noen ringer til meg så sier en data stemme hvem som ringer. Hvordan får man skrudd av det? Har leta over alt På forhånd takk til de av dere som kan hjelpe meg med dette problemet Endret 15. mars 2007 av stirol Lenke til kommentar
LordSnick Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Du kan skru av datastemmen på den profilen du har aktiv. Gå inn på profilen og vel av på si hvem som ringer. Lenke til kommentar
kurka Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 N73 anbefales for alle som synes det er morsomt med trege funksjoer og skjermbilder som man kan se at tegnes opp. Jeg mener å huske at min commodore 64 med grafisk brukergrensensitt var ca like responsiv. Lenke til kommentar
LordSnick Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Tror de fleste som kjøper denna mobilen forventer en lynkjapp ultra mobil jeg. Ikke så lenge 3. gen av symbian har vært ute, men jeg har da aldri måtte sitte og se at skjermbildet har blitt tegna opp. Ja den har vært treg noen ganger, men den har faktisk blitt bedre med nyere fw hver gang. Dessuten så har jeg tid til å vente litt på at ting kommer opp. Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvilke butikker oppgradere fw? Jeg kjøpte min på elkjøp, gjør disse det? Hvor mye koster det å oppgradere den? Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Tviler på at Elkjøp tar seg av dette ja. De sender den sikkert til Nokia. Prøv å søke etter Club Nokia Servicebutikker i ditt nærområde. Disse utfører jobben vil jeg tro... Oppdatering av FW skal være gratis... Endret 16. mars 2007 av N73_user Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Nordialog Stavanger gjør dette.. Men det koseter 250,- Er det vert det? Jeg har en nokså gammel fw 2.xxx Endret 16. mars 2007 av hojohansen Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hva kan jeg regne med blir bedre på min mobil hvis jeg oppgradere fw? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Ikke susing mellom sporskift med original headsett.. Pluss bugfixes.. Lenke til kommentar
stirol Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 (endret) Jeg og en arbeidskollega sammen lignet N73 og K800I i dag. Jeg ble veldig overrasket over hvor god kontrast og farger det var på K800I i forhold til N73 på skjermen, når de var i bilde modus. Er det noen andre som har hatt liknende erfaringer? Er det mulig å justere fargene? Endret 16. mars 2007 av stirol Lenke til kommentar
benbeni89 Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvilke butikker oppgradere fw? Jeg kjøpte min på elkjøp, gjør disse det? Hvor mye koster det å oppgradere den? 8167194[/snapback] Du kan da oppgradere FW fint selv. Gå inn på linken nedenfor så finner du sikkert ut hvordan Laster bare ned Nokia Software Updater, så setter du i kabelen også er det bare å gå inn på programmet og følge instruksjonene.. LINK: http://www.nokia.no/support/software/softwareupdate.php Lenke til kommentar
Beining Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg har FW: V3.0705.1.0.31 RM-133 Er dette siste til ME? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå