Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Slik det står nå, har jeg versjon:

V 3.0638.0.0.30

30-10-2006

RM-133

Nokia N73 (11)

OT: Det var med slike rare tegn på tastene. Noe som jeg fant ut i ettertid at er asiatiske, da jeg har kjøpt den ifra Singapore. Men var innom en slik telebutikken kiosk idag, hvor jeg kjøpte AC-4D lader til 390,- :( Og lurte litt på hva disse tegnene var. Da jeg sa at jeg kjøpe den på eBay. Begynte hun og bli ordentlig snærrete, og sa mens hun bare ga tilbake telefonen kjapt da hun virker spydig: "Det kan du takke deg selv for!". Begynt å tenke og mumle om hvorvidt jeg skulle spørre henne om det var slikt hun behandler kundene sine...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slik det står nå, har jeg versjon:

V 3.0638.0.0.30

30-10-2006

RM-133

Nokia N73 (11)

8148088[/snapback]

Jeg har:

V .3.0705.1.0.31

26-01-2007

RM-133

© Nokia N73 (03)

Du kan prøve:

Under innstallasjon av NSS, velg "Virtual USB Device".

Da tenker jeg du er på nett igjen med NSS... :hmm:

Endret av N73_user
Lenke til kommentar
Er 74MB mye å laste ned?

Nå ligger det sikkert med noe mer i de 74MB enn bare selve os'et også vil jeg tro.

Det stemmer godt det at filen er stor og at det inngår mer enn bare selve os'et.

Av nye programmer kan en nevne search og modem. I tillegg er det kanskje også nyere versjon av nokia download.

------------------------------------------------------------------------------------

For de av dere som etterspør om "product codes" til de forskjellige versjonene av N73 har jeg 2 tekstfiler der disse kan lastets ned. :thumbup:

http://home.no/wong/Temp/N73 - ME - IE Product Code.txt

http://home.no/wong/Temp/N73 Code (Detailed)[Updated].txt

Den første er kun en kjapp oversikt over produktkodene, mens den andre er litt mer detaljert med info om språk i de ulike versjonene basert på opplysninger jeg har funnet på nettet.

Last det ned på maskinen din lokalt så du har det så slipper dere å spørre om disse neste gang.

-------------------------------------------------------------------------------------

Videre er det denne gang jeg som har et spørsmål.

Er det noen her på forumet som aner hvilke språk som er i de forskjellige Euro versjonene?

Skulle gjerne visst helt konkret hva som er av språk i EURO 1, EURO 2 og EURO 3 versjonene eventuelt andre versjoner som jeg ikke har greid å finne info om hittil.

Lenke til kommentar
Fikk telefonen i dag, virker som en konge mobil.  :D

Mottok forresten ME versionen selv om jeg bestilte vanlig 73 i svart, uten 2gb minnebrikken da, men kjekt anyway.

8148232[/snapback]

Hvor kjøpte du den, pris?? :)

8148573[/snapback]

Jeg kjøpte den fra netcom.no, kosta 1890 med young talk. (990 med Activetalk+)

Netcom forrandrer veldig på prisene sine... den kosta 800 for 2 dager siden med Activetalk+.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...