Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Er det noe man kan trykke på for å finne ut hvilke programmer som kjører? Hvis jeg er inne på f.eks et spill... lukker jeg programmet når jeg trykker på "legge på knappen" eller minimerer jeg det bare?

8132239[/snapback]

For å se hvilke programmer som kjører i bakgrunnen, holder du inne menytasten en par sek.

Om programmet lukkes ved å trykke legg på - tasten varierer fra prog. til prog. Noen lukkes, andre ikke...

Men dette sjekker du somsagt nå, ved å holde inne menytasten. :)

8132492[/snapback]

 

Får bare opp et valg om "Ventemodus" jeg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått et lite påroblem på telefonen min, det kom etter at jeg hadde litt over 1200meldinger i inboksen.

 

Telefonen min har blitt så sykt sein med å sende meldinger, å når han har fått sent meldingen så tar det ei stund før jeg kommer ut i "hoved menyen"

 

Har slettet alt på minne kortet å alt av meldinger.

Noen som har vært borti dette før, er det en software feil som jeg kan fikse eller må jeg være telefon fri for 1mnd eller 2?

 

Link

Lenke til kommentar

Jeg lurer på to små ting...

 

Er det noen som vet om en grei tidsnedteller? Den skal helst ikke koste så ekstremt mye. Jeg har sett på Handy Clock, men jeg vil ikke betale såpass når jeg egentlig bare trenger en stoppeklokke og en tidsnedteller... Har også sett på Egg Timer, synes den fungerte dårlig...

 

Den andre tingen er: Jeg har lastet ned noen layouter fra www.zedge.net, og installert dem på mobilen. Men hvis jeg går inn på temaer eller programbehandling går det ikke an å bytte navn på dem!! Hvordan gjør man det? Jeg byttet navn på dem før jeg installerte dem, men det hjalp ikke stort...

 

På forhånd takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Går ut ifra at du da har en operatørlåst telefon...

Har du det, så stopper operatørlåsen/produktkoden NSU fra å finne ny FW.

Jeg har forandret produktkode til en "åpen" en med NSS.

D.v.s. 0539269. :)

8048576[/snapback]

Er denne koden til Nokia N73 Music Edition? Slik at jeg får norsk språk ved oppdatering.
Lenke til kommentar
Stemmer det at den skal finne Nokia N73, og ikke N73 ME når du opppgraderer firmwaren?

8147763[/snapback]

Jepp!

Ble litt usikker på om jeg hadde gjort ting riktig jeg også, da jeg startet NSU igjen...

Forventet egentlig at det hadde vært bilde av en svart N73, og at ME var med i opplysningene om telefonen...

Men den gang ei... :)

 

Koden er for ME og Norsk/Skandinavisk FW ja.

Endret av N73_user
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...