Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ganske så misunnelig på han som fikk bestilt den for 3000 ja.. irrirterer meg over det enda.. hehe..

 

men men.. jeg planlegger å bruke min nye N73 en del som MP3 telefon.. så hvilket nokia headsett burde jeg kjøpe.. vil helst ha muligheten til å koble inn mine egene headsett oxo.

6568798[/snapback]

 

Dette ser bra ut, http://mytrendyphone.dk/shop/default.asp?s...oductid=J5-6758 det er ihvertfall det jeg skal ha til min n73.du kan også bruke ditt eget headsett,på dette :thumbup:

6568934[/snapback]

Kan man bruke denne som adapter til vanlige headset også? Feks vanlige Koss?

Lenke til kommentar
Fikk akkurat en utilfreds svar fra GSM :

Hei!

Vi forventer å få denne inn i løpet av begynnelsen av neste uke. Får vi den inn tidlig kan du sitte med din nye telefon i løpet av neste uke.

 

Mvh Remi

 

Ha en fin dag

  :(  :dontgetit:  :nei:  :no:   :ohmy:  :mad:  pokker..!

Da bildet vel onsdag eller Torsdag om ca 1uke..... :hrm:

6573801[/snapback]

 

hva spurte du om?

6573844[/snapback]

 

Dette skrev jeg på mail til GSM:

hei

 

Jeg har kjøpt en Nokia N73.Jeg lurer på om dere har fått den på lager enda, ser at mange andre nett butikker har fått den inn. Å hvis dere har fått den inn, lure jeg på når evnt dere får sendt den ut slik at jeg får den? Ikke mening å mase, men jeg gleder meg veldig til jeg får den= ).

Lenke til kommentar
Er nok ønsketenkning å få den i morra. Hvis det er noen som får svar på om GSM.NO får den inn i dag og vet. sendt den så må det postes ASAP her :D

 

Ellers klarte jeg selvfølgelig ikke å vente til min egen kommer, så dro ned på Nokia Store på Byporten for å ta den i nærmere øyensyn og få testet den litt.

 

Var veldig fornøyd. Plommefargen var ikke "plommete", men minnet mer om en sortfarge. Knappene var litt små, men har ikke akkurat de minste fingrene selv og vet at dette er en tilvenningssak. Har hatt både t18, 8210 og 8310 tidligere (som alle har små knapper) og er som sagt en tilvenningssak!

 

 

BESTE PRIS PÅ N73:

 

1 stk. Nokia N73 Plum/Silver kr 3039,20

Epostfaktura kr 56,00

Pris eksl. mva: kr 3095,20

Mva: kr 773,80

Pris inkl. mva: kr 3869,00

 

WWW.GSM.NO (nei jeg hverken jobber eller har interesser der, bare syntes de fortjente litt skryt for den gode prisen)  :thumbup:

 

Ellers var det herlig å se hvor mye raskere menyen og knappene var på N73 (3. gen. symbian) mot min tidligere 6680 (som var 1. gen. symbian)

 

Fikk jo bare trykket lett gjennom den, men virker lovende so far, men om får se om det blir toppkarakter etter en uke med grundig testing og gjennomkjøring :p

 

Forøvrig var prisen på diverse butikker i byen alle rundt 4995-5495,- (byporten, Oslo C etc)

Så greit å spare et par lapper på å vente et par dager.

 

Fikk også spurt og bekreftet at N73 er kompatibel med 2gb minnekort!

 

SANDISK 2048MB MINI SD SECURE DIGITAL NS (SDSDM-2048-E10M) 1 27.07.2006 375,- 375,- (ex. mva) hos www.techlife.no er vel et godt alternativ (bestilt selv)

6573838[/snapback]

 

De har satt opp prisen På det 2Gb minne kortet. nå man betale 610kr + Frakt.

Det blir nok Netshop sitt på 1GB, holder i MASSE vis. Jeg hadde 512 Mb på min N70, fikk aldri brukt det opp med vanlig bruk.

Lenke til kommentar

De har satt opp prisen På det 2Gb minne kortet. nå man betale 610kr + Frakt.

Det blir nok Netshop sitt på 1GB, holder i MASSE vis. Jeg hadde 512 Mb på min N70, fikk aldri brukt det opp med vanlig bruk.

6575695[/snapback]

 

De har Sandisk Mini Secure Digital (MiniSD) 2Gb til 434kr + frakt på databutikken.com

Lenke til kommentar
ganske så misunnelig på han som fikk bestilt den for 3000 ja.. irrirterer meg over det enda.. hehe..

 

men men.. jeg planlegger å bruke min nye N73 en del som MP3 telefon.. så hvilket nokia headsett burde jeg kjøpe.. vil helst ha muligheten til å koble inn mine egene headsett oxo.

6568798[/snapback]

 

Dette ser bra ut, http://mytrendyphone.dk/shop/default.asp?s...oductid=J5-6758 det er ihvertfall det jeg skal ha til min n73.du kan også bruke ditt eget headsett,på dette :thumbup:

6568934[/snapback]

Kan man bruke denne som adapter til vanlige headset også? Feks vanlige Koss?

6575328[/snapback]

 

Hva mener du med vanlige koss?

Lenke til kommentar

Fordi at kortet ikke er lik i størrelse, og fassong slik at det ikke passer oppi n73 Slotten. Men som sagt jeg er ikke sikker :)

 

Åssen er det jeg for bilde i profilen min. Jeg har valgt masse forskjellige bilder i riktig str som jeg har blitt bedt om, men det kommer ikke opp noe bilde fordet :(

Hjelp noen :blush:

Lenke til kommentar
ganske så misunnelig på han som fikk bestilt den for 3000 ja.. irrirterer meg over det enda.. hehe..

 

men men.. jeg planlegger å bruke min nye N73 en del som MP3 telefon.. så hvilket nokia headsett burde jeg kjøpe.. vil helst ha muligheten til å koble inn mine egene headsett oxo.

6568798[/snapback]

 

Dette ser bra ut, http://mytrendyphone.dk/shop/default.asp?s...oductid=J5-6758 det er ihvertfall det jeg skal ha til min n73.du kan også bruke ditt eget headsett,på dette :thumbup:

6568934[/snapback]

Kan man bruke denne som adapter til vanlige headset også? Feks vanlige Koss?

6575328[/snapback]

 

 

japp funker det å. alle headsett... portapro f.ex.

Lenke til kommentar
En liten bilde sammenligning mellom N73 og K800i

 

Her

6572939[/snapback]

Utfra disse bildene å dømme så knuser k800 N73 i kvalitet,Nokia har fortsatt ikke klart dette med å få reele farger,kan ikke si at jeg er imponert! :thumbdown:

6576347[/snapback]

 

nei og SE har ikke deaktivere utboks/sendte sms heller, noe nokia har hatt i årevis... :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...