Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har tidligere hatt SE k750i, og der kunne man ha flere nummere per kontakt, f. eks. mobilnummer og nummeret hjem. Jeg finner ikke ut om man kan ha dette på n73! Det er veldig irriterende å ha en rekke med kontakter nedover med samme navn og forskjellige nummere, istedenfor å bare ha alle nummerne til den kontakten lagret på en kontakt! Er det noen som vet hvordan man lagrer flere nummere på en kontakt??

 

Svar fort :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei trofaste N73-brukere...

 

Støtte på et utrolig kjipt problem her om dagen. Etter å ha merket at mobilen oppførte seg litt rart de siste dagene, fikk jeg resultatet av det da jeg åpnet skapet mitt etter treningen. Mobilen hadde slått seg helt vrang. Skjermen var svart, og trykkingen min resulterte i NADA!

 

Jeg fikk ikke skrudd telefonen av og på via på/av knappen, så jeg måtte ta batteriet ut og inn. Når jeg så startet telefonen, kom den hvite skjermen opp med NOKIA symbolet, som vanlig. Problemet nå er at den ikke fortsetter, men at den bare blir stående med hvit skjerm. Jeg kan ikke fatte hva som kan være problemet? Jeg mener jo på det sterkeste at jeg hadde siste update til IE-edition, som jeg hadde oppgradert til!

 

Nå er jeg for øvrig usikker på om jeg skal levere den til service, da jeg har oppdatert telefonen til IE, når det egentlig er en standard N73.

Vil jeg få den reparert, hvis jeg leverer den inn? Eller...? Trenger virkelig hjelp, folkens!

 

Tusen takk på forhånd. :(

Lenke til kommentar

:wallbash::evil: F*#^...

Har fått trøbbel med AD-46 (lydadapter) ved siste FW av ME (v.3.0705).

Virker ikke som handsfree under samtaler lengre. :realmad:

 

Fungerer utmerket på musikk.

På den lyse siden, så har Nokia fått vekk det irriterende suset mellom sporbyttet i musikkspilleren ved siste FW da... :)

Endret av N73_user
Lenke til kommentar
Når jeg så startet telefonen, kom den hvite skjermen opp med NOKIA symbolet, som vanlig. Problemet nå er at den ikke fortsetter, men at den bare blir stående med hvit skjerm.

 

Har du prøvd å starte opp telefonen mens du holder inne penn- / blyantknappen?

Det skal fungere som å boote opp i "safe mode" i windows.

Telefonen starter minimalt med andre programmer.

 

Er det lett å skifte til norsk software på denne? Vurderer å handle, fra utlandet.

 

Du forandrer produktkoden din i NSS til euro 2 og oppdaterer så firmware via NSU på vanlig måte og vips du har norsk og et par andre europeiske språk på telefonen.

Lenke til kommentar
Du forandrer produktkoden din i NSS til euro 2 og oppdaterer så firmware via NSU på vanlig måte og vips du har norsk og et par andre europeiske språk på telefonen.
Finnes det en liste/oversikt et sted på nettet over de ulike produktkodene til Nokiatelefoner? Hvordan finner dere ut hva denne seks-sifrede koden er?
Lenke til kommentar

- - - - - - - -

 

Du forandrer produktkoden din i NSS til euro 2 og oppdaterer så firmware via NSU på vanlig måte og vips du har norsk og et par andre europeiske språk på telefonen.

8046249[/snapback]

 

Kuult!

 

Kunne tenkt meg tysk, men på den skandinaviske er det kun norsk, svensk, dansk, finsk, engelsk og islandsk.

 

Skrives koden euro 2 (med mellomrom før 2-tallet)? Ikke noen sifferkode, altså?

 

Hvilke språk får man å velge mellom?

Lenke til kommentar
:wallbash:  :evil: F*#^...

Har fått trøbbel med AD-46 (lydadapter) ved siste FW av ME (v.3.0705).

Virker ikke som handsfree under samtaler lengre. :realmad:

 

Fungerer utmerket på musikk.

På den lyse siden, så har Nokia fått vekk det irriterende suset mellom sporbyttet i musikkspilleren ved siste FW da... :)

8044634[/snapback]

Hvorfor finner jeg ikke noe firmware til mobilen? Hvilken kode bruker du? Har Nokia N73 me

Lenke til kommentar
Hvorfor finner jeg ikke noe firmware til mobilen? Hvilken kode bruker du? Har Nokia N73 me

8048163[/snapback]

Går ut ifra at du da har en operatørlåst telefon...

Har du det, så stopper operatørlåsen/produktkoden NSU fra å finne ny FW.

Jeg har forandret produktkode til en "åpen" en med NSS.

D.v.s. 0539269. :)

Endret av N73_user
Lenke til kommentar
Finnes det en liste/oversikt et sted på nettet over de ulike produktkodene til Nokiatelefoner? Hvordan finner dere ut hva denne seks-sifrede koden er?

 

Les denne tråden:

http://forum.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=344689&page=4

På første side av tråden finner du "tools" for å gjøre de tingene.

 

Ellers har jeg linket til en liste i en av mine poster tidligere. Der det står oppført alle N73 versjonene samt ME og IE produktkodene.

Lenke til kommentar

N73 støtter vel i utgangspunktet ikke active sync, med push-teknologien. Men er det mulig å oppgradere softwaren for å få dette til? Skulle hatt det i forbindelse med mail.

 

Fant denne linken på mobilen.no:

http://www.mobilen.no/wip4/outlook_ogs%C3%...-mobiler/d6017/

 

Noen som vet hvor man kan få kjøpt denne oppgraderingen?

 

Vet at e-serien til nokia støtter active sync, men syntes N73 er bedre på endel andre områder..

Lenke til kommentar

Jeg har klart det store, å slå av mobilen min å glemme "tastelås" koden på min N73, er det noe triks. Eller noe sted jeg kan ringe for å få igjen denne? For selv om jeg skifter simkort, så kommer det på tastelåskode...

 

 

Takk!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...