Joddleif Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Bildene i annonser er ofte til for å gi kunden en pekepinn på hvordan produktet ser ut. Det er produktteksten du må følge, og der står det jo at det er SanDisk Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Ok Tusen takk for svar! da blir det nok et minnekort der fra når de får det inn. fint vis noen kan svare på spørsmålene mine på forrige side Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Men n73 står ikke på listen under hva minnekortet passer til, men n70 og n71 står der så da passer det vell?Nokia N73 bruker miniSD. Så ja, det vil passe. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Ser det er kommet en ny FW-oppgradering til N73 ME V3.0649.0.0.30 (lagt ut ca 02.02.07) Lurer på om noen har oppdatert, og har funnet forbedringer... 7860888[/snapback] Kjører denne nå, og oppdager for min del forbedringer i mp3-spilleren ihvertfall, for nå lagres endelig innstillingene jeg foretar (vet noen ikke hadde dette problemet på forrige FW, men...). Har ikke fått tid til å testet så mye mere ennå, for det er mye som skal innstalleres pånytt... 7862969[/snapback] En ting jeg lurer på: Hvordan er det med volumet på mp3-spilleren? Er der mer "å gå på" enn før? Lydstyrken er ikke høyere enn den må være, og knapt nok det, i alle fall på N73. Jeg er ikke blant de som kjører musikken til smertegrensen, og når jeg av og til må kjøre full styrke på låter der jeg på andre mobiler bare må skru litt opp, sier det sitt. Endret 9. februar 2007 av CellularDude Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 En ting jeg lurer på: Hvordan er det med volumet på mp3-spilleren? Er der mer "å gå på" enn før? 7908003[/snapback] Må nok konkludere med at volumet er det samme som tidligere FW desverre... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 En ting jeg lurer på: Hvordan er det med volumet på mp3-spilleren? Er der mer "å gå på" enn før? 7908003[/snapback] Må nok konkludere med at volumet er det samme som tidligere FW desverre... 7908211[/snapback] Bad news, men uansett; takk skal du ha! Lenke til kommentar
RC Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Jeg har et spørsmål vedr kontaktene. Når jeg skal søke etter en kontakt, og jeg taster inn første bokstav i fornavnet, finner den frem de med etternavn som begynner med den bokstaven jeg tastet. Dersom jeg taster de to første bokstavene i fornavnet, kommer rett navn frem. Men det finnes unntak: Noen av navnene vises med etternavn først når jeg mottar sms. De samme navnene kan jeg søke med å taste inn en enkel bokstav, altså da får jeg frem søk på fornavn slik jeg ønsker. Det mystiske er at hele kontaktlista mi er skrevet inn med fornavn først, og så etternavn. Hvorfor da denne forskjellen? Og hvorfor vises noen som "Etternavn-Fornavn" i sms, mens andre som "Fornavn-Etternavn"?? Har forsøkt å rote rundt for å finne en løsning, men står helt fast. Anyone?? (Jeg vet dette ble en innviklet forklaring...men så er det et innviklet problem også ) Endret 9. februar 2007 av RC Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Jeg har et spørsmål vedr kontaktene. Når jeg skal søke etter en kontakt, og jeg taster inn første bokstav i fornavnet, finner den frem de med etternavn som begynner med den bokstaven jeg tastet. Dersom jeg taster de to første bokstavene i fornavnet, kommer rett navn frem. Men det finnes unntak: Noen av navnene vises med etternavn først når jeg mottar sms. De samme navnene kan jeg søke med å taste inn en enkel bokstav, altså da får jeg frem søk på fornavn slik jeg ønsker. Det mystiske er at hele kontaktlista mi er skrevet inn med fornavn først, og så etternavn. Hvorfor da denne forskjellen? Og hvorfor vises noen som "Etternavn-Fornavn" i sms, mens andre som "Fornavn-Etternavn"?? Har forsøkt å rote rundt for å finne en løsning, men står helt fast. Anyone?? (Jeg vet dette ble en innviklet forklaring...men så er det et innviklet problem også ) 7908562[/snapback] Ikke helt sikker på hva jeg skal svare, men jeg vil nevne at jeg alltid bruker knappen "Fullt navn" i Outlook når jeg skal registrere nye kontakter. Det vil si at jeg må legge inn fornavn evt. mellomnavn og så etternavn i dertil anordnede felt. Etter det er det ikke problemer. Har heller ikke problemer om keg legger inn tilsvarende data i rette felt i telefonens telefonbok (adresseliste). Om dette løser problemet ditt, er uvisst. Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 (endret) Og hvor det er mulig å finne dekslet til ME utgaven ? 7886790[/snapback] Ikke gå for disse Hong-Kong greiene... Har prøvd 2 stk. nå, og displayglasset på disse er rævva... Bare du fører fingeren lett over glasset, så setter det "vannmerker" i selve displayet. Prøv heller denne Danske siden. De reklamerer for originalt ihverfall... Endret 10. februar 2007 av N73_user Lenke til kommentar
RC Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg har et spørsmål vedr kontaktene. Når jeg skal søke etter en kontakt, og jeg taster inn første bokstav i fornavnet, finner den frem de med etternavn som begynner med den bokstaven jeg tastet. Dersom jeg taster de to første bokstavene i fornavnet, kommer rett navn frem. Men det finnes unntak: Noen av navnene vises med etternavn først når jeg mottar sms. De samme navnene kan jeg søke med å taste inn en enkel bokstav, altså da får jeg frem søk på fornavn slik jeg ønsker. Det mystiske er at hele kontaktlista mi er skrevet inn med fornavn først, og så etternavn. Hvorfor da denne forskjellen? Og hvorfor vises noen som "Etternavn-Fornavn" i sms, mens andre som "Fornavn-Etternavn"?? Har forsøkt å rote rundt for å finne en løsning, men står helt fast. Anyone?? (Jeg vet dette ble en innviklet forklaring...men så er det et innviklet problem også ) 7908562[/snapback] Ikke helt sikker på hva jeg skal svare, men jeg vil nevne at jeg alltid bruker knappen "Fullt navn" i Outlook når jeg skal registrere nye kontakter. Det vil si at jeg må legge inn fornavn evt. mellomnavn og så etternavn i dertil anordnede felt. Etter det er det ikke problemer. Har heller ikke problemer om keg legger inn tilsvarende data i rette felt i telefonens telefonbok (adresseliste). Om dette løser problemet ditt, er uvisst. 7909011[/snapback] Jeg har i utgangspunktet vært litt skeptisk til å synce kontaktene på telefonen med outlook i frykt for at de skal blande seg med e-mail kontaktene mine. Kanskje du kan fortelle meg hvordan jeg unngår dette? For i Outlook at jeg jo kontakter på bakgrunn av emailadresser. Mens i telefonen vil jeg kun ha "telefon"kontakter. I outlook ligger jo mine kontakter under "Kontakter". Er det da sånn at jeg skal legge telefonkontaktene under "Personlig adressebok" eller "Outlook adressebok"? For i de to sistnevnte har jeg ingen kontakter pr i dag. Bottom line: jeg vil ikke at emailkontakter og telefonkontakter skal blandes. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Jeg har et spørsmål vedr kontaktene. Når jeg skal søke etter en kontakt, og jeg taster inn første bokstav i fornavnet, finner den frem de med etternavn som begynner med den bokstaven jeg tastet. Dersom jeg taster de to første bokstavene i fornavnet, kommer rett navn frem. Men det finnes unntak: Noen av navnene vises med etternavn først når jeg mottar sms. De samme navnene kan jeg søke med å taste inn en enkel bokstav, altså da får jeg frem søk på fornavn slik jeg ønsker. Det mystiske er at hele kontaktlista mi er skrevet inn med fornavn først, og så etternavn. Hvorfor da denne forskjellen? Og hvorfor vises noen som "Etternavn-Fornavn" i sms, mens andre som "Fornavn-Etternavn"?? Har forsøkt å rote rundt for å finne en løsning, men står helt fast. Anyone?? (Jeg vet dette ble en innviklet forklaring...men så er det et innviklet problem også ) 7908562[/snapback] Ikke helt sikker på hva jeg skal svare, men jeg vil nevne at jeg alltid bruker knappen "Fullt navn" i Outlook når jeg skal registrere nye kontakter. Det vil si at jeg må legge inn fornavn evt. mellomnavn og så etternavn i dertil anordnede felt. Etter det er det ikke problemer. Har heller ikke problemer om keg legger inn tilsvarende data i rette felt i telefonens telefonbok (adresseliste). Om dette løser problemet ditt, er uvisst. 7909011[/snapback] Jeg har i utgangspunktet vært litt skeptisk til å synce kontaktene på telefonen med outlook i frykt for at de skal blande seg med e-mail kontaktene mine. Kanskje du kan fortelle meg hvordan jeg unngår dette? For i Outlook at jeg jo kontakter på bakgrunn av emailadresser. Mens i telefonen vil jeg kun ha "telefon"kontakter. I outlook ligger jo mine kontakter under "Kontakter". Er det da sånn at jeg skal legge telefonkontaktene under "Personlig adressebok" eller "Outlook adressebok"? For i de to sistnevnte har jeg ingen kontakter pr i dag. Bottom line: jeg vil ikke at emailkontakter og telefonkontakter skal blandes. 7911379[/snapback] I oppsettet for synk i Nokia PC Suite kan du angi eksakt hvilke mapper i Outlook som skal synkes. Jeg synker f.eks Notater, men har en egen mappe under Notater, som jeg har kalt Notater_Mobil. Så velger jeg at den mappen skal synkes, og ikke standardvalget Notater. Det samme kan gjøres for Kalender, Kontakter og andre kompatible synkevalg. Lenke til kommentar
4ndr34s Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har et lite problem med meldingene mine. Når jeg får en ny melding kommer ikke den vanlige "1 ny melding mottatt" varslingen opp. Så jeg aner ikke når jeg får nye meldinger, må sjekke manuelt i innboksen. Har prøvd å lete gjennom innstillingene, men finner ingenting som funker. Noen som har noen råd? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Leverte inn mobilen min med knust skjerm forrige uke, de anntok det ville koste rundt 1000kr å fikse det. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 nesten billigere å kjøpe ny telefon da. Lenke til kommentar
vucko Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Fikk min N73 på tirsdag og lørdag morgen nektet den å bytte fra frakoblet modus. Jeg får feilmeldingen "Kan ikke endre profil!" (Og nei, SIM-kortet står i. Om du prøver uten SIM-kort får kommer beskjeden "Sett inn SIM-kort".) Har skrudd telefonen av og på en god del ganger. Det eneste dette har gitt er en ny feil, nemlig at skjermen blir svart og mobilen restarter om du prøver å skru av frakoblet ved oppstart. Alle andre funksjoner som kamera, blåtann, programmer, minnekort og musikkavspilling fungerer derimot utmerket. Vet noen råd? Om ikke leverer jeg den til flashing hos TKP i morgen. 7075933[/snapback] Jeg får det samme feilmeldinga. Kjøpte telefonen i dag men får ikke ringt inn/ut med den? Forslag? Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) fikk telefonen min idag å har tre spørsmål...veldig fornøyd hittil går det ikke ann og fjerne snarveiene i stand by modus? vet man kan bytte de ut, men har sett på en del themes at de ikke er der. Har søkt er i tråden men finner bare hvordan man bytter de ut... Går det ann å skifte navn på themesene?klarer det ikke jeg er .sis filer vis det har noe å si.. har 3.6...er den nyest? er det sms accelorator i den? har hvertfall ikke hatt no sms problemer... kommer sikkert fler spørsmål fra meg senere Endret 11. februar 2007 av andy24 Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 jada, går fint å fjerne snarveiene i standby Gå inn på instillinger - telefon - ventemodus så slår du av aktiv ventemodus Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) har 3.6...er den nyest? 7917211[/snapback] Du må nok komme med et par tall til, før vi kan svare deg... V.3.0649.x.x.xx er den nyeste både til N73 og N73ME. Endret 11. februar 2007 av N73_user Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) tusen takk for hjelpen med å fjerne snarveiene Stig-Arne! ops! så tidligere i tråden at dere snakket o 2.6 og 3.6, men men. Den jeg har er 3.0638.0.0.1 så da er det vell en nyere fw, men er hva gjør den nye?vis det ikke er no veldig stort så går det sikkert bra uten. har lest om litt problemer når man oppgraderer FW. Men takk for svar fra deg også! lurer også på om noen har prøvd dette worms spillet på n73: http://inpoc.no/shop/games/index.vsp?showI...=&action=detail står at det funker på n70 men gidder ikke kjøpe et spill som ikke fyller hele skjermen...(vet at de andre worms spillene funker men liker ikke forts osv.)bedre med det gode gamle Endret 11. februar 2007 av andy24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå