Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk N73 idag. Skikkelig bra mobil dette, trolig den beste dette året.

Den er litt stor, men når den har såpass diger skjerm så synes jeg den er unnskyldt. Og så er tastene litt småe og litt vanskelig å bruke uten å måtte se på dem, men folk flest har vel kommet ut av SMS-alderen nå :)

 

Knallmobil.

6573207[/snapback]

Imponerende Jørgen! Tydligvis verdt å sjekke ut denne, selv om jeg føler det er litt tidlig å pensjonere K800'n min.

Lenke til kommentar
Noen som veit om hvor det billigste stedet der man kan få tak i 1GB minne kort til N73 ?  :hmm: 

 

Netshop har til 375kr, det Kingston merke, vel så bra er det.

6573495[/snapback]

 

På PS Data har de APACER 1gb minnekort til 195kr :p

ellers har Databutikken.com Sandisk Mini Secure Digital 1Gb til 217kr,visst du heller vil ha sandisk ;)

Lenke til kommentar

Er nok ønsketenkning å få den i morra. Hvis det er noen som får svar på om GSM.NO får den inn i dag og vet. sendt den så må det postes ASAP her :D

 

Ellers klarte jeg selvfølgelig ikke å vente til min egen kommer, så dro ned på Nokia Store på Byporten for å ta den i nærmere øyensyn og få testet den litt.

 

Var veldig fornøyd. Plommefargen var ikke "plommete", men minnet mer om en sortfarge. Knappene var litt små, men har ikke akkurat de minste fingrene selv og vet at dette er en tilvenningssak. Har hatt både t18, 8210 og 8310 tidligere (som alle har små knapper) og er som sagt en tilvenningssak!

 

 

BESTE PRIS PÅ N73:

 

1 stk. Nokia N73 Plum/Silver kr 3039,20

Epostfaktura kr 56,00

Pris eksl. mva: kr 3095,20

Mva: kr 773,80

Pris inkl. mva: kr 3869,00

 

WWW.GSM.NO (nei jeg hverken jobber eller har interesser der, bare syntes de fortjente litt skryt for den gode prisen) :thumbup:

 

Ellers var det herlig å se hvor mye raskere menyen og knappene var på N73 (3. gen. symbian) mot min tidligere 6680 (som var 1. gen. symbian)

 

Fikk jo bare trykket lett gjennom den, men virker lovende so far, men om får se om det blir toppkarakter etter en uke med grundig testing og gjennomkjøring :p

 

Forøvrig var prisen på diverse butikker i byen alle rundt 4995-5495,- (byporten, Oslo C etc)

Så greit å spare et par lapper på å vente et par dager.

 

Fikk også spurt og bekreftet at N73 er kompatibel med 2gb minnekort!

 

SANDISK 2048MB MINI SD SECURE DIGITAL NS (SDSDM-2048-E10M) 1 27.07.2006 375,- 375,- (ex. mva) hos www.techlife.no er vel et godt alternativ (bestilt selv)

Endret av KristianP
Lenke til kommentar
Fikk akkurat en utilfreds svar fra GSM :

Hei!

Vi forventer å få denne inn i løpet av begynnelsen av neste uke. Får vi den inn tidlig kan du sitte med din nye telefon i løpet av neste uke.

 

Mvh Remi

 

Ha en fin dag

  :(  :dontgetit:  :nei:  :no:  :ohmy:  :mad:  pokker..!

Da bildet vel onsdag eller Torsdag om ca 1uke..... :hrm:

6573801[/snapback]

 

hva spurte du om?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor lenge MPX og slike butikker har åpent? Med tanke på hvor lenge de pakker varer og får inn nye varer?

 

Kommer den ikke i dag avbestiller jeg og legger ny bestilling på Amentio bare for å spare litt :roll:

 

Regner med det er slikt som SUPERJANNE sier at hvis Amentio forventer rød/hvit 5. august så er det nok rundt samme dato for de andre også...

Endret av pdiddy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...