KristianP Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 KristanP, du har bestilt den fra GSM eller? Jeg har gjort det samme, håper å ønsker at den blir sendt i dag så vi får den i morgen . Men jeg tror det blir litt for mye å håpe på . Tror også vi får den på mandag, i værstfall Tirsdag . 6571898[/snapback] Har den i morra Lenke til kommentar
stakkarn Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Min Plum/Silver ligger klar til henting på PCutstyr nå, men jeg har ikke penger før den 12 Vet ikke om jeg holder ut ventetiden, må få lånt meg penger eller noe Lenke til kommentar
Stian-J Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 jippi. min er innlevert post-terminalen nå, da kommer den imorgen. whoppdidoo Lenke til kommentar
KristianP Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) GRRRRRRRR Fikk denne fra GSM etter å ha spurt om de har registrert innbetaling og om de fikk sendt ut mobilen i dag: Hei! Telefonen forventes inn i dag. Betalingen er registrert og vi regner med å få sendt den en av de nærmeste dagene. Mvh Remi Ha en fin dag *********************************************** Mvh Norwegian Telecom AS Kanalveien 54 PB 6142 Postterminalen 5892 BERGEN www.gsm.no <http://www.notel.no> NÆRMESTE DAGENE?? Men prisen veier jo seff litt opp, men likevel... Levering, levering og levering er kanskje noe av det viktigste i tillegg til kundeservice og pris for elektrokjøp. Fikk denne tilbake - må si det da! Trodde de "hadde mye å gjøre" eller ventet til over helgen Hei! Dette er fordi den ennå ikke er kommet inn. Kommer den i dag, vil den bli sendt i dag. Det kan imidlertid være noe forsinkelser fra leverandør. Mvh Remi Ha en fin dag Endret 28. juli 2006 av KristianP Lenke til kommentar
Gangstah Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 En liten bilde sammenligning mellom N73 og K800i Her Lenke til kommentar
stakkarn Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 På noen av bildene der så ser det jo faktisk ut som N73 tar klarere bilder enn k800. Noen som er enig? Lenke til kommentar
palandersberge Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 På noen av bildene der så ser det jo faktisk ut som N73 tar klarere bilder enn k800. Noen som er enig? 6572988[/snapback] Enig...Bildene fra N73 gjorde meg faktisk imponert i forhold til mange av de jeg har sett på feks. www.n73.ic.cz Lenke til kommentar
stakkarn Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Eneste er at det kan se ut som k800i ikke omgjør farger og lys så mye, men det vet vi ikke 100% siden vi ikke vet hvordan tinga han har tatt bilde av ser ut i virkeligheten. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Nå har jeg endelig sett å holdt på en Nokia N73 De hadde fått den i ca 1 time før jeg var på NokiaStore Byporten. Må si det er et flott sykke duppedipp Fikk se åssen den var på å i action, men ellers var den knall Nå Gleder meg ihvertfall til å få den. Håper GSM for opp giret, å får sendt den i morgen. Lenke til kommentar
Stian-J Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 var knappene veldig små? leste at amobil syntes de var altfor små Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Fikk ikke se den i action mener jeg. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Mpx har 20+ av Plum/Silver på lager nå Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 For å si den sånn, hvis du har hatt N70 så er knappene på N73 større å mye bedre å trykke med. Jeg syntes knappene var små å uvant å bruke i begynnelsen, men man venner seg til det. Med N73 er de veldig god ikke får små av det lille jeg fikk erfart med mobilen. Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 KristianP Det står fremdeles at den er ventet, og ikke på lager. Neppe at du får den i dag. Som sagt morgen dagen er også ønsketekning, men realistisk man-tirs Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Stian-J Hvor har du bestilt fra? Lenke til kommentar
MurphY- Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Ringte telekiosken der hadde de fått den inn, men venter litt pga der var prisen over 5000 uten abb og ca3500 med. Lenke til kommentar
molna Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Fikk N73 idag. Skikkelig bra mobil dette, trolig den beste dette året. Den er litt stor, men når den har såpass diger skjerm så synes jeg den er unnskyldt. Og så er tastene litt småe og litt vanskelig å bruke uten å måtte se på dem, men folk flest har vel kommet ut av SMS-alderen nå Knallmobil. Lenke til kommentar
palandersberge Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 (endret) Legg ut noen bilder? Endret 28. juli 2006 av palandersberge Lenke til kommentar
TheBassMan Skrevet 28. juli 2006 Del Skrevet 28. juli 2006 Oi allrede?Stiv pris du betalte for den da? molna hvor kjøpte du den fra? Til alle dere som har hatt eller har Nokia N70, kommer dere ikke til å syntes at tastene er for små. De er større å bedere enn N70 syntes nå ihverfall jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå