Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei hei..

trenger litt hjelp her..

kjøpte denne til moren min til julegave ( litt for avansert for hennes bruk kanskje, men samma det )

Tingen er at den nå virker litt for avansert for meg også, for jeg finner ikke hvordan jeg kan kopiere hennes gamle kontakter som hun har på sim-kortet sitt over i telefon minnet.. Det er ganske patetisk ( i know ) , så alt av hjelp er jeg takknemlig for!

Simen

Lenke til kommentar

På Ebay er det vel for det meste bare Hong Kong-varer det går på vel...?

Hadde ikke stolt på at det hadde vært originalt det jeg hadde kjøpt derfra ihvertfall...

Kjøpte et par deksler til min gamle 6680 derfra, men det var ikke av samme kvalitiet som det originale nei. Displayglasset fikk veldig fort riper. Men, så betalte jeg ikke mer enn en 50-70 KR rett i postkassen for det heller da. Og da var det med spesial"skrutrekker", bakdeksler og frontdekselet!

Lenke til kommentar
N73_user:

kjøper man ting som blir sent fra uk. er man mye mer sikker enn å kjøpe fra kina. Enkelte har jo garanti på at tingene er ekte.. Har selv kjøpt kjipe piratkopier av f eks AD41 fra kina... Men jeg har også kjøpt originale deler fra uk...

7575547[/snapback]

Skriver under på den! Kjøpte selv AD-41 både fra kina og mytrendyphone, kan hende sistnevnte og var piratkopi, men for en forskjell! Den jeg fikk fra kina var elendig, billig plast og fungerte bare halvveis men med mye skurring. Den fra mytrendyphone virket utmerket og lydkvaliteten var mye bedre.

Lenke til kommentar
noen plasser som selger originale  n73 deksler?

7574145[/snapback]

Greitt det, men hvis dere hadde lest spørsmålet og visst hva dere svarer på, så skjønner dere kanskje svaret mitt også.

Uthever det viktige i Hetland's spørsmål for sikkerhets skyld...

Endret av N73_user
Lenke til kommentar
Begynner å bli rimlig lei nå. Kameraet på n731 vil nesten aldri funke! Noen oppgraderinger som jeg kan laste ned eller noe sånt som får dem til å funke? Eller må jeg sende den inn?! Fint om folk kan svare på detta!

7570808[/snapback]

http://europe.nokia.com/softwareupdate

7571308[/snapback]

Sto at jeg hadde den nyeste firm... :hmm:

7577444[/snapback]

hvilken versjon har du da?

har du skifta produktnummer?

Lenke til kommentar
Begynner å bli rimlig lei nå. Kameraet på n731 vil nesten aldri funke! Noen oppgraderinger som jeg kan laste ned eller noe sånt som får dem til å funke? Eller må jeg sende den inn?! Fint om folk kan svare på detta!

7570808[/snapback]

http://europe.nokia.com/softwareupdate

7571308[/snapback]

Sto at jeg hadde den nyeste firm... :hmm:

7577444[/snapback]

hvilken versjon har du da?

har du skifta produktnummer?

7577581[/snapback]

Vet ikke åssen ver. jeg har.

Skifta produktnummer? ehh.. Hva er det?

Lenke til kommentar

:hmm: Får ikke til å nedlaste spill til Nokia N73! Får en en feilmelding helt på slutten av nedlatsningen. Der står det: Kan ikke nedlaste! (med rødt, utropstegn)

Kan noen hjelpe meg å finne en løsning på dette?

Sjekker selvfølgelig med spilleleverandør f.eks: inpoc og rabbit om spillet går til denne!

Hvis ikke noen vet om noen bedre leverandører (sider)?

Har noen samme erfaringer på disse problemene?

Ha oppgradert den til: V 3.0638.0.0.1 30-10-2006 RM-133 Nokia N73(03)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...