Hetland Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 tror han mener det som er under de snarveiene igjen, som han selv sier der dagens oppføringer står Lenke til kommentar
khvm Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Hvordan kan jeg få benyttet Sis-filer på telefonen? Prøver å laste ned screensavers i sis-format, men telefonen vil ikke installere de. Må jeg endre på filene eller er det andre filer som er tilegnet N73? N73 er jo en 60series-telefon....? Takker for svar Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) tror han mener det som er under de snarveiene igjen, som han selv sier der dagens oppføringer står 7538361[/snapback] Vel... Teksten under "aktiv ventemodus"-linjen kan da vel ikke fjernes? Mener jeg har vært igjennom det som er av menyer for å prøve å "customisere" denne, da jeg ikke er helt fornøyd med visningen. Har prøvd å få bort linja som viser oppgaver mange dager frem i tid... Kunne tenkt meg å fått kun oppgaven(e) for idag/imorgen vist, og ikke oppgaven jeg eventuelt skulle ha om 6 dager... Endret 19. desember 2006 av N73_user Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Hvordan kan jeg få benyttet Sis-filer på telefonen? Prøver å laste ned screensavers i sis-format, men telefonen vil ikke installere de. Må jeg endre på filene eller er det andre filer som er tilegnet N73? N73 er jo en 60series-telefon....? Takker for svar 7538727[/snapback] Du må ha til 60series 3rd edition, ellers vil det ikke funke. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 -Innstillinger-Telefon -Ventemodus -Aktiv ventemodus til "På" Voila... Går ut ifra at det var dette du tenkte på ihverfall... 7537968[/snapback] Hmm, det sto på, men så skrudde jeg den av og så på igjen og så kom den..merkelig... Anyways, takk, det funka.. på en merkelig måte.. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Telefonen driver å maser om "Jeg vil tillate programmet Opera" Eller Live Messenger å koble til nett, hver gang jeg åpner det.. Hvordan får jeg den til å HUSKE valget mitt? Den maser også om hvilken tilkobling jeg vil velge HVER gang... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
ingesol Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Telefonen driver å maser om "Jeg vil tillate programmet Opera" Eller Live Messenger å koble til nett, hver gang jeg åpner det.. Hvordan får jeg den til å HUSKE valget mitt? Den maser også om hvilken tilkobling jeg vil velge HVER gang... Noen som kan hjelpe? 7547141[/snapback] Dette skjer for alle Javaprogrammer. Veldig irriterende, vet ikke om det finnes noen løsning på problemet. Mulig den ikke hadde spurt om tilkobling hvis man hadde bare en, men er usikker på om den klarer seg med bare en. Må vel gi tillatelse til bruk av internett uansett. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 er mulig det er samme problem som med opera mini, at de som lager programmet må betale en dyr lisens for at den skal koble seg opp hver gang uten å spørre. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 er mulig det er samme problem som med opera mini, at de som lager programmet må betale en dyr lisens for at den skal koble seg opp hver gang uten å spørre. 7547616[/snapback] tror det bare er en sperre i symbian slik at du ikke skal gå på nett uten at du faktisk er på nett. Da jeg tidligere hadde K750i så kunne jeg velge om den skulle spørre om tilkobling eller ikke. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 ja, men de som har lisens, om du svarer ja på at den skal få lov til å koble til, så spør den kun den ene gangen. Lenke til kommentar
nbor Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Jeg har lest nesten alle 117 sider, men finner ikke ut hvordan jeg får oppdatert min N73 til Ver 3.XXXX, jeg har prøvd vanlig oppdatering med både Mobilen på Norsk og Engelsk språk uten hell. Hjelp!! vær så snill....vis tålmodighet med en Amatør Endret 23. desember 2006 av nbor Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 da må du lese omatt igjen http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=344689 Du må forandre produktkoden om du har en operatørlåst telefon. Her står fremgangsmåten for å forandre produktkoden. Lykke til:) Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Har oppgradert min N73 til ME-versjon. Lurer på om jeg kan endre firmwaren til N73 ved å gi telefonen produktkoden for dette via programmet NSS, og så laste ned oppgradering fra Nokia? Endret 23. desember 2006 av CellularDude Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Du må mest sannsynelig vente til at det kommer en nyere firmware til den originale versonen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5dhrKosa Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Når jeg taster inn *#0000# kommer dette opp: V 2.0628.0.0.1 10.07.2006 RM-133 Nokia N73 (03) Bør jet oppdatere softwaren? Kan den oppdateres på mac eller kun per windows-maskin? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 ja du bør oppdatere softwaten på din telefon. om NSU funker på mac vet jeg ikke, er vel bare å prøve? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5dhrKosa Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 ja du bør oppdatere softwaten på din telefon.om NSU funker på mac vet jeg ikke, er vel bare å prøve? 7566431[/snapback] Og akkurat hva er det som taler for en oppdatering? Grunnen til at jeg har vært konservativ hittil er at jeg har lest om mange feil, det største i mine øyne at kameraet plutselig tar gule bilder.... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 ja du bør oppdatere softwaten på din telefon.om NSU funker på mac vet jeg ikke, er vel bare å prøve? 7566431[/snapback] Og akkurat hva er det som taler for en oppdatering? Grunnen til at jeg har vært konservativ hittil er at jeg har lest om mange feil, det største i mine øyne at kameraet plutselig tar gule bilder.... 7568564[/snapback] Tar ikke gule bilder, men søkeren blir litt gulaktig hos noen og hos meg er det blåaktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5dhrKosa Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 ja du bør oppdatere softwaten på din telefon.om NSU funker på mac vet jeg ikke, er vel bare å prøve? 7566431[/snapback] Og akkurat hva er det som taler for en oppdatering? Grunnen til at jeg har vært konservativ hittil er at jeg har lest om mange feil, det største i mine øyne at kameraet plutselig tar gule bilder.... 7568564[/snapback] Tar ikke gule bilder, men søkeren blir litt gulaktig hos noen og hos meg er det blåaktig. 7568736[/snapback] Men hvis ikke oppdateringen har noe for seg annet enn at det er en nyere versjon formelt, da kan jeg jo bare glemme det. Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Begynner å bli rimlig lei nå. Kameraet på n731 vil nesten aldri funke! Noen oppgraderinger som jeg kan laste ned eller noe sånt som får dem til å funke? Eller må jeg sende den inn?! Fint om folk kan svare på detta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå