Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satt og kikka på tv her isted. Så kom den nye nokia reklamen på... den som er på en måte en delt reklame for N93 og N73 (de vises jo begge på slutten).

Noen som husker/vet hvilken sang som spilles på slutten av den reklamen? Jeg har fått den på hodet men klarer ikke å komme på hva den heter... Jeg tror den spilles av moby, men er ikke sikker... anyone?

Lenke til kommentar
Satt og kikka på tv her isted. Så kom den nye nokia reklamen på... den som er på en måte en delt reklame for N93 og N73 (de vises jo begge på slutten).

Noen som husker/vet hvilken sang som spilles på slutten av den reklamen? Jeg har fått den på hodet men klarer ikke å komme på hva den heter... Jeg tror den spilles av moby, men er ikke sikker... anyone?

7516384[/snapback]

Kan det være Moby - In my heart? Den følger i alle fall med N73 ME. :) Litt tøff sang i grunn :D

Lenke til kommentar

7516384[/snapback]

Kan det være Moby - In my heart? Den følger i alle fall med N73 ME. :) Litt tøff sang i grunn :D

7516956[/snapback]

Det har du rett i. Takk skal du ha! Ble gal av å ikke finne ut hva sangen heter... :)

Lenke til kommentar
Jeg er også ganske sugen på denne telefonen.  Det eneste jeg fykter er tastene... tastene på N70 er jo helt forferdelig, og disse ligner ganske mye...

6244823[/snapback]

Jeg har hatt en N70 nå i 12 måndeder. Jeg måtte tilvenne meg tastaturet siden det var så smått, hadde 3510i før.

Men det gikk TOPPERS bare etter rundt 1-2 uker...

Lenke til kommentar

Heisann! :)

Oppdaterte først til ME, så til IE. Da jeg gjorde dette, fikk jeg for øvrig ikke med MSN Live messenger som egentlig skal følge med IE, men frakoblet-knappen fungerte slik den skulle.

Jeg lastet så inn en hel del programmer, og alt virket greit.

Problemet oppstod, da jeg i dag slo tlf av og på. Plutselig måtte jeg fylle inn land og by + dato og tid på nytt. Ikke nok med det, men "installerer" dukket opp... (dette har blitt nevnt tidligere).

Jeg gikk så inn i applications, hvor jeg da plutselig manglet et par programmer jeg hadde lastet ned. Ikke nok med det. Men de programmene som fortsatt var der, gikk det ikke ann å gå inn på. Ingen av dem jeg hadde lastet ned, faktisk! Eneste som gjenstod etter reboot'n, var musikkfilene jeg hadde overført.

Noen som har noen råd eller tips om hvordan jeg kan forebygge at dette skjer igjen? Ønsker jo helst å slippe å installere alle programmene på nytt, hver gang jeg restarter mobilen??

Kan problemet være at jeg installerte alle programmene jeg lastet ned på minnekortet, fremfor telefonminnet? Eller er det rett og slett noe jeg må stille inn for at dette ikke skal skje?

En annen ting jeg lurer på er; lyden i IE er betydelig bedre enn den orginale, MEN det skurrer en del når jeg setter volumet relativt høyt. Hvorfor det? Er det fordi jeg benytter de medfølgende Nokia-hodetelefonene, fremfor å benytte et stereoadapter med separate hodetelefoner?

PS! Hvordan fungerer videosamtale, push-mail og har jeg mulighet for å få den norske versjonen av IE?

Takker som alltid for svar, folkens... :roll:

Lenke til kommentar
noen som vet hvorfor telefonen min spiller forskjellige melodier når det ringer, selv om jeg ikke har dedikert spesielle ringetoner på forskjellige navn/nr. har kun definert melodi på profil "generell", men denne virker bare på enkelte innringinger.

7514915[/snapback]

det er forskjell på taleanrop og videoanrop melodien.

Lenke til kommentar
Har et problem jeg sliter en del med...

etter at jeg reinstallerte til nyeste software, begynte telefonen og bli merkelig, alle spillene mine sluttet og fungere(de var installerte) men det var ingen respons da jeg trykket på de.

og vær gang jeg putter inn og ut minnekortet, eller slår  telefon av/på så kommer det fram "installerer" og noen få sec etterpå "kan ikke fulføre innstaleringen fra minnekortet,gå til program beh for og installere gjennstående program" men når jeg går til prog beh, så kan jeg verken slette eller installere de programmene, det var 2 .sis filer.

Noen som aner hva problemet kan være? :ermm:

7504343[/snapback]

Det med "installerer" fikk jeg etter jeg oppgraderte til ME.

Fant noen .sis filer i /private-katalogen som jeg slettet. Etter det var problemet borte.

7504506[/snapback]

Er det bare å søke etter .sis-filer i mappen Private på minnekortet, og når de blir funnet, kan jeg bare slette dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...