CellularDude Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Hmmm.... har fått blod på tann etter vellykket firmwareoppgradering av N73. Hva med å oppgradere til ME-versjonen? Har lyst å prøve! 2 spørsmål: Kan jeg bruke NSS på samme måte som jeg gjorde sist, bare jeg denne gang oppdaterer produktkoden til 0539269 Scandinavia? Når jeg så kjører Nokias oppdateringsprogram, vil den da oppdatere firmwaren til ME-versjonen? Endret 9. desember 2006 av CellularDude Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Dette er VELDIG bra oppfattet. Så svaret på spørsmålene er JA.... Endret 9. desember 2006 av N73_user Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Dette er VELDIG bra oppfattet. Så svaret på spørsmålene er JA.... 7460834[/snapback] Javel, hvis det er så enkelt... Konge, da! Endret 9. desember 2006 av CellularDude Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ja, det er så enkelt. Så tut å kjør! Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Ja, det er så enkelt.Så tut å kjør! 7460956[/snapback] Ok, jeg setter i gang - nu!! Tusen takk for hjelpen! LITT SENERE: Jaaaaaaaaa! Telefonen er oppdatert til ME-versjon. Det første jeg gjorde var å starte musikkspilleren. Den er jo en nyere versjon enn i den ordinaøre N73. Og her er loundess, slik at bass ikke lenger er noe problem. Nå svinger det som rakker'n! Skal nå tilpasse telefonen, og synke med Outlook, mm. N73_user, you made my day Endret 9. desember 2006 av CellularDude Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bare hyggelig CellularDude! Og du har også mulighet for å legge til albumcover... Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bare hyggelig CellularDude! Og du har også mulighet for å legge til albumcover... 7461154[/snapback] Ja, jeg kan jo prøve det med tiden. Nei, dette var jammen en fin start på dagen... Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Noen som har vært borti et program så jeg kan se en litt mer omfattende info i kontaktlista. F.eks. så jeg ser nummeret uten å gå inn på navnet.. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hmm. Jeg har nå Firmware V3.0638.0.0.30 30-10-2006 RM-133 Nokia N73 (03) Og jeg har også fått ny MP3 spiller.. Ikke værst. 2 firmware updates og ny MP3 spiller etter hver gang. lol Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Folkens! Hvis dere vil lage deres egne themes til deres Nokia så kan dere bruke dette programmet her: Carbide.ui S60 Theme Edition 3.1 Jeg bruker den og er damn fornøyd! Endret 10. desember 2006 av AMDXP Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har noen av dere som har oppdatert til ME firmware testet om det går å få tilbake original N73 firmware om man ønsker dette? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hvis man leverer mobilen inn for at de skal reparere joystikken. Vil de da uansett sjekke alt, eller vil de bare ta seg av joystikken? Lenke til kommentar
trondheim Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 er det noen som vet om det er mulig å forandre skriftstørrelsen på sms på n73? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hvis man leverer mobilen inn for at de skal reparere joystikken. Vil de da uansett sjekke alt, eller vil de bare ta seg av joystikken? 7470753[/snapback] De vil kanskje oppgradere til nyeste firmware, men det beste du kan gjøre, er å legge ved en beskjed om de skal gjøre det, eller ikke. Så får du ikke noen overaskelser. Uansett bør du ta backup først! Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Noen som har vært borti et program så jeg kan se en litt mer omfattende info i kontaktlista. F.eks. så jeg ser nummeret uten å gå inn på navnet.. 7468965[/snapback] "Alon Software Contact Guide" er mer omfattende enn den vanlige kontaktlista di, men er litt usikker på om dette programmet fyller dine krav da... Du kan søke etter navn, nummer, e-postadresse etc., men du får ikke opp nummeret uten å gå inn i navnet med dette heller nei. Lenke til kommentar
khvm Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei folkens! Jeg leverte inn mobilen min til service 24/11, men har fortsatt ikke mottatt den. Dette selv for det faktum at jeg var innom butikken, da de sa at jeg burde ha telefonen tilbake på torsdag (forrige uke!) Det vil altså si at jeg har hatt mobilen inne til service i 15 dager!! Som jeg har forstått, så har jeg krav på å få en midlertidig mobil fra forhandleren hvis servicen tar lenger tid enn 1 uke. Stemmer dette? Hvis ikke, så har jeg vel i hvert fall noen rettigheter?? Takker for alle svar... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg tror du finner svar på det i HWs guide til forbrukerkjøpsloven: Juss på nett Lenke til kommentar
mogga Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har noen av dere som har oppdatert til ME firmware testet om det går å få tilbake original N73 firmware om man ønsker dette? 7470746[/snapback] Det går ikke før det kommer ny firmware. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har noen av dere som har oppdatert til ME firmware testet om det går å få tilbake original N73 firmware om man ønsker dette? 7470746[/snapback] Det går ikke før det kommer ny firmware. 7475017[/snapback] Sikker på det? Har gjort det selv, for morro skyld og oppdaterte til ME igjen. Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Har noen av dere som har oppdatert til ME firmware testet om det går å få tilbake original N73 firmware om man ønsker dette? 7470746[/snapback] Det går ikke før det kommer ny firmware. 7475017[/snapback] Sikker på det? Har gjort det selv, for morro skyld og oppdaterte til ME igjen. 7476734[/snapback] Tror svaret på dette spørsmålet blir todelt... Operatørlåste telefoner går ikke, mens med åpne telefoner ser det ut til å gå (tror faktisk det var en på forumet med en åpen telefon, som ikke fikk dette til også (prog.varekoden?)). Edit: Ja, det var det ja... Han hadde lagt inn den Europeiske koden istedet for den Skandinaviske... Jeg har en operatørlåst telefon, å får det dermed IKKE til. Så jeg tror vi gir både ramma_2pac og mogga delvis rett... Endret 11. desember 2006 av N73_user Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå