Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Hmmm.... har fått blod på tann etter vellykket firmwareoppgradering av N73.

Hva med å oppgradere til ME-versjonen? Har lyst å prøve!

2 spørsmål:

Kan jeg bruke NSS på samme måte som jeg gjorde sist, bare jeg denne gang oppdaterer produktkoden til 0539269 Scandinavia?

Når jeg så kjører Nokias oppdateringsprogram, vil den da oppdatere firmwaren til ME-versjonen?

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det er så enkelt.

Så tut å kjør!

7460956[/snapback]

Ok, jeg setter i gang - nu!! Tusen takk for hjelpen!

LITT SENERE:

Jaaaaaaaaa!

Telefonen er oppdatert til ME-versjon. Det første jeg gjorde var å starte musikkspilleren. Den er jo en nyere versjon enn i den ordinaøre N73. Og her er loundess, slik at bass ikke lenger er noe problem. Nå svinger det som rakker'n!

Skal nå tilpasse telefonen, og synke med Outlook, mm.

N73_user, you made my day :D:thumbup:

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar
Hvis man leverer mobilen inn for at de skal reparere joystikken. Vil de da uansett sjekke alt, eller vil de bare ta seg av joystikken?

7470753[/snapback]

De vil kanskje oppgradere til nyeste firmware, men det beste du kan gjøre, er å legge ved en beskjed om de skal gjøre det, eller ikke. Så får du ikke noen overaskelser.

Uansett bør du ta backup først!

Lenke til kommentar
Noen som har vært borti et program så jeg kan se en litt mer omfattende info i kontaktlista. F.eks. så jeg ser nummeret uten å gå inn på navnet..

7468965[/snapback]

"Alon Software Contact Guide" er mer omfattende enn den vanlige kontaktlista di, men er litt usikker på om dette programmet fyller dine krav da...

Du kan søke etter navn, nummer, e-postadresse etc., men du får ikke opp nummeret uten å gå inn i navnet med dette heller nei.

Lenke til kommentar

Hei folkens!

Jeg leverte inn mobilen min til service 24/11, men har fortsatt ikke mottatt den. Dette selv for det faktum at jeg var innom butikken, da de sa at jeg burde ha telefonen tilbake på torsdag (forrige uke!) Det vil altså si at jeg har hatt mobilen inne til service i 15 dager!! :mad:

Som jeg har forstått, så har jeg krav på å få en midlertidig mobil fra forhandleren hvis servicen tar lenger tid enn 1 uke. Stemmer dette? Hvis ikke, så har jeg vel i hvert fall noen rettigheter?? :hmm:

Takker for alle svar... :ohmy:

Lenke til kommentar
Har noen av dere som har oppdatert til ME firmware testet om det går å få tilbake original N73 firmware om man ønsker dette?

7470746[/snapback]

Det går ikke før det kommer ny firmware.

7475017[/snapback]

Sikker på det? :roll:

Har gjort det selv, for morro skyld og oppdaterte til ME igjen.

Lenke til kommentar
Har noen av dere som har oppdatert til ME firmware testet om det går å få tilbake original N73 firmware om man ønsker dette?

7470746[/snapback]

Det går ikke før det kommer ny firmware.

7475017[/snapback]

Sikker på det? :roll:

Har gjort det selv, for morro skyld og oppdaterte til ME igjen.

7476734[/snapback]

Tror svaret på dette spørsmålet blir todelt...

Operatørlåste telefoner går ikke, mens med åpne telefoner ser det ut til å gå (tror faktisk det var en på forumet med en åpen telefon, som ikke fikk dette til også (prog.varekoden?)).

Edit: Ja, det var det ja... Han hadde lagt inn den Europeiske koden istedet for den Skandinaviske...

Jeg har en operatørlåst telefon, å får det dermed IKKE til.

Så jeg tror vi gir både ramma_2pac og mogga delvis rett...

Endret av N73_user
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...