Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

 

Hva heter den russiske siden som tester mobiler?

 

Lurer på om de har testet n73?

6568510[/snapback]

 

Nei, nokia hadde kontaktet dem og inngått avtale om at N73 ikke skulle testet før den kom i ferdig versjon. De er notoriske til teste uferdige mobiler, noe som har ført til unødig kritikk av endel buggete modeller.

Lenke til kommentar

ganske så misunnelig på han som fikk bestilt den for 3000 ja.. irrirterer meg over det enda.. hehe..

 

men men.. jeg planlegger å bruke min nye N73 en del som MP3 telefon.. så hvilket nokia headsett burde jeg kjøpe.. vil helst ha muligheten til å koble inn mine egene headsett oxo.

Lenke til kommentar
Uansett, bestilte heile driten!

 

GSM.NO:

 

Du bestilte følgende:

1 stk.  Nokia N73 Plum/Silver kr 3039,20

  Epostfaktura kr 56,00

  Pris eksl. mva: kr 3095,20

  Mva: kr 773,80

  Pris inkl. mva: kr 3869,00

 

dæven kor heldig du var da.... jeg bestilte den i går da måtte jeg betale 1000 kr mer enn deg:(

 

jaja..

 

lite spm til slutt.. noen som vet om det er IR på N73? likte et fjernkontrol program jeg hadde på gammle telefonen min:D

6567873[/snapback]

 

 

ganske så misunnelig på han som fikk bestilt den for 3000 ja.. irrirterer meg over det enda.. hehe..

 

men men.. jeg planlegger å bruke min nye N73 en del som MP3 telefon.. så hvilket nokia headsett burde jeg kjøpe.. vil helst ha muligheten til å koble inn mine egene headsett oxo.

6568798[/snapback]

 

Han fikk ikke den for 3000 han fikk den for 3039,20 + moms. Prisen inkl frakt ble da 3869,-

 

Edit: Og den prisen for man kun ved å ha visse Chess abo. Ordinær pris er 4099,- + frakt.

Endret av m3
Lenke til kommentar
ganske så misunnelig på han som fikk bestilt den for 3000 ja.. irrirterer meg over det enda.. hehe..

 

men men.. jeg planlegger å bruke min nye N73 en del som MP3 telefon.. så hvilket nokia headsett burde jeg kjøpe.. vil helst ha muligheten til å koble inn mine egene headsett oxo.

6568798[/snapback]

 

Dette ser bra ut, http://mytrendyphone.dk/shop/default.asp?s...oductid=J5-6758 det er ihvertfall det jeg skal ha til min n73.du kan også bruke ditt eget headsett,på dette :thumbup:

Endret av gunnar.,89
Lenke til kommentar
ganske så misunnelig på han som fikk bestilt den for 3000 ja.. irrirterer meg over det enda.. hehe..

 

men men.. jeg planlegger å bruke min nye N73 en del som MP3 telefon.. så hvilket nokia headsett burde jeg kjøpe.. vil helst ha muligheten til å koble inn mine egene headsett oxo.

6568798[/snapback]

 

Dette ser bra ut, http://mytrendyphone.dk/shop/default.asp?s...oductid=J5-6758 det er ihvertfall det jeg skal ha til min n73.du kan også bruke ditt eget headsett,på dette :thumbup:

6568934[/snapback]

 

 

ja den så bra ut:D

Lenke til kommentar

oi, mpx er 15 minutter unna meg... kansje jeg henter en imorgen!

 

crap det går ikke ann å hente der... men da får nok netshop den også, siden de har samme leverandør, som komplett etc også.

 

 

sendt epost til gsm.no og bedt de legge ut rød/hvit i listene sine, bestiller den der jeg.

Endret av SUPERJANNE
Lenke til kommentar

Hey everybody!

 

Valget er enkelt. GSM.no, fordi det billigst for N73. Den skal komme i morgen(ventet 28.7.) :dribble::dribble: Fargen er Plum/silver, den er svart bak å ganske lik som N70 i front(silver/black). Helt Ta-Ta bra! :w00t::thumbup:

 

åÅååååÅ nå gleder meg fælt :dribble:

tenk om den blir lengere utsatt :cry: Det er nesten for jævlig at man kan glede seg så fælt, bare for en liten sexy duppedings som N73 :dribble:

Lenke til kommentar
Hey everybody!

 

Valget er enkelt. GSM.no, fordi det billigst for N73. Den skal komme i morgen(ventet 28.7.) :dribble:  :dribble:  Fargen er Plum/silver, den er svart bak å ganske lik som N70 i front(silver/black). Helt Ta-Ta bra! :w00t:  :thumbup:

 

åÅååååÅ nå gleder meg fælt :dribble:

tenk om den blir lengere utsatt :cry:  Det er nesten for jævlig at man kan glede seg så fælt, bare for en liten sexy duppedings som N73 :dribble:

6569826[/snapback]

 

 

den er lilla bak !

Lenke til kommentar

Den er ikke LILLA sånn når du ser på den. Det er bare sånn at det er en liten touch/snev/skjær av fargen lilla blandet med sølv. Det er sølv fargen som er den dominerende. Det ser ganske bra ut syntes nå jeg da. Den blir ganske lik i front som Silver/Black N70. :) Hvis man liker den fargen, så liker man fargen på N73 tror jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...