Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JODA, automatisk tastelås finnes, bare søk litt i instillinger :) funker fint den.

Tull og tøys.

 

N73 kommer ikke med "innebygd" automatisk tastelås.

Ved hjelp av 3.parts programvare derimot, får du automatisk tastelås.

 

Husk at automatisk systemlås er noe helt annet.

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar
enkelt: det er ikke noen tastelås på S60 / symbian til nokia. Det må lastet ned ett 3. parts program for å ta seg av det :)

7425738[/snapback]

 

Hvorfor i all verden det ikke er inkludert lurer nå jeg svært på.

 

Har jo vært sånn i årevis (selv om mobiler har hatt innebygget tastlås i årevis)...

Lenke til kommentar

Har hørt at N73 har problem med jeoystikkenn. Hvilken del er det som har brukt å falle ev hos dere andre... Hoss meg har "kula" vært løs ei gooood stund. men den kunne man bare sette på plass igjenn, så det har ikke vært noe problem. Men nå har den falt av. aner ikke hvor den kan være. Tro om jeg får det på garantien når jeg ikke finner kula?

Lenke til kommentar
Skjedde med meg på fredag! Joy stikekke datt av! vet ikke hvordan det skjedde , eller hvor det lille joy stikken er! Har kjøpt mobilen hos Ucan2 men de sier det ikke går på garantien eller fosikringen! hva skal jeg gjøre!? Trenger jo den !

7426535[/snapback]

 

 

Forbanna tull! Det er en garantisak. Du kan vise til en rekke tilbakemeldinger om samme problem her på amobil. Jeg deltar i et pilotprosjekt hos Telenor, og også der melder en del brukere om samme problem.

 

Leverandøren som har solgt deg mobilen må skjerpe seg!

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli drittlei av at tlfen henger seg når jeg tar bilder! Ble jo ikke noe bedre etter firmware-oppdateringa. Om ikke neste firmware fikser dette så tror jeg det blir et annet merke enn nokia på min neste tlf.

 

Har heldigvis unnsluppet joystick som faller av ennå, får håpe den fortsetter å sitte fast ;)

7428951[/snapback]

 

Pass på at du har lukket de fleste programmene før du begynner å ta bildene.

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli drittlei av at tlfen henger seg når jeg tar bilder! Ble jo ikke noe bedre etter firmware-oppdateringa. Om ikke neste firmware fikser dette så tror jeg det blir et annet merke enn nokia på min neste tlf.

 

Har heldigvis unnsluppet joystick som faller av ennå, får håpe den fortsetter å sitte fast ;)

7428951[/snapback]

 

Pass på at du har lukket de fleste programmene før du begynner å ta bildene.

7430335[/snapback]

 

Ja, bruker ikke å ha andre åpne. Hender jeg har musikk-spilleren åpen, mulig den blir mer ustabil da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...