Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen her som har prøvd og levere telefonen til reperasjon etter de har oppgradert den til ME.

 

Jeg skal bare ha joystikken fikset, men vil de fortsatt fikse mobilen på garantien etter at den er oppgradert?

7385868[/snapback]

 

Er det ikke bare å endre produktkode tilbake til standard N73 og flashe på nytt før du leverer inn da?

Lenke til kommentar
Er det noen her som har prøvd og levere telefonen til reperasjon etter de har oppgradert den til ME.

 

Jeg skal bare ha joystikken fikset, men vil de fortsatt fikse mobilen på garantien etter at den er oppgradert?

7385868[/snapback]

 

Er det ikke bare å endre produktkode tilbake til standard N73 og flashe på nytt før du leverer inn da?

7386468[/snapback]

dette har blitt foreslått mange ganger iløpet av de 10 siste sidene, men tror ingen har prøvd

Lenke til kommentar
Må si jeg vurderte sterkt like etter oppgraderingen jeg også, å gå tilbake til "vanlig" N73 FW. Men..., skal gi ME

7364215[/snapback]

 

Noen somgidder åsette oppen pro's and cons liste over åoppgradere til ME?

 

Jeg bruker mp3 spilleren hver dag og er meget interessert. Men jeger vel egentlig fornøyd med mp3 spilleren som den er (kanskje med unntak av middels lydkvalitet). Er det i det hele tatt noen fordeler?

 

Edit: Sorry, space bar'en min erute ogkjørerfor tiden.

Endret av Xbox-PS2
Lenke til kommentar
Noen somgidder åsette oppen pro's and cons liste over åoppgradere til ME?

 

 

Fordeler / Ulemper:

Jeg personlig ser ingen ulemper i oppgraderingen, mp3 spilleren er enklere i bruk, ligger i bakgrunnen å kjører slik at den starter raskere :) kjekt... Har dog ikke opplevd noe negativt med det med tanke på batteritid og respons på telefonen.

 

Se også quoten nedenfor for hva som er forandret med ME versjonen kontra den "vanlige" versjonen

 

Changes/improvements made to MCU SW version 3.0638.0.0.30: 
- New features 
- New integrated music player with 
- Enhanced controls. 
- Album art support. 
- Visualisations. 
- Balance, stereo widening, and loudness settings. 
- The AD-41 key presses are handled by additional SW components 
which run the N73 Music player and Visual Radio applications. 
- New music theme titled “Stave” which will be the out of box default. 
- Core Software Comparison 
- The N73 Music Edition utilises the same core software as the standard

 

 

Her er changeloggen til n73ME :roll:

Og til sist noe dere kansje har venta på :dribble:

0539269 Scandanavia

7351505[/snapback]

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Heisann. Har et lite problem med å se videofiler på N73'en. Når jeg legger inn videofiler fra datamaskinen, så kommer det enten er feilmelding om at filen ikke kan spilles (selv om at det er et format som støttes) eller så hører jeg lyden, men det er bare en svart skjerm. (dette skjedde når jeg prøvde å spille av en mp4 fil)

Så kanskje det er noen av dere her på forumet som kan hjelpe meg ?

Mvh. Andreas Remøy

Lenke til kommentar
Heisann. Har et lite problem med å se videofiler på N73'en. Når jeg legger inn videofiler fra datamaskinen, så kommer det enten er feilmelding om at filen ikke kan spilles (selv om at det er et format som støttes) eller så hører jeg lyden, men det er bare en svart skjerm. (dette skjedde når jeg prøvde å spille av en mp4 fil)

Så kanskje det er noen av dere her på forumet som kan hjelpe meg ?

Mvh. Andreas Remøy

7393830[/snapback]

Ditto

Lenke til kommentar
Andreas,30/11-2006 : 17:15]Heisann. Har et lite problem med å se videofiler på N73'en. Når jeg legger inn videofiler fra datamaskinen, så kommer det enten er feilmelding om at filen ikke kan spilles (selv om at det er et format som støttes) eller så hører jeg lyden, men det er bare en svart skjerm. (dette skjedde når jeg prøvde å spille av en mp4 fil)

Så kanskje det er noen av dere her på forumet som kan hjelpe meg ?

Mvh. Andreas Remøy

7393830[/snapback]

Ditto

7393841[/snapback]

Ditto?

Lenke til kommentar
Er det noen her som har prøvd og levere telefonen til reperasjon etter de har oppgradert den til ME.

 

Jeg skal bare ha joystikken fikset, men vil de fortsatt fikse mobilen på garantien etter at den er oppgradert?

7385868[/snapback]

 

Er det ikke bare å endre produktkode tilbake til standard N73 og flashe på nytt før du leverer inn da?

7386468[/snapback]

Det er ikke mulig før det kommer ny firmware. Du får bare melding om at du har den siste tilgjengelige software. Jeg har prøvd flere N73 produktkoder uten at det går. Det eneste er hvis du har firmwaren i en egen fil, da regner jeg med at man kan bruke NSS.

Lenke til kommentar
Er det noen her som har prøvd og levere telefonen til reperasjon etter de har oppgradert den til ME.

 

Jeg skal bare ha joystikken fikset, men vil de fortsatt fikse mobilen på garantien etter at den er oppgradert?

7385868[/snapback]

 

Er det ikke bare å endre produktkode tilbake til standard N73 og flashe på nytt før du leverer inn da?

7386468[/snapback]

Det er ikke mulig før det kommer ny firmware. Du får bare melding om at du har den siste tilgjengelige software. Jeg har prøvd flere N73 produktkoder uten at det går. Det eneste er hvis du har firmwaren i en egen fil, da regner jeg med at man kan bruke NSS.

7394071[/snapback]

 

prøv denne kommandoen, skal stille mobilen tilbake til slik den kom når den ble kjøpt ny.

 

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

*#7370#

Lenke til kommentar

 

prøv denne kommandoen, skal stille mobilen tilbake til slik den kom når den ble kjøpt ny.

 

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

*#7370#

7394177[/snapback]

 

Vil ikke bare denne nulstille telefonen med den firmwaren som er lagt inn. Den er jo flashet med ME firmware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...