Hetland Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvordan går det å gjennoprette backupen på minnekortet fra original N73 på en N73ME? Blir dette noe problem for meg? 7371633[/snapback] virka fint når jeg gjorde det, så det burde ikke være noe problem. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 noen som har denne gps motakeren? http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:721792 hvordan funker den i bil? bra kart? bra programvare som følger med? Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 And here we go again. Er ikke vanskligere enn å trykke på Stopp før man går ut av mediespilleren. 7369751[/snapback] Vel, du får ikke bukt med det problemet at mp3-spilleren kjører i bakgrunnen med dette da... Det blir som Spectre sier. Innstaller Handy Taskman og bruk tvungen avslutning. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 faren min hadde en SE telefon før, og har backup av alle telefon nummerne på dataen, i vCal format (.vcf) hvordan får jeg overført de til telefonen så alle kontaktene blir lagt til i telefonboka ? ( ja han har N73). (det er en enkelt vcf fil, med alle kontaktene i.) Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 okei, nå har jeg sjekket rundt omkring i tråden, og jeg forstår ikke hvordan jeg oppdaterer til ME, jeg finner ingen plass å skifte "kode" på. Men trenger man et spesielt program for dette eller? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 du trenger et program som heter NSS, dette lar deg skifte produkt kode Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 du trenger et program som heter NSS, dette lar deg skifte produkt kode 7372786[/snapback] Og hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) bruk NSS til å skifte kode med. Les side 58-60.. der skal det stå hvordan du fikser programvarekoden. Og her står alt forklart Endret 27. november 2006 av Stig-Arne Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) du trenger et program som heter NSS, dette lar deg skifte produkt kode 7372786[/snapback] Og hvor finner jeg det? 7372788[/snapback] følg denne guiden her http://www.gsmhosting.com/vbb/showthread.php?t=344689 her finner du linker til alt du trenger, utenom n73ME produkt kode, den finner du rundt om side 98-99 i denne tråden EDIT: produkt koden for ME er 0539269 Endret 27. november 2006 av Hetland Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Kansje er jeg dum, men jeg klarer ikke og finne noe å laste ned fra den første linken på den gsm - hosting sida... Edit: glem det Endret 27. november 2006 av Tee_C Lenke til kommentar
Migr Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hei Min N73 er utrolig treig , den bruker rundt 30sekunder på å sende en melding?! utrolig iriterende , det pleier alltid å fryse når jeg skal innpå bilder eller noe , må ofte restarte den. Hva skal jeg gjøre ? levere den inn=? kjøpte den på nett--.. www.ucan2.no Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 hvilken firmware versjon har du ? *#0000# trykker du for å sjekke det. Har du versjon 2.06 må du oppdatere. Lenke til kommentar
larsroar Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei, Jeg har lagt inn et par tema som jeg ikke likte og vil ha slettet, men får det ikke til. Jeg velger et tema jeg vil ha, aktiverer det og markerer et ubrukt tema og klikker på C-tasten. Ingen respons i det hele tatt. C-tasten virker i andre kataloger. Har siste ME FW. Det er heller ikke mulig å komme til tema-mappen via datakabel. Noen som har tips? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei,Jeg har lagt inn et par tema som jeg ikke likte og vil ha slettet, men får det ikke til. Jeg velger et tema jeg vil ha, aktiverer det og markerer et ubrukt tema og klikker på C-tasten. Ingen respons i det hele tatt. C-tasten virker i andre kataloger. Har siste ME FW. Det er heller ikke mulig å komme til tema-mappen via datakabel. Noen som har tips? 7374801[/snapback] Du må avinnstalere temaer på samme måte som en avinnstallerer programmer. Meny -> Verktøy -> Progr.beh. Lenke til kommentar
Atrus Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Den siste tiden har jeg oppdaget at kontakten mellom usb-kablen og telefonen er dårlig. Jeg tar ikke sjansen på å bruke oppdateringstjenesten så lenge kontakten er så dårlig. Er det derfor noen som vet om det er mulig å få tak i en bedre usb-kabel enn den som fulgte med telefonen og hvor det evt. er å få tak i? Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Den siste tiden har jeg oppdaget at kontakten mellom usb-kablen og telefonen er dårlig. Jeg tar ikke sjansen på å bruke oppdateringstjenesten så lenge kontakten er så dårlig. Er det derfor noen som vet om det er mulig å få tak i en bedre usb-kabel enn den som fulgte med telefonen og hvor det evt. er å få tak i? 7375253[/snapback] USB kabelen jeg kjøpte til min 6230 er den jeg bruker med min N73. Sitter mye bedre.Den heter DKU-2. Lenke til kommentar
ingesol Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Får man A2DP-støtte hvis man oppgraderer til ME-firmware på en vanlig N73? Er vel den eneste grunnen jeg kan se til at man skulle begynne å rote med det, ille nok å oppgradere firmware på vanlig måte Lenke til kommentar
Atrus Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Er det derfor noen som vet om det er mulig å få tak i en bedre usb-kabel enn den som fulgte med telefonen og hvor det evt. er å få tak i? 7375253[/snapback] USB kabelen jeg kjøpte til min 6230 er den jeg bruker med min N73. Sitter mye bedre.Den heter DKU-2. 7375304[/snapback] Takk for tipset Nå har jeg fått kjøpt en DKU-2-kabel. Den fungerer mye bedre. Tilkoblingen er nå stabil slik at jeg tar sjansen å bruke NSU. Jeg ser av trådene her at flere har krasjet telefonen i sammenheng med NSU. Mulig dårlig kontakt mellom telefon og kabel er årsaken? Endret 28. november 2006 av Atrus Lenke til kommentar
kebabkongen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har lett etter en link til Handy Taskmanager her på forumet, men finner ikke. Noen som har lyst til å dele ut en link til den? OG: Koster programmet penger? Hadde vært kjekt å kunne "tvangsavslutte" programmer (f.eks. når kameraet henger), men vet ikke om jeg gidder å betale i dyre dommer for det Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har lett etter en link til Handy Taskmanager her på forumet, men finner ikke. Noen som har lyst til å dele ut en link til den? OG: Koster programmet penger? Hadde vært kjekt å kunne "tvangsavslutte" programmer (f.eks. når kameraet henger), men vet ikke om jeg gidder å betale i dyre dommer for det 7375927[/snapback] Er ikke gratis, men koster ikke mye da (du kan evaluere det noen dager). http://nokia-n71-software.epocware.com/Handy_Taskman.html Eller som del av en pakke: http://nokia-n71-software.epocware.com/Handy_Essentials.html Her er det 10% rabatt på prisene nevnt ovenfor: http://my-symbian.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå