Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil jeg kunne få levert inn telefonen min og få ødelagt joystick på garanti, selv om jeg har flashet telefonen til N73ME?

7361843[/snapback]

 

det vil jeg tro du gjør da dette ikke har noe med telefonens joystick å gjør.

de kan vel ikke engang vite at du har flashet mobilen til ME med mindre de skrur den på.

Lenke til kommentar
de kan vel ikke engang vite at du har flashet mobilen til ME med mindre de skrur den på.
Og hvordan skal de kunne sjekke om joysticken fungerer uten å skru telefonen på? :whistle:

 

Er det virkelig slik at det eneste som er i strid med garantibestemmelsene ved å oppgradere telefonen til music edition er at du endrer produktnummeret? Du oppgraderer med original datakabel fra Nokias egne sider, og om du skulle trenge service for et lite problem (joysticken er vanskelig, kamera klikker osv) skulle det være fullt mulig å endre tilbake produktkoden og flashe tilbake?

 

Vil det på noen som helst måte være mulig å se at telefonen en periode har hatt N73ME-FW om man gjør som jeg beskriver?

Lenke til kommentar

Må si jeg vurderte sterkt like etter oppgraderingen jeg også, å gå tilbake til "vanlig" N73 FW. Men..., skal gi ME noen dager til for mulig tilvenning før jeg eventuelt begynner å fikle meg tibake...

Jeg er ikke overbevist om at ME versjon nødvendigvis er bedre, for å si det sånn.

Synes brukergrensesnittet på mp3-spilleren er tyngre på ME, på lydsiden er det heller ingen revolusjon som jeg kan høre med mine ører ihverfall (bruker AD-41 og Sony EX71SL). Blir litt for mange vendinger for å komme dit man vil synes jeg, samtidig at det irriterer meg grenseløst at "neste spor" i spilleren er borte. Vet også det har vært snakk om at det var så realt at du har mulighet for å styre play, pause, stop, etc. fra joystick, men er litt tilbakeholden der også, for jeg er ihvertfall til de grader et vanedyr. :D Syntes det var greit å skippe til forrige/neste sang med 4- eller 6-tasten å jeg...

Men, det er noe positivt å da...

Telefonen virker kjappere, spesielt har jeg merket dette på oppstarten, men også i menyene. Å med tyngre brukergrensesnitt øker som regel mulighetene...

Så joda..., jeg skal gi ME noen dager til...

:)

Lenke til kommentar
de kan vel ikke engang vite at du har flashet mobilen til ME med mindre de skrur den på.
Og hvordan skal de kunne sjekke om joysticken fungerer uten å skru telefonen på? :whistle:

 

Er det virkelig slik at det eneste som er i strid med garantibestemmelsene ved å oppgradere telefonen til music edition er at du endrer produktnummeret? Du oppgraderer med original datakabel fra Nokias egne sider, og om du skulle trenge service for et lite problem (joysticken er vanskelig, kamera klikker osv) skulle det være fullt mulig å endre tilbake produktkoden og flashe tilbake?

 

Vil det på noen som helst måte være mulig å se at telefonen en periode har hatt N73ME-FW om man gjør som jeg beskriver?

7363936[/snapback]

 

med ødelagt joystick regner jeg nesten med at den har brukket av, trenger ikke skru på en telefon for å se det :)

Lenke til kommentar
Ingen som har en løsning på å flashe tilbake fra ME til vanlig N73?

7362324[/snapback]

 

Bare endre produktkoden tilbake igjen og flash.

7362467[/snapback]

Hvorfor vil du flashe tilbake til vanlig N73? var du ikke fornøyd med ME-firmwaren??

7363589[/snapback]

Nei, jeg var ikke fornøyd. Savner faktisk multimediaknappen veldig da jeg hadde lagt inn egne snarveier der. Ellers så syntes jeg lyden var litt bedre, men det oppveier ikke for savnet av multimediaknappen.

 

Men jeg må må tydeligvis leve med det inntil ny firmware blir utgitt.

Lenke til kommentar
de kan vel ikke engang vite at du har flashet mobilen til ME med mindre de skrur den på.
Og hvordan skal de kunne sjekke om joysticken fungerer uten å skru telefonen på? :whistle:

 

Er det virkelig slik at det eneste som er i strid med garantibestemmelsene ved å oppgradere telefonen til music edition er at du endrer produktnummeret? Du oppgraderer med original datakabel fra Nokias egne sider, og om du skulle trenge service for et lite problem (joysticken er vanskelig, kamera klikker osv) skulle det være fullt mulig å endre tilbake produktkoden og flashe tilbake?

 

Vil det på noen som helst måte være mulig å se at telefonen en periode har hatt N73ME-FW om man gjør som jeg beskriver?

7363936[/snapback]

 

med ødelagt joystick regner jeg nesten med at den har brukket av, trenger ikke skru på en telefon for å se det :)

7364285[/snapback]

Den er ikke brukket av, bare enormt uresponsetiv, og det hodet datt av, men er limt på nå. Men må stort sett trykke to ganger for at den skal reagere på noe som helst.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har problemer med epost oppsett min mobil, N73, jeg har Telenor abonnement + Lyse epost. Kan noe gi meg manuelt punktene her så jeg kan legge inn selv? Takk fohånd! ;)

7286973[/snapback]

 

Hei igjen, håper noe kan svare på dette her, jeg fekk ikke til å fungere epost min n73. Telenor abonnement + lyse epost. Håper noe kan hjelpe sette punktene hva dere har på deres mobil. Prøvde inne telenor mobil og sende gratis oppsett, men nytte ikke.

Lenke til kommentar
Har lagt inn software til N73ME.

 

Oppdager at musikkavspillingen kjører i bakgrunnen hele tiden.

 

Får ikke lukket den.

 

Noen som har opplevd det samme, eller er det bare på min?

7367442[/snapback]

 

Min går også i bakgrunnen hele tiden, men ettersom jeg har handy taskman installert så kan jeg drepe den med tvungen avslutning. Jeg prøvde også å åpne vg.no i opera for å se om den fikk minneproblemer når den var i bakgrunnen og det fungerte forsåvidt fint. Er ikke sikkert at det er noe problem i praksis.

Lenke til kommentar
Hei, jeg har problemer med epost oppsett min mobil, N73, jeg har Telenor abonnement + Lyse epost. Kan noe gi meg manuelt punktene her så jeg kan legge inn selv? Takk fohånd! ;)

7286973[/snapback]

 

Hei igjen, håper noe kan svare på dette her, jeg fekk ikke til å fungere epost min n73. Telenor abonnement + lyse epost. Håper noe kan hjelpe sette punktene hva dere har på deres mobil. Prøvde inne telenor mobil og sende gratis oppsett, men nytte ikke.

7368242[/snapback]

Tror du starter i feil ende...

Du må få tak i brukerinnstillingene dine fra Lyse (e-postadresse, passord, brukernavn, innkommende/utgående tjener).

Lenke til kommentar
de kan vel ikke engang vite at du har flashet mobilen til ME med mindre de skrur den på.
Og hvordan skal de kunne sjekke om joysticken fungerer uten å skru telefonen på? :whistle:

 

Er det virkelig slik at det eneste som er i strid med garantibestemmelsene ved å oppgradere telefonen til music edition er at du endrer produktnummeret? Du oppgraderer med original datakabel fra Nokias egne sider, og om du skulle trenge service for et lite problem (joysticken er vanskelig, kamera klikker osv) skulle det være fullt mulig å endre tilbake produktkoden og flashe tilbake?

 

Vil det på noen som helst måte være mulig å se at telefonen en periode har hatt N73ME-FW om man gjør som jeg beskriver?

7363936[/snapback]

 

med ødelagt joystick regner jeg nesten med at den har brukket av, trenger ikke skru på en telefon for å se det :)

7364285[/snapback]

Den er ikke brukket av, bare enormt uresponsetiv, og det hodet datt av, men er limt på nå. Men må stort sett trykke to ganger for at den skal reagere på noe som helst.

7366414[/snapback]

 

ok daså

Lenke til kommentar
Har lagt inn software til N73ME.

 

Oppdager at musikkavspillingen kjører i bakgrunnen hele tiden.

 

Får ikke lukket den.

 

Noen som har opplevd det samme, eller er det bare på min?

7367442[/snapback]

Samme på min.

7369730[/snapback]

And here we go again. Er ikke vanskligere enn å trykke på Stopp før man går ut av mediespilleren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...