Gå til innhold

Nokia N73 Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Hei her har du alle farge kobinasjonene! (Den ytterst til høyre er N72)

6562579[/snapback]

 

Blir plomme den i midten?

6562628[/snapback]

 

 

plomme er selvsakt mørkelilla... så er det brun og rød de andre...

6563148[/snapback]

 

 

Er litt sånn halveis fargeblind, derfor jeg spurte om det var den i midten :p (og er fortsatt ikke sikker) :whistle:

 

Uansett, bestilte heile driten!

 

GSM.NO:

 

Du bestilte følgende:

1 stk. Nokia N73 Plum/Silver kr 3039,20

Epostfaktura kr 56,00

Pris eksl. mva: kr 3095,20

Mva: kr 773,80

Pris inkl. mva: kr 3869,00

 

Techlife.no:

 

NOKIA BH-900 - Headset ( över örat ) - trådlös - Bluetooth (0279902) 1 11 571,- 571,-

 

SANDISK 2048MB MINI SD SECURE DIGITAL NS (SDSDM-2048-E10M) 1 27.07.2006 375,- 375,-

 

MyTrendyPhone.no

 

1 J5-6758 - Stereo Headset Nokia - HS-20 253,01 253,01

 

Håper alt vil være på plass i løpet av neste uke :w00t::w00t::w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kristian P eller neon annen, passer det minne kortet som du har funnet på den siden TECHLIFE

SANDISK 2048MB MINI SD SECURE DIGITAL NS (SDSDM-2048-E10M) til kr 375 til Nokia N70? :hmm:

 

Hvis så, kjøper jeg den. Lattelig billig for 2GB til mobil :dribble:  :w00t:

6563397[/snapback]

 

Skal passe fint det! :thumbup:

 

Og ja, latterlig billig :p

 

Merk at de 2 produktene fra Techlife er uten MVA da!

 

så + på 25 % :dribble:

Endret av KristianP
Lenke til kommentar

Har for det meste lest på forumet her, men siden jeg har siklet på Nokia N73 i over en måned nå (og erget meg over at det tar så lang tid før den kommer), valgte jeg å registrere meg.

 

Syns det er veldig praktisk å ha en telefon som har et bra kamera, og eventuell mp3 spiller, så jeg slipper å gå rundt med kamera, mp3spiller og telefon i lomma. I tillegg virker Nokia N73 som en mobil som man kan ha det mye morro med, i forhold til andre mobiler, hvor jeg har blitt fort lei.

 

Til det egentlige spørsmålet mitt, er det noen som har et helt klart svar på om N73 støtter 2gigabytes minnekort? Vurderer strengt talt egentlig bare 1gig, men er usikker på hvor mange bilder i bra kvalitet man kan få plass til på et slikt minnekort? Kommer selvfølgelig og til å bruke litt av plassen til å legge inn litt sange og da, men etter 2 år med ipod, har jeg innsett at jeg sjeldent hører på mer enn 30-40 sanger av gangen.

Endret av Haalvor
Lenke til kommentar
Uansett, bestilte heile driten!

 

GSM.NO:

 

Du bestilte følgende:

1 stk.  Nokia N73 Plum/Silver kr 3039,20

  Epostfaktura kr 56,00

  Pris eksl. mva: kr 3095,20

  Mva: kr 773,80

  Pris inkl. mva: kr 3869,00

 

dæven kor heldig du var da.... jeg bestilte den i går da måtte jeg betale 1000 kr mer enn deg:(

 

jaja..

 

lite spm til slutt.. noen som vet om det er IR på N73? likte et fjernkontrol program jeg hadde på gammle telefonen min:D

Lenke til kommentar
lite spm til slutt.. noen som vet om det er IR på N73? likte et fjernkontrol program jeg hadde på gammle telefonen min:D

Den skal ha IR, men tror det finnes flere IR-standarder. Mener at "Consumer-IR" som benyttes mot TV/Video er annerledes en den som benyttes f.eks. mellom PC og mobiltelefon. Hva N73 støtter har jeg ikke funnet noe sted.

 

IR-porten er på telefonens venstre side.

Lenke til kommentar

Jeg synes hvit front og mocca brown eller hva det heter ser bra ut (men det er litt vanskelig å være sikker før jeg har sett telefonen med mine egne øyner)

 

post-86748-1154015371_thumb.jpg

 

Ellers er det en annen farge kombinasjone som jeg synes hadde også blitt bra og det er hvit front og lilla bakside.

 

 

 

post-86748-1154015453_thumb.jpg

Endret av m3
Lenke til kommentar
Jeg driter i hvilken farge jeg får, jeg tar den første jeg har mulighet til å få tak i :thumbup:

6568146[/snapback]

 

Vel, da er vi to veldig forskjellige på det punktet. Hvis jeg skal betale 4000 kroner for en mobil må jeg også like fargen :)

Lenke til kommentar
Jeg driter i hvilken farge jeg får, jeg tar den første jeg har mulighet til å få tak i :thumbup:

6568146[/snapback]

 

Vel, da er vi to veldig forskjellige på det punktet. Hvis jeg skal betale 4000 kroner for en mobil må jeg også like fargen :)

6568231[/snapback]

Jeg vrir det heller litt andre veien, nå har jeg ventet så lenge på at det skal komme en mobil som kan ta over for min kjære 7610, og er drittlei av å vente lenger, tar til takke med det jeg får, og håper det er den røde ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...