Spursmann Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Kjøpte en Ibm harddisk for 1.5 år siden. Den funket ok en stund, så begynte den å lage noen stygge "scratche"-lyder. Kjørte tester(Ibms egne program). Og jada, her var det "serious errors". Måtte kjøre en totalerase. Da var rapporten at hdn var i orden. To mndr senere skjer det samme igjen. Men nå full crash. Jeg sender inn hdn - og får en ny?/repaired hd. Funker i 1 mnd. Så kommer lydene igjen. Smart- og andre program melder om alvorlige feil. Er det mulig tenker jeg!! Ringer Ibm, vil ha pengene mine tilbake. Men da får jeg høre at dette er en oem part(other manufacturer) - og derfor kan jeg ikke få pengene tilbake. Skal jeg bytte, må hdn sendes til Nederland!! EN GANG TIL. På esken står det Ibm. På hdn står det Ibm. På kvitteringen står det Ibm. INGEN informerte meg om dette. Etter norsk rett kan kunden kreve heving(pengene tilbake) dersom retting/bytte har vært resultatløst utprøvd. Men dette prøver Ibm tydeligvis å sno seg rundt. SÅ for min del blir det ihvertfall aldri noe mere Ibm. Elendig service og lureri. (En annen sak er at dem heller ikke gidder lage win2000 drivere til min forholdsvis nye Ibm scanner) So beware of "OEM"s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå