KompleX Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Jess, tenkte jeg måtte ha meg en av disse - har endel penger til overs, så... Uansett, har noen spørsmål angående dette: Liker bilspill, gjerne litt realistiske - er Project Gotham 3 et godt valg? Har forstått det sånn at man får med Xbox live silver - eller noe i den duren, når man kjøper den dyreste pakka, og den er vel gratis i en stund, men når den går ut - hvor mye koster det per mnd? Og man kan vel spille online med silver abonomentet? Koster det noe å laste ned demoer? Kan jeg koble boksen til PC'n, og spille fra PC monitoren? TVn jeg har nå er ikke den beste, så... Det var vel det egentlig... Har et siste ett da: Er Xbox360 et godt valg? Er det mye problemer med konsollen? Takker for svar! Endret 3. juni 2006 av KompleX Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 hei Jeg har 360 selv, og jeg synes det er ett godt valg. Hvis du noen gang får problemer med 360'en så ringer du xbox support, og du får en ny i løpet av 2 uker. (sånn ca) Project gotham racing 3 har jeg, og synes det er veldig avgenigende spill, utrolig grafikk og fartsfølelse. Ang. demoer; Det er helt gratis å laste ned demoer, uansett abbonemang. Abbonement: Når du først registrerer deg får du automatisk xbox live silver. Da kan du laste ned demoer, og andre ting som er gratis. Hvis du etter hvert bestemmer deg for å kjøpe xbox live gold ( som er ett godt valg) så kan du spille online. Det er hovedforskjellen mellom gold og silver. Det er nesten ingen vits i å kjøpe en konsoll hvis du ikke spiller online (synes jeg, mange som liker single-player). Andre spill som er morsomt online er: Far cry instincts: Predator, Battlefield 2: Modern Combat, Perfect Dark Zero og Ghost recon: Advanced Warfighter + mange andre. Men til slutt er det du som bestemmer, så ikke la deg styre deg selv alt for mye av hva andre sier. håper dette hjalp. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Takk for svar! Får vel kjøpe gold abbonomentet da, siden online spilling er viktig for meg. Hvor mye koster dette sånn omtrent? Lurer også fortsatt på om jeg kan koble boksen til PCn og bruke PC monitoren. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 er nesten 100% sikker på at det ikke går å spille på pc skjermen, men er litt usikker. Gold-abbonementet koster 499.- for ett år (NOK) Du kan betale for 1- 3- eller 12- måneder. Alt etter hvas du vil ha. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) er nesten 100% sikker på at det ikke går å spille på pc skjermen, men er litt usikker. Gold-abbonementet koster 499.- for ett år (NOK) Du kan betale for 1- 3- eller 12- måneder. Alt etter hvas du vil ha. 6233104[/snapback] Det funker fett og spille på en pc monitor, hvis du investerer i en VGA-kabel. har selv gjort det og spiller i HD på 1280*1024 Endret 3. juni 2006 av F_S Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Støtter den. Spiller på min 20 tommers widescreen skjerm. Konge. Greit nok at bildet er litt mindre enn på en tv, men du verden så mye bedre grafikken blir. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 En sånn en? Uansett, blir nok kjøp om et par dager eller noe slikt - herlig. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 1. Har ikke prøvd PGR3 selv. Men vil da tro det er et bra spill, siden mange gir det god kritikk. 2. Gull 499,- for et helt år. Ikke et dumt valg. Og ja, du trenger Gull for å spille over Live. 3. Det funker helt fett, tenker å kjøpe meg en slik kabel selv snart. Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) noen som vet om dvd drevet båker mindre nå en ved lansering? er det ikke to forskjellige drev nå? måtte desverre selge den da pga bråk, sitter å venter på at den skal bli stille så jeg kan kjøpe den igjen ^^ Endret 3. juni 2006 av Whoracle Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 min er ganske så stille når jeg ikke spiller, men når spillet starter da blir det litt bråk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Project Gotham Racing 3 er så absolutt å anbefale, singleplayer vil gi deg ganske mange timer gameplay, men det er nok online du vil bruke mesteparten av tiden din. Spillet er, i mine øyne, et av de beste 360-spillene som har kommet ut til nå. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 noen som vet om dvd drevet båker mindre nå en ved lansering? er det ikke to forskjellige drev nå? måtte desverre selge den da pga bråk, sitter å venter på at den skal bli stille så jeg kan kjøpe den igjen ^^ 6234321[/snapback] Er visstnok noen som er stillere enn andre. Be om å få høre i butikken. Evt kan du gjøre som meg og stappe den inn i et hifi-kabinett med god lufting på baksiden. Har ingen varmeproblemer og hører knapt boksen. Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Oppsie, dobbelpost Endret 3. juni 2006 av arnegn Lenke til kommentar
Whoracle Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 har alleredet rack, og den er uten dør desverre.. jeg satte den i et skap, men bråkte fortsatt for mye!! kanskje jeg var uheldig og fikk en skikkelig bråkebøtte.. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Hmm, har jo VGA input bak på selve PCn, så innbilte meg at det var der den kabelen skulle kobles inn, men det er visstnok bak på skjermen? Så det er ikke mulig å bruke innputet bak på skjermkortet? Uff, må ha ny PC monitor og da gitt... Lenke til kommentar
Brummle Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Hmm, har jo VGA input bak på selve PCn, så innbilte meg at det var der den kabelen skulle kobles inn, men det er visstnok bak på skjermen? Så det er ikke mulig å bruke innputet bak på skjermkortet? Uff, må ha ny PC monitor og da gitt... 6238343[/snapback] du kan helst sikkert få tak i ett adapter /overgang slik at du kan plugge den rett på den rett på ledningen til skjermen. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Det adapteret er med i pakken med kabelen. Altså, kjøper en MS sin VGA-kabel til Xbox360 følger det med både hun og han. Altså kan du koble i skjøt med din vga-kabel fra skjerm, eller direkte inn i et vga-input. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå