scipio Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Maskinvare: - Asus Hovedkort - 1333Mhz Athlon CPU - Geforce 4, Ti 4200, 128mb Ram - Soundblaster lydkort - 5200rpm Hdd Jeg får ikke mitt nye Feforce 4 Ti4200 129mb til å virke sammen med spill. Er jeg heldig så kommer jeg til menyen i spillet før alt henger seg. Har prøvd følgende: - Rformatere HD - Legge inn nye skjermdrivere - Reinstallere DirectX 8.1 på nytt - Opgradere Bios - Fjernet overflødige kort fra maskina - Resette Bios - Satt inn 500w strømforsyning - Installert drivere til hovedkort Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 hvilket merke er det skjermkortet ditt? Lenke til kommentar
Ash Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Høres ut som et defekt kort spør du meg. Send det i retur!! Lenke til kommentar
zimen85 Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Jeg hadde akkurat det samme problemet, prøv å sett agp moden i bios til 2x (hvis du har 4x på hovedkortet) da funker det for meg Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå