Stubbom Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei,, jeg skal kjøpe bakhøytallere til et 5.1 oppsett og lurte på om noen har noen erfaring med disse ; http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319869&view=detailed Takker for svar Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Har ikke hørt de, men vil tro du får akkurat det du betaler for, verken mer eller mindre. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 vel informasjone der var jo mangelfull på det beste men di spiller tilnærmet null bass , og kan potensielt være tungdrevet , er ikke noe info om W/db ratioen Lenke til kommentar
Stubbom Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 vel informasjone der var jo mangelfull på det beste men di spiller tilnærmet null bass , og kan potensielt være tungdrevet , er ikke noe info om W/db ratioen 6235281[/snapback] hvordan veit du at de ikke spiller noe særlig bass da?? hva skal jeg se etter da?? ja er litt NOOB , men lærer Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 hvordan veit du at de ikke spiller noe særlig bass da?? hva skal jeg se etter da?? ja er litt NOOB , men lærer 6235924[/snapback] begrenset med bass man kan få ut av et par små satelitt høyttaler til 500,- med 4" element. så veldig tungdrevne tror jeg nok ikke de er, oppgitt følsomhet på 90dB og det er jo rimelig bra egentlig. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 åå eg så ikke følsomheten , 90 db er jo rimelig ok . med det at di ikke spiller bass mener eg at di ikke går under 50Hz og det som phax sier Lenke til kommentar
Stubbom Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 Nei, men tror jeg går for disse jeg som bak høytallere ;D takk for tips og lærling .. skal nok oppgradere de ennå mer når jeg får penger til det, men jeg er en fattig student ,D Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 hømm , bakhøytaler . jeg må lære meg og lese bedre til bakhøytaler blir det sikkert og funke ok Lenke til kommentar
Stubbom Skrevet 3. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2006 hehe, men jeg ble da litt klokere Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 3. august 2006 Del Skrevet 3. august 2006 Les brukererfaringene på Fynda.se! Jeg har bestilt M85 front, S6 bak og C6 senter nå Lenke til kommentar
Westen Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Les brukererfaringene på Fynda.se! Jeg har bestilt M85 front, S6 bak og C6 senter nå 6606545[/snapback] Har du fått settet og testet dem ennå? Vurderer det samme settet selv, så sleng inn en liten kommentar her på hvordan de låter! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Jeg har M85, S6, og C6. Låter jo ok, litt lite musikalske fronter, da lyden fort drukner litt i bassen. Tror M65 og en sub vil være et mye bedre valg, men jeg er ikke sikker. En ting du må vite, er den sinnsyke størrelsen på center.. Passer ikke inn i et rack hvis det er det du har planer om:) Lenke til kommentar
Westen Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Jeg har M85, S6, og C6. Låter jo ok, litt lite musikalske fronter, da lyden fort drukner litt i bassen. Tror M65 og en sub vil være et mye bedre valg, men jeg er ikke sikker. En ting du må vite, er den sinnsyke størrelsen på center.. Passer ikke inn i et rack hvis det er det du har planer om:) 6633078[/snapback] Har du prøvd å tette igjen bassportene med skumgummi? Det burde hjelpe en del tror jeg. Angående senteren så havner nok den over tv'en ja, hvis det blir aktuelt med et Dynavoice sett. Snuser for tiden litt på Dali Suite serien og, men det blir jo en litt annen prisklasse... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Alle er plugget igjen på front- og bakhøyttalerene. Grunnen til at senter ikker er plugget igjen, er at det ikke var med skumgummi-plugger nok til alle hull på alle høyttalerene. Uansett dytter ikke akkurat senteren ut mest bass. Jeg kan ikke ha Dynavoicen på tv'en, da den faktisk flytter seg når jeg drar på litt, slik at den nesten detter ned(har vært veldig forsiktig.) Legger ved et lite bilde: Endret 9. august 2006 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Ville nok ikke kjøpt det, ville heller satset på ett bra headsett (hvis det er til pc det skal brukes) eller stereo, men helst ville jeg nok spart så jeg hadde mer prenger å rutte med. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Vil nå absolutt si at Dynavoice er noe av det bedre du får til den prisen ny.. Linker til noen erfaringer: M-65 M-85 F-6 S-4 C-6 C-5 Challenger Sub 10 Så utrifra erfaringene fra minhembio.com, så vil jeg tolke erfaringene som eierene er svært fornøyde! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 12. august 2006 Del Skrevet 12. august 2006 Jeg ville nok spart litt og kjøpt Tannoy Fusion 1 Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Her er test fra lyd og bilde på Dynavoice F6, og de får MYE skryt. http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=436...ere&testid=1936 Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Jeg har nå bestilt et par Dynavoice M-85, regner med de vil komme i begynnelsen av september. Jeg betalte med visa, postens dør til dør pakke, måtte bare betale 200 kr i frakt! Er ikke dette urimelig billig for 60 kg fra dør til dør fra Fredrikstad til Haugesund? Blir jeg fornøyd med disse høyttalerene kjøper jeg nok Dynavoice S-6 og C-6 snarest. Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Hehe, ikke sikkert det blir så lett å bestille CurSiO, komplett solgte ut to containere på et par dager nå i august i følge han jeg snakket med Jeg synes C6 virker litt voldsom så jeg ringte for å mase etter S5 og C5 - gjerne i Dark Cherry. Hvis det er flere som kan tenke seg slike burde dere sende en mail til komplett om det Blir fint å få hjem høyttalerne mine i helgen - håper bare jeg får plass til C6 i hyllen! Endret 27. august 2006 av Espenevo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå