Gå til innhold

Dynavoice høytallere, bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vel informasjone der var jo mangelfull på det beste :p

men di spiller tilnærmet null bass , og kan potensielt være tungdrevet , er ikke noe info om W/db ratioen

6235281[/snapback]

hvordan veit du at de ikke spiller noe særlig bass da?? hva skal jeg se etter da??

ja er litt NOOB :D, men lærer :p

Lenke til kommentar
hvordan veit du at de ikke spiller noe særlig bass da?? hva skal jeg se etter da??

ja er litt NOOB :D, men lærer :p

6235924[/snapback]

begrenset med bass man kan få ut av et par små satelitt høyttaler til 500,- med 4" element.

så veldig tungdrevne tror jeg nok ikke de er, oppgitt følsomhet på 90dB og det er jo rimelig bra egentlig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Les brukererfaringene på Fynda.se!

Jeg har bestilt M85 front, S6 bak og C6 senter nå ;)

6606545[/snapback]

Har du fått settet og testet dem ennå? Vurderer det samme settet selv, så sleng inn en liten kommentar her på hvordan de låter!

Lenke til kommentar

Jeg har M85, S6, og C6. Låter jo ok, litt lite musikalske fronter, da lyden fort drukner litt i bassen. Tror M65 og en sub vil være et mye bedre valg, men jeg er ikke sikker. En ting du må vite, er den sinnsyke størrelsen på center.. Passer ikke inn i et rack hvis det er det du har planer om:)

Lenke til kommentar
Jeg har M85, S6, og C6. Låter jo ok, litt lite musikalske fronter, da lyden fort drukner litt i bassen. Tror M65 og en sub vil være et mye bedre valg, men jeg er ikke sikker. En ting du må vite, er den sinnsyke størrelsen på center.. Passer ikke inn i et rack hvis det er det du har planer om:)

6633078[/snapback]

Har du prøvd å tette igjen bassportene med skumgummi? Det burde hjelpe en del tror jeg. Angående senteren så havner nok den over tv'en ja, hvis det blir aktuelt med et Dynavoice sett. Snuser for tiden litt på Dali Suite serien og, men det blir jo en litt annen prisklasse...

Lenke til kommentar

Alle er plugget igjen på front- og bakhøyttalerene. Grunnen til at senter ikker er plugget igjen, er at det ikke var med skumgummi-plugger nok til alle hull på alle høyttalerene. Uansett dytter ikke akkurat senteren ut mest bass.

Jeg kan ikke ha Dynavoicen på tv'en, da den faktisk flytter seg når jeg drar på litt, slik at den nesten detter ned(har vært veldig forsiktig.)

Legger ved et lite bilde:

post-28617-1155114830_thumb.jpg

Endret av _ammaZ_
Lenke til kommentar

Jeg har nå bestilt et par Dynavoice M-85, regner med de vil komme i begynnelsen av september. Jeg betalte med visa, postens dør til dør pakke, måtte bare betale 200 kr i frakt! Er ikke dette urimelig billig for 60 kg fra dør til dør fra Fredrikstad til Haugesund? :)

Blir jeg fornøyd med disse høyttalerene kjøper jeg nok Dynavoice S-6 og C-6 snarest. :cool:

Lenke til kommentar

Hehe, ikke sikkert det blir så lett å bestille CurSiO, komplett solgte ut to containere på et par dager nå i august i følge han jeg snakket med

Jeg synes C6 virker litt voldsom så jeg ringte for å mase etter S5 og C5 - gjerne i Dark Cherry. Hvis det er flere som kan tenke seg slike burde dere sende en mail til komplett om det ;)

Blir fint å få hjem høyttalerne mine i helgen - håper bare jeg får plass til C6 i hyllen!

Endret av Espenevo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...