SRT-10 Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg en Sony Ericsson W810i, så har jeg lyst på noen nye programer og tema, noen gode nettsider jeg burde besøke? Takker for alle svar Lenke til kommentar
quakie Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 Hei, jeg har akkurat kjøpt meg en Sony Ericsson W810i, så har jeg lyst på noen nye programer og tema, noen gode nettsider jeg burde besøke? Takker for alle svar 6232757[/snapback] Vel. Du kan jo laste ned Opera Mini. En finfin nettleser til mobil . Du får søke etter den på Google på tlf din. Lenke til kommentar
melkn Skrevet 2. juni 2006 Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) teamaer å sån kan du finne her Antar det er samme som til w800 og k750 Endret 3. juni 2006 av melkn Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 http://www.myw810.lasyk.net/ Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 4. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2006 Hva med programmer som: fjernkontroll, video prog og sånn? Og er det noen prog der man kan lage egne themes? Takk Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 hvis du trykker deg inn på linken noen så genrøst har publisert, ligger programmet "Theme Creator" klart til nedlasting....Fjernkontrollprogram fulgte jo med telefonen!! annen side er www.zedge.com -TJ- Lenke til kommentar
beji Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 www.zedge.net en veldig grei side med en del gratis ting;) Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 www.esato.com har også en del Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 hvis du trykker deg inn på linken noen så genrøst har publisert, ligger programmet "Theme Creator" klart til nedlasting....Fjernkontrollprogram fulgte jo med telefonen!! annen side er www.zedge.com -TJ- 6241677[/snapback] hvor finner du dette fjernkontrol programmet? jeg har det ikke Lenke til kommentar
SRT-10 Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 Du går på:Meny/Underholdning på mobilen din, så går du litt nedover å der står det fjernkontroll, du kan bruke den til media player å no mer... Men er det noen som vet om et fjernkontroll program til W810i der man kan styre tv'en, cd-spilleren å sånn? Lenke til kommentar
dynaBel Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Du går på:Meny/Underholdning på mobilen din, så går du litt nedover å der står det fjernkontroll, du kan bruke den til media player å no mer... Men er det noen som vet om et fjernkontroll program til W810i der man kan styre tv'en, cd-spilleren å sånn? 6719368[/snapback] hehe det hadde jeg glemt. og om noen vet om et slikt program så rop ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå