Gå til innhold

The Sign Guy

Anbefalte innlegg

Lenge siden jeg har bidratt med noe nå... Jeg ser selv forbedringspotensiale her, men før jeg peker på hva jeg selv mener burde vært annerledes, ønsker jeg å høre andres synspunkter. Kanskje dere ser ting jeg ikke har tenkt over? Eller kanskje vi ser de samme svakhetene? Det gjenstår å se. Både ris og ros er velkommen...

Endret av sentimental
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En sterkere rødfarge på skiltene hadde kanskje markert bildet mere :)

6233527[/snapback]

Kanskje... :hmm: Det var i alle fall ikke noe jeg har tenkt over, men mulig du har rett...

Hahaha :D Syntes dette var en av de beste bildene jeg har sett her inne på lenge. :D

Mye mer orginalt en størstedelen av hva jeg ser.

Stå på, bildene var også helt greie, men ideen var genial.

6234842[/snapback]

Hyggelig å høre fra et av forumets mest kreative bidragsytere for tiden...

på det siste bildet skulle han stått med hendene mere oppover..

6234847[/snapback]

Jeg vet, vi prøvde å få det til, men det var lettere i teorien... I praksis viste det seg å være mye vanskeligere enn man skulle tro...

Er kanskje noe lysrefleks på skiltet på det siste bildet, men gjør ikke så mye.

6234856[/snapback]

Det har jeg i så fall ikke tenkt over, men synes i alle fall ikke det betyr noe her.

syntes det blir litt sånn kvasikunst. Nå skal det lages kunst liksom :whistle: ...men det er jo bare meg da

6235504[/snapback]

Det blir kanskje smak og behag, men jeg tenkte i grunn mer på å lage et litt humoristisk bilde enn kunst da...

hehe, morsomt!

Det som kunne verdt forbedret er at skiltene hadde hatt lik størrelse. Skilten på bilde 2 er litt lengre unna og derfor mindre en de to andre. Hvis du skjønner hva jeg mener.

6238770[/snapback]

Ja jeg skjønner nøyaktig hva du mener. Det var nettopp dette jeg selv mente ikke fungerte heller. Avstanden mellom skiltet og "the sign guy" er variabel. Det samme er avstanden mellom skiltet og meg som fotograf. Dette er noe jeg ikke var helt fornøyd med, men jeg valgte likevel å legge ut bildet siden dette skal være bildekritikk. Ville folket reagere på det samme som meg? Eller er det andre ting som kan forbedres? Jeg har nå fått fine tilbakemeldinger, så kanskje prøver jeg på nytt når jeg har tid til overs... Takk for alle kommentarer! :)

Ellers kunne jeg gjerne tenkt meg en liten annen bakgrunn da. Men blir ikke så lett å ta slike bilder på en mer trafikert vei, så vi fant denne "øde" veien hvor vi kunne stå mer eller mindre uforstyrret.

Lenke til kommentar
Hadde du valgt et lavere perspektiv kunne du kanskje fått ham mer mot himmelen, og skilt han bedre fra bakgrunnen? Syns det var arti. Godt gjennomført

6245618[/snapback]

Jo jeg er helt enig. Det siste bildet fikk til og med enda mørkere bakrunn... Det er veldig mye skog der jeg har tatt bildene, så det er ikke så lett å få med mer av himmelen. Da jeg tok de siste bildene var jeg imidlertid mest opptatt av å få til riktige avstander, og pga at veien er svingete, høyden på skiltene er forskjellige etc, måtte jeg ta bildene i fra forskjellige perspektiv... Det beste hadde nok vært å tatt bildene på en helt annen plass, hvor omgivelsene er mer fotogene...

For å være pirken:

Bilde nr 2 er en anelse skjevt? Tilt det noen grader til venstre.

6247918[/snapback]

Det har du rett i. La ikke merke til dette før nå...

Det første forsøket var best, ellers kule bilder og bra ide!

6247944[/snapback]

Takk for det. Personlig synes jeg idéen tar seg best ut i hodet mitt, det blir liksom noe hele tiden jeg ikke blir helt fornøyd med når jeg ser på resultatet. Men selv liker jeg nok formatet bedre på den siste versjonen i alle fall...
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...